Ai Tsekki ei muka hyökännyt? No huh huh.Mielummin soisin voiton joukkueelle, joka edes yrittää pelata kiekkoa. Sinällään mulla mitään sympatioita ole venäläisiä kohtaan päinvastoin.
Ai Tsekki ei muka hyökännyt? No huh huh.Mielummin soisin voiton joukkueelle, joka edes yrittää pelata kiekkoa. Sinällään mulla mitään sympatioita ole venäläisiä kohtaan päinvastoin.
Mielummin soisin voiton joukkueelle, joka edes yrittää pelata kiekkoa. Sinällään mulla mitään sympatioita ole venäläisiä kohtaan päinvastoin.
Neuvostoliiton maajoukkuepelaaja Bykov jäi kiinni myymälävarkaudesta Åhlensin tavaratalossa, kun hän yritti näpistää lukuisia pareja sukkuhousuja.
Mitä helvettiä minä juuri luen? Onko tämä totta? Hahhahahah!Tämä tapahtui ennen ajan Internetin ja Googlen, mutta MM1989 ja Tukholma, silloin Neuvostoliiton maajoukkuepelaaja Bykov jäi kiinni myymälävarkaudesta Åhlensin tavaratalossa, kun hän yritti näpistää lukuisia pareja sukkuhousuja.
Näin tilastonikkareille tiedoksi.
Ottelun "ratkaisumaalin" tekijä - Jari Levonen, Suomi, Finland! Eemeliltä upea ja puhdas niitti, mutta japa ei ryssistä diggaa.
Tämä tapahtui ennen ajan Internetin ja Googlen, mutta MM1989 ja Tukholma, silloin Neuvostoliiton maajoukkuepelaaja Bykov jäi kiinni myymälävarkaudesta Åhlensin tavaratalossa, kun hän - kisojen välipäivänä - yritti näpistää lukuisia pareja sukkahousuja.
Näin tilastonikkareille tiedoksi.
No onneks Venäjä on sentään mitaleilla. Toiset pakkaili laukkuja jo puolivälierän jälkeen.
Ei herranen aika näitä valintoja. Voisiko komitean koota Grossdeutschlandin ulkopuolelta? Käsittämätöntä Endrasin nuoleskelua.... Melko säälittävää touhua.
Sukkahousut olivat joskus kovaa valuuttaa itärajan takana, hei.Mitä helvettiä minä juuri luen? Onko tämä totta? Hahhahahah!
Onneks ryssille ei varmasti riitä hopea, ylilyöntejä valmennus portaassa ja äärimmäinen vitutus. Se on parasta, vielä parempaa kuin mitaleitta jääminen.
No onneks Venäjä on sentään mitaleilla. Toiset pakkaili laukkuja jo puolivälierän jälkeen.
Ehdottomasti voitettu hopea.