MM-kisat 2011: Päivä 14 (to 12.5.2011) - puolivälieräpäivä 2

  • 164 626
  • 935
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Olipa taas todella fiksu taklaus tolta turskalta ja Pesonen loukkaantuu. Missä on 5+20? Vittu, mitä puuhastelua tämä tuomaritoiminta!
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
En usko että on olemassa mitään taikanappulaa jota painamalla vaihde muuttuisi pykälää suuremmaksi, siis jääkiekosta kun puhutaan.

Näköjään sitä taikanappulaa on käytetty tässä pelissä, kun pudotettiin tempo puoleen. Eiköhän sitä samaa nappulaa painamalla päästä taas peruspelin normitasolle.
 

Dängleri

Jäsen
En nyt malta olla kääntämättä veistä haavassa, koska Jani Lajunen ja Pikku G ovat olleet minulle suurimmat ilonaiheet... Ihan pakko kysyä, että oliskohan Teemu Pulkkinen ollut sittenkin myös hyvä valinta :)

Jokaisella omat suosikkinsa. Itse olisin mielelläni nähnyt Teemu "Härski" Hartikaisen vääntämässä kulmissa ja maalin edessä.

Granlund on loistava näitä ykköskorin ulkopuolelta tulevia maita vastaan (kuten alku- ja välisarjassa jo nähtiin). Sen sijaan näytöt "isoista peleistä" maajoukkuessa vielä puuttuu. Toivottavasti sitten välierässä nähdään Miken oivalluksia myös huippujoukkuetta vastaan.

Johtuiskohan kenties siitä, että näissä peleissä on enemmän aikaa ja tilaa? Kanadaa vastaan ei ole tiedossa kumpaakaan, joten voi olla että nuo oivallukset jäävät näkemättä.
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän idea tuossa on ollut Jalosella vaihtaa Välivaara pois ylivoimalta ja Puistola tilalle? Tuon vaihdon jälkeen ei YV ole enää Immosen kentällä toiminu lähellekään samalla tavalla...
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Näyttää siltä, että Pesoselle tuli pahempi pipi. Sen verran roikotti kättä, ettei kyse ole ehkä pikkuvammasta, jolla pelataan välierässä. Tovottavasti olen väärässä.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
No onhan se selvä, ettei maailman parhaita puolustajia viedä noin ja aikaa näissä peleissä on enemmän. Kovia maita vastaan uollaisia tilanteita tulee harvemmin, mutta hyvin Mikke on pelannut Tsekkiä ja Venääjääkin vastaan. Kyllä minulle tuli Granlund ihan puun takaa.. varsinkini tuo kaverin taitotaso.

Aaltonen lähti hakemaan vapaata tilaa keskialueelta ;)
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Siis näyttikö tuomari turskalle, että teillä on 5 pelaajaa kentällä? :DD
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Vihelsikö tuomari pelin poikki koska sen mielestä Norjalla oli liian paljon pelaajia?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä ihan luottavaisena lähdetään kohti pronssiottelua. Se harkkamatsi Venäjää tai Kanadaa vastaan pitää ensin pelata alta pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös