I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Rasse on punttisalillaTuleeko vielä Rasse ja Teuvo juhlimaan u20-mestaruutta?
Rasse on punttisalillaTuleeko vielä Rasse ja Teuvo juhlimaan u20-mestaruutta?
Tämän jälkeen juhlitaan lavalla vielä kauden 2017-2018 Liiga-pronssin voittanutta IFK:n joukkuetta.
Sen jälkeen voitaisiin juhlia Gijonin ihmettä. Kyllä potkupalloilijatkin ansaitsee suitsutusta vaikka marginaalilaji se onkin.Tämän jälkeen juhlitaan lavalla vielä kauden 2017-2018 Liiga-pronssin voittanutta IFK:n joukkuetta.
Mä näytän vähän Lärviseltä.
Paitsi Palon elokuvat uusintoinaNo tottakai. Ei kai nykyaikana mikään hyvää voi olla.
Tappara, Kärpät ja HPK nyt ainakin.Onko sieltä tulossa vielä monta joukkuetta ennen Leijonia?
Maikkarilla lähetysaikaa 35 min jäljellä ja pelaajia ei näy. Tästä on kehkeytymässä farssi. Kulutinko mä aikaani nähdäkseni jotain saatanan giselleitä ja gaselleita ja välillä manneja hakkaavan rumpuja hä?
Viimeksi (2011) piti joku pari tuntia katella kaiken maailman tuurekilpeläisiä ja vesamattiloireja ennen kun saatiin Leijonat paikalle. Ja Heikki Paasonen yritti hillitä yleisöä ja pyysi kaikkia ottamaan askeleen taaksepäin että edessä sopii olla.Maikkarilla lähetysaikaa 35 min jäljellä ja pelaajia ei näy. Tästä on kehkeytymässä farssi. Kulutinko mä aikaani nähdäkseni jotain saatanan giselleitä ja gaselleita ja välillä manneja hakkaavan rumpuja hä?
Onko sieltä tulossa vielä monta joukkuetta ennen Leijonia?
Ketterä koska Lankinen pelas pari peliä. Sori @sämpylä89 ei riitä 35minTappara, Kärpät ja HPK nyt ainakin.
Sanoinkin vuodenvaihteessa että Aarne Talvitien on pakko olla jonkin sortin sotasankari.Talvitiekin selvinnyt jatkosodasta.
Maikkarilla lähetysaikaa 35 min jäljellä ja pelaajia ei näy. Tästä on kehkeytymässä farssi. Kulutinko mä aikaani nähdäkseni jotain saatanan giselleitä ja gaselleita ja välillä manneja hakkaavan rumpuja hä?
Puskaradiosta kuulin juttuja, että Suomen kansallislajin, pesäpallon maajoukkue myös tekemässä esiintymisen. Fanit eivät pysy housuissaan
Mörkö on lyömässä nyt sisään. Odottakaa ihan rauhassa.Vois kyllä Mörkkö ja muu jengi kohta tulla lavalle.
Huhuilevat että menossa jalkapäivä.
Rasse nostelee jo painoja että jaksaa vuoden päästä vastata Jukalle "Ei kiitos".Tuleeko vielä Rasse ja Teuvo juhlimaan u20-mestaruutta?
Jos et ole itse edes nähnyt niin pää kii poikaAi kävit, no siinä tapauksessa annan luvan arvostella. Queen on niin herkkä aihe itselle. Pahoittelen.
Kuka nussi Suskii?Mörkö on lyömässä nyt sisään. Odottakaa ihan rauhassa.
Jokereiden tuleva päävalmentaja Marjamäen jälkeen.Eikö tota Lehterää nyt saa hiljaseks tuolla ja keskityttäis olennaiseen.
Varmaan Ruudun Tuomo.Kuka nussi Suskii?