MM-kisat 2009: Päivä 9 (otteluseurantaketju 2.5.)

• 43 593
  • 208
Tila
Viestiketju on suljettu.

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Enemmän minua harmittaa pitkävedon kaatuminen tähän Suomen tehottomuuten kuin Slovakian putoaminen puolivälieristä. Saadaan Slovakian kiekkoliiton koko johtoporras valmentajia myöten heitettyä hiuksista vittuun, tämä saatanan kommarimafia helvettiin ja jotain pientä järkeä tilalle. Vittu että vituttaa! Ei voi mitään, Hanlon raiskaa jääkiekon, mutta Slovakia raiskaa itse itsensä pelaamalla itsensä ulos.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei vaan riitä Suomella materiaali. Voin suoraan sanoa että näissä jarrumatseissa tulee Teemua, Sakua ja Mikkoa ikävä.

Voi helvetti mikä matsi taas. Propsit Mezinille.

Nyt on saatu selvyys, että Suomi tarvitsee vieläkin Teemua ja Sakua. Ykköskenttä pelasi pikkumaita vastaan hyvin, mutta siihen se on jäänyt, muutamaa Tsekki pelin pomppua lukuunottamatta Hagmanit ja Miettiset ovat olleet ihan samalla tasolla näitten sm-liiga Jakkejen kanssa.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hanlonin ykköspyssy oli 'Riksmania parempi maalivahti' ja puolentunnin Grabovski. On se ihme, ettei kaveria pystytty väsyttämään nopeammalla pelitempolla. Olen pettynyt valmennusjohdon reagointiin.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ykköskenttä on ollut jo kaksi peliä putkeen ihan yössä, eikä ratkaisijoita tunnu löytyvän muista ketjuista. Puolivälieriin mennessä pelin ON parannuttava tai kisat loppuvat siihen.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Joko näitä Jalosen valintoja saisi arvostella vai vieläkö pitää odottaa?

Tässä on vielä yksi turha peli ennen kuin tosipelit alkaa. Katellaan sitten uudestaan.

Suomalaisiin tietenkin. Nevostoliitossa syntynyt venäläisten vanhempien poika ei minun silmissäni ole suomalainen vaan venäläinen.

Siinä tapauksessa minä en ilmeisesti ole suomalainen koska Komarov on mun mielestä yksi meistä. Olen tosin kyllä Suommessa syntynyt, kuten vanhempanikin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joko näitä Jalosen valintoja saisi arvostella vai vieläkö pitää odottaa?

Vittu mitä paskaa.

Saa ja pitää arvostella.

Kisat ei onneksi vielä olleet tässä, mutta onko se Jalosen vai suomalaisen jääkiekkoilun heikkoutta ettei joka vuosi pärjätä kaikille suurmaille?

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Äärimmäisen fiksua peliä Valko-Venäjältä ja luokatonta peliä suomalaisilta. Täytyy jälleen kerran todeta, että ennakkosuosikkina Suomi on erittäin huono pelaamaan. Kun täytyy pitää kiekkoa ja järjestellä paikkoja, niin se ei vaan luonnistu.

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis ei s**tana tota Suomen peliä! Kyllä nyt Slovakia tai Valko-Venäjä pitää nyt v*ttu hoitaa vaikka vastustaja kuinka sumputtaa... (hyvinhä ne molemmat vastustajat on pelannu). Suomi ei vaan osaa hoitaa näitä pelejä, jotka pitäis voittaa varsinaisella peliajalla selvästi (kuten Tsekkikin tänään teki) ja sitten ku asettuu joku kovempi vastus ni Suomi ylittää itsensä, mutta liian usein siinäkin käy niin, että vastustaja nousee Suomen johdon takaa ohi... Siis sitä voittoo pitää haluta ja sitä ei leijonamiehistö tunnu tällä hetkellä haluavan!

Huhhuh helpotti kummasti

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Jännän tilanteen sarjajärjestelmä teki tähän peliin. V-V piti viimeiset kaksi minuuttia kiekkoa ylivoimalla oman maalin takana ja varmisti näin paikan puolivälieriin. Slovakit saivat mitä tilasivat.

Nyt Suomen tilanne jatkoilla on se että se on ihan vitun sama voitetaan tai hävitään. Voitolla Suomi on 2 ja tappiolla 3 perässä Kanadaa eli lohkovoittoon tarvitaan joka tapauksessa 3 pisteen suora voitto. Jos olisi 3 saatu niin jatkoaikavoitto olisi Kanadasta riittänyt lohkovoittoon. Nämä siis olettaen ettei Kanada Norjalle pisteitä anna.

Edit. rankkuihin meni. Tavallaan hyvä reenata näitä kerran ennen puolivälieriä.

Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Grabovski on kyllä koko kentän taitavin pelaaja. Huikea jamppa.

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä oli selviö, V-Venäjä nipisti Suomelta pisteen/pisteitä ja tulee nipistämään pisteen/pisteitä Tsekiltä.

Ei tule nipistämään Tsekiltä pisteen pistettä. Tsekki tulee murjomaan V-V:n maanrakoon aivan kuten se murjoi Suomelta pisteen napanneen Slovakian.

Aina jaksetaan jauhaa näistä helvetin träpeistä ja miten niitä on niin vaikea murtaa kun kaikki viisi pelaajaa odottavat omalla sinisellä. Ihmeen hyvin nämä oikeat huippumaat silti murjovat heikommat maat träpeistä huolimatta.

PS. Valko-Venäjä voittaa rankkarit!

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Eikös JJalosen pitänyt olla se messias jonka johdolla trapit ja kilpikonnat murretaan leikiten? Jep jep.

Oljenkorsi on vielä siinä että jatkossa vastaan tullee enää ns. pelaavia joukkueita. Tähän saakka sellaisista ei ole kohdattu kuin Tsekki ja se olikin Suomelta ylivoimaisesti paras matsi.

Ja "suurmaistahan" vastassa on ollut vasta Tsekki...

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kaikkien aikojen noloin mm-esitys leijonilta. Kiitos kuuluu kaikille, mutta ei tämä varsinaisesti mikään sulka Jalosen hattuun ole.

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kelpaisi mun Jokereihin juu.

Tai vaihtaisi vaikka kansalaisuutta niin saataisiin tsägällä yksi taitava pelaaja maajoukkueeseen. Oli kyllä niin munatonta meininkiä ettei mitään järkeä. Laukauksia ihan toivotaan toivotaan meiningillä ja muuta shaibaa.

Ei se ole siitä kiinni että onko matsilla väliä vai ei, vaan kyllä nää pitäisi hoitaa.

d2uce

Jäsen

Eipä nyt sotketa HJ:ta tähän hommaan ollenkaan. Se tästä itseasiassa vielä puuttuisikin.

EDIT: Rankkareista sen verran, että kyllähän Valko-Venäjällä tässä selkeä etu on. Kuuma maalivahti + kentän taitavin pelaaja vs. Suomen paineet + legendaarinen viimeistelytaito.

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Munatoman tehotonta porukkaa....
Ei perkele voi olla noin vaikeaa. No maanantaina on aivan sama vaikka suomi saa turpaansa...tai siis kun saa turpaansa.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt ollaan toistaiseksi voitettu muut paitsi toistaiseksi ollaan tasoissa Valko-Venäjän kanssa pelissä jossa ei ratkaista vielä mitään?

Toki ollaan, kaikille suurmaille nimenomaan ollaan näissäkin kisoissa pärjätty toistaiseksi (Tsekki)... sen sijaan näitä astetta heikompia vastaan ollaankin sitten ihan kusessa (Valko-Venäjä ja Slovakia näissä kisoissa).. ei hyvä - minun mielestäni.

Tuohon aiempaan viestiisi viitaten vielä, eihän se kyllä sinänsä Jalosen vika ole, että materiaali josta pelaajat tähänkin joukkueeseen on valittu oli mitä oli.. joitain pieniä muutoksia joku voisi tuohon tehdä, mutta tuskinpa mitään elämää suurempaa. No, aina kai nämä tämän tyyliset pelit ovat olleet Suomelle vaikeita, pääasia että isot kaatuu.

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Komarov on mun mielestä yksi meistä.

Juuri näin. Se on sinun sekä myös enemmistön mielipide joka on ihan ok. Itse kuulun vähemmistöön oman mielipiteeni kanssa ja sehän ei tietenkään ole ok, koska enemmistöhän on tunnetusti aina oikessa, myös mielipideasioissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.