Kanada oli tänään ihan lyötävissä. Eivät esittäneet mitään ihmeitä, hyödynsivät vain paikkansa.
Valitettavasti tuo mukanaoleva materiaali on mitä on enkä usko, että puolivälierää pidemmälle mennään. Puistolaa voisi kokeilla vaihteeksi Innalan sijasta, jos hänellä lähtisi homma käyntiin. Hyökkäyksessä on liikaa työmyyriä, joilta ei pisteitä kannata odottaa ja taitopelaajia, jotka eivät ole onnistuneet. Pakisto on ollut yllättävän hasardi ja kiekko on poltellut itsekunkin lavassa. Se nyt on huonointa, että Granlundista ei saada parasta irti, kun kaverit vierellä on mitä on. Mikke loi pari maalipaikkaa itse tahdonvoimalla Kanadaa vastaan.
Oksanen-Kapanen-Puljujärvi
Granlund-Hyry-Puustinen
Puistola-Helenius-Jormakka
Mäenalanen-Björninen-Pakarinen
Jotain tuommoista voisi vielä kokeilla ketjuruletilla. Siellä kun on sen Jukuri-ketjun palaset mukana, niin voiko heitä nyt kokeilla edes kerran? Granlund Hyryn kaveriksi, niin ehkä Granlundin ei tarvitse tehdä itse kaikkea. Toisessa laidassa on tietenkin Puustinen, josta ei ole paljoa hyvää sanottavaa valitettavasti, vaikka olin innostunut, kun hän päätti lähteä kisoihin. Jos tuo maali nyt vähän kuitenkin auttaisi itseluottamuksen kanssa.