MM-kisat 2010: Päivä 17 (otteluseuranta 23.5.2010)

  • 115 806
  • 665

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
Kyllä tuolla joukkueella ja valmentajalla oli hyvä saavutus tuo hopeatila :) Varmasti Kalekin olisi samaa mieltä!
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mitä helvettiä minä juuri luen? Onko tämä totta? Hahhahahah!

On se totta. Länsimaalainen sukkahousu oli kovaa valuuttaa Neuvostoliitossa, ja näillä Bykov olisi saanut hunajahuuleltaan lämmintä ruokaa ja puhtaita vaatteita kotona monen kuukauden ajan.
 

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
On se Kale sittenkin aika kova luu tuolla kun sai ängettyä yhden kovan pelin pelanneen ja siinä täysin sukkana olleen Numpan all starssiin...
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Timo "Juti" Jutila luisteli avioliiton auvoiseen satamaan pitkäikäisen naisystävänsä kanssa lauantaina. Ny rillataan?

Katsotaan, jatkaako Sakke studiossa samalla sykkeellä. Sakke on nousemassa kovaa vauhtia studion Conn Smythe -voittajaksi. Ei taida Pasilla keskittyminen riittää loppuun saakka.

Kylläpä olen vilpittömästi onnellinen Tsekin puolesta, hyvää taistelua koko joukkueelta Kanada pelistä saakka.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Nyní grilování

- Google Translator
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Osaako joku kertoa, miten NY RILLATAAN menee tsekiksi?

Nyt grillataan on Google Translaten mukaan... "nyní grilování" eli olisko se sitten ny rilovanitaan?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ihana blondi taas katsomossa, olen rakastunut.

En mä tosta muutakaan enää katellut, taitaa rakkauteni jäädä nyt unholaan :/.. Olen murtunut, onneksi Suomen VASTA rankkareilla voittanut Tsekki otti kultaa.. Harmittaa Alexin puolesta, mutta ei se oikein muuten tunnu missään. Ahh, blondia takaisin ruutuun!
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
No kai nyt Bykovilla olisi ollut rahaakin ostaa, vai?

Lienet nuori henkilö, joten sen piikkiin voi laittaa. Suosittelemme kollektiivisesti historian opiskelua siitä, miten neuvostokansalainen, _varsinkaan armeijan upseeri eli/tai kiekkomaajoukkueen pelaaja_, saattoi käyttää mitään ulkomaan valuuttaa missään...
 

MiksuMan

Jäsen
Onnea Tsekille hieno voitto!

Jagr on näistä supertähti pelaajista ehdottomasti kaikkien aikojen "vimp". Jätkää kun ajellaan kovempaa, niin ei enää uskalla tulla takaisin kentälle ja muut pelaajat hoitavat homman kotiin. Kauhea nynny. Surffaa ja leijuu kentällä.

Levonen puhalsi hienosti. Uskomatonta, että Sm-liigan loistava tuomarointi näkyy myös MM-finaalissa.

Hienoa Tsekki, Punakone on lyöty!

Malkin who? Ovetchkin who?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös