Parhaillaan antamassa jenkeille turpaan 4-2,
Siellä on kyllä Sveitsi-USA menossa.
Parhaillaan antamassa jenkeille turpaan 4-2,
Bykov vs. Jalonen, ei siihen kai muuta tarvitse sanoa.Mahtaa rybyjä hävettää, jos möhlivät kisojen kädettömintä porukkaa vastaan nyt kansallisena pyhäpäivänä.
Mertaranta sanoi, että Aaltosella on hyvä laukaus, mutta onko kukaan nähnyt sitä laukausta? Minä en ainakaan.
Pasi Puistola: "Uskallettiin pelata ja pitää kiekkoa."
Jälleen nähdään, että omaan peliin luottamisella tulosta syntyy. Voin kuvitella, kuinka muutamakin ei tällä hetkellä kisoissa oleva isommankin statuksen omaava kaveri olisi sulanut ja alkanut sooloilemaan 0-2 maalin jälkeen.
Tsottsot, eipäs yleistetä! Raakaa peliä!Onneksi kentällä eivät olleet Jatkoajan kirjoittajat...
Onneksi kentällä eivät olleet Jatkoajan kirjoittajat, peli olisi hajonnut välittömästi ja Suomi jakaantunut keskenään riiteleviin kuppikuntiin samalla kun yksi porukka olisi alkanut ulista sitä, että valmentaja pitää vaihtaa heti ja Suomi on ihan paska. Nurkassa olisi yksi suomalaispari kiistellyt viivelähtöjen määrästä ja turnauksen huippumaista, yksi pelaaja olisi vauhkonnut vittusaatana-Jutta-vittusaatana-mantraa ja loput yrittäneet edes vähän pitää omien puolta kentällä.
Nyt vaan kohti voittoa! Barulinkin vapisee: http://www.youtube.com/watch?v=nQR0y8QBGGc
Tätä samaa minäkin mietin. Kai se on KHL:ssa vienyt kiekot maaliin. Epäilen, että JMA:n laukaus on yhtä tulinen, kuin takavuosien toisella takatukalla.
Aaltosellahan on todella kova lämäri, jonka virittäminen vain kestää turhan pitkään, että olisi järkeä käyttää kv-peleissä viivalla.
Olen ehkä epäisänmaallinen, mutta kovin paljon eivät nyt kiinnostaisi maakuntauutiset parituksista ja terästehtaan masuunikuonasta.
Olen ehkä epäisänmaallinen, mutta kovin paljon eivät nyt kiinnostaisi maakuntauutiset parituksista ja terästehtaan masuunikuonasta.
Näkyykö Porissakin Uudenmaan paikallisuutiset?
Joo, ei muakaan hirveesti kiinnostanut.
Nyt maali ekaan kymppiin, ja Venäjä iskee päälle kuin yleinen syyttäjä ja puolustus unohtuu. Sitten vastaiskusta peli selväksi ja 2-4. Optimistina mennään.
Antero "Sananmukaisesti" Mertaranta on tänään käyttänyt "sananmukaisesti"-sanaa laskujeni mukaan n. kuusi kertaa. Vähän pitäisi nyt skarpata, jotta kymppi menisi rikki kolmannessa erässä. Sananmukaisesti.
Nössö Arttu meni vaihtoon...
Onneks ei pistäny Suomen pakki omiin tossa, tosin oisko siitä tullu maali ku korkee maila? :D