13th Forward
Jäsen
Vancouver tiputti Chicagon, joten sieltähän vapautuu sitten Toivosen Hannu (the AHL:stä nääs) suoraan ykköseksi kisoihin.
Vancouver tiputti Chicagon, joten sieltähän vapautuu sitten Toivosen Hannu (the AHL:stä nääs) suoraan ykköseksi kisoihin.
No mutku AHL?En tiedä oliko sarkasmia vai mitä, mutta Toivonen ei ohita millään mittapuulla Vehasta. Ei edes Lassilaa.
No en mä nyt tiedä onko siinä mitään kovin ihmeellistä. Kiprusofia tuskin kukaan odottikaan, Kärppä ei jaksa ja Bäckström on rikki. Lopuilla menee hyvin, ja heille kaikki tsemi jatkoonkin. Tietysti se, että Niemi ja Niittymäki pelaavat samassa joukkueessa, joka on jatkossa, vähensi kenties maalivahdin tulon todennäköisyyksiä.Luotan Vehaseen, loistava mv, mutta miten ihmeessä tässä kävi näin, ettei saatu yhtään NHL-maalivahtia mukaan Leijoniin, Slovakian MM-kisoihin. Outoa vai eikö ole.
Jos joku ei "jaksa", niin se kertoo paljon Jalosen Leijonien vetovoimasta kokonaisuutena. Kari Lehtonen on alle 30v mv.
Lehtonen on pelannut 69 peliä tällä kaudella ja matkustanut tuhansia kilometrejä niiden perässä. Sen jälkeen on ihan ok mielestäni olla väsynyt, ja lomailla hetki, ennenkuin treenikausi taas alkaa. 95 prosenttinen keskittyminen on 50 prosenttinen suoritus niinkuin Tami sanoo, ja jos tuntuu ettei jaksa, niin parempi jättää työt niille joita kiinnostaa ja haluavat näyttää omat taitonsa. Itseasiassa arvostan Lehtosen päätöstä rehellisesti sanoa ettei jaksa, eikä keksiä tekosyitä, kuten Selänne tuossa kirjoittaa.Jos joku ei "jaksa", niin se kertoo paljon Jalosen Leijonien vetovoimasta kokonaisuutena. Kari Lehtonen on alle 30v mv.
Kerro mulle mikä on rehellisempi syy jättää MM-kisat väliin, jos "Mä en nyt jaksa tulla" on tekosyy? Mielestäni kaikki muut voivat olla tekosyitä, mutta tuon todenmukaisempaa ei ole. Käytät itsekkin varmasti useita kertoja vuodessa eri asiayhteyksissä.Saa Kari Lehtosta ymmärtää, jos niin haluaa. Minä en ymmärrä nuoren pelaajan väsymystä riittäväksi perusteeksi poisjäämiselle. "Papat", kuten Selänne tarvitsee kaiken palatumisajan, jonka saa NHL-kausien välissä, mutta ei alle kolmekymppinen Lehtonen. Tekosyy, mutta saa olla eri mieltä asiasta, kuten aina.
Edelleen, sama ongelma on ihan kaikilla muillakin mailla. Aina osa jättää väliin. Ja se syy on MM-kisojen maineessa. Ei saa jenkitkään läheskään kaikkia mukaan, jotka vapaana olisivat. Toki maajoukkuejohto voi jotain yrittää, jotta juuri Suomella olisi kaikki parhaat mukana. World-cuppiin yllättäen löytyy sitä intoa edustaa Suomea, MM-kisoihin ei, joten eiköhän se ole juuri tästä höntsämaineesta kiinni...Kyllähän Suomen maajoukkueen vetovoimassa on jotain pahasti pielessä kun pelaajat eivät "jaksa" pelata maamme puolesta.
Katsokoot peiliin maajoukkuejohto ja miettikööt miten MM-kisat saataisiin pelaajille kiinnostavimmiksi.
Kerro mulle mikä on rehellisempi syy jättää MM-kisat väliin, jos "Mä en nyt jaksa tulla" on tekosyy? Mielestäni kaikki muut voivat olla tekosyitä, mutta tuon todenmukaisempaa ei ole. Käytät itsekkin varmasti useita kertoja vuodessa eri asiayhteyksissä.
Hyvin saatiin taas Jalosen piikkiin tämäkin. Jotain rajaa näihin.Jos joku ei "jaksa", niin se kertoo paljon Jalosen Leijonien vetovoimasta kokonaisuutena. Kari Lehtonen on alle 30v mv.
Hyvin saatiin taas Jalosen piikkiin tämäkin. Jotain rajaa näihin.
Kertokaas kokemattomammalle tuosta Hovisen passin leimaamatta jättämisestä. Voiko tämän tulkita niin että jostain odoteltaisiin vielä yhtä maalivahtia, vai onko tälle joku muu yleinen syy.
Alkusarjaan voidaan leimata maksimissaan 20+3 ja välisarjavaiheessa lisätä kaksi pelaajaa tähän 23:een siten, että ehdoton maksimi on 25 pelaajaa.Mun ymmärtääkseni kisapasseja on x-määrä riippumatta pelipaikasta ?
Silloin on ihan loogista että jätetään 3-veskarin passi leimaamatta mahdollisten kenttäpelaajien loukkaantumisten varalle.
Johtuu pitkälti siitä, että tv.ssä on kiekosta innokkaallekin katsojalle jopa ylitarjontaa. Jos muutaman kympin kuussa maksaa, niin näkyy sen seitsemän maan sarjat ja EHT höntsän myötä maaotteluitakin on suunnilleen kuukauden välein.