Minkä takia Peltonen, Pietilä ja Nurminen & company on aivan toista mieltä tuosta ulosajoon johtaneesta taklauksesta, kuin muutama jantteri täälä, jotka kivenkovaa väittävät toista?
Noh toki jokaisella on mielipiteeseensä oikeus.
Niin. Itse vähän kärjistäen tuolla aikaisemmin mielipidettäni ilmaisin, mutta jostain kumman syystä kaksimetrisenä vituttaa enemmän jalkoihin kohdistuneet taklauset kuin esim. päähän kohdistuneet taklaukset. Sen toistakymmentä vuotta kestäneellä hienolla "urallani" mulla oli useammin jalat, kuin pää kipeänä taklausten seurauksena.
Tämä kyseinen taklaus nyt ei ollut räikeimmästä päästä, mutta välillä näkee aika ikäviä polvien vääntymisiä noissa tilanteissa joita kutsutaan hienosti "lonkkataklaus". Kuten aikasemmin jo sanoin niin mielestäni on käsittämätöntä, että kaikilla muilla ruumiinosilla saa taklata jalkoihin paitsi polvella.
Edit: Niin ja vastaus itse kysymykseen: Jostain kumman syystä tosiaan pienet pelaajat valittavat enemmän päähän kohdistuneista taklauksista, eikä pidä jalkoihin kohdistuneita taklauksia niin pahana. Isoilla pelaajilla usein päin vastoin.