MM 2019 – kansanjuhlan liveseuranta

  • 195 021
  • 2 141

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Maikkarilla lähetysaikaa 35 min jäljellä ja pelaajia ei näy. Tästä on kehkeytymässä farssi. Kulutinko mä aikaani nähdäkseni jotain saatanan giselleitä ja gaselleita ja välillä manneja hakkaavan rumpuja hä?

You name it.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Maikkarilla lähetysaikaa 35 min jäljellä ja pelaajia ei näy. Tästä on kehkeytymässä farssi. Kulutinko mä aikaani nähdäkseni jotain saatanan giselleitä ja gaselleita ja välillä manneja hakkaavan rumpuja hä?
Viimeksi (2011) piti joku pari tuntia katella kaiken maailman tuurekilpeläisiä ja vesamattiloireja ennen kun saatiin Leijonat paikalle. Ja Heikki Paasonen yritti hillitä yleisöä ja pyysi kaikkia ottamaan askeleen taaksepäin että edessä sopii olla.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Puskaradiosta kuulin juttuja, että Suomen kansallislajin, pesäpallon maajoukkue myös tekemässä esiintymisen. Fanit eivät pysy housuissaan
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Maikkarilla lähetysaikaa 35 min jäljellä ja pelaajia ei näy. Tästä on kehkeytymässä farssi. Kulutinko mä aikaani nähdäkseni jotain saatanan giselleitä ja gaselleita ja välillä manneja hakkaavan rumpuja hä?

Ei pidä unohtaa havaijipaidassa läähättävää Edelmannia.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Eikö tota Lehterää nyt saa hiljaseks tuolla ja keskityttäis olennaiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös