MM 2019 – kansanjuhlan liveseuranta

  • 195 031
  • 2 141

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Yli menee toi mörkömarkon toitotus, mutta menkööt nyt tässä tapauksessa.

Edit. Gasellit on mullekin ihan tuntematon juttu.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ne Oikeat kultajuhlat käytiin eilen Mantan juurella 23:58 ja siis muillakin Suomen raiteilla ja toreilla, sen voinee jokainen myöntää tätä katsellessaan

Juuri näin. Itse ollut yhdessäkään järjestetyssä kansanjuhlassa mutta -95 tuli oltua Espalla 1-2h pelin päättymisen jälkeen. Silloin saatiinkin kunnon (koko illan/yön) juhlat kun matsi pelattiin iltapäivällä, oisko alkanut klo 16 tai 17. Toki klo 02 paikallisjunassa oli jo vähän vaisumpaa.

mutta odotteluahan nämä ovat siihen asti kun pelaajat tulee lauteille joten annetaan anteeksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näin send kerran Fleminginkatu ykkösen kohdalla riisuvan itsensä ja jatkaen alasti matkaa. Oli mennyt Brahenkentän leikkipuiston alasti keinumaan. Poliisit oli hakenut sen sieltä ja kävit vaatteet hakee keskeltä tietä. Itse istuin terassilla siinä kohdalla missä strippas

Kallion kuuluisuuksia yhdessä Pekon kanssa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Paula Vesala näyttää muuten vähän Kaisa Mäkäräiseltä tai sitten toisin päin.
Avasin kuvat vierekkäin enkä kyllä pysty tätä allekirjoittamaan. No, olen aina ollut yksin mielipiteeni kanssa että Kirk Hammett näyttää ihan Johnny Deppiltä joten kai en osaa katsoa oikein.
 
Liian rumia ja isokokoisia.
Meiltä löytyy kotoa alle 10-v tyttö jolla on tuon tyttöjen mm-pronssia voittaneen joukkueen juliste sänkynsä yläpuolella. Harrastaa ja elää lajia intohimoisesti. Saanut kuulla opettajlta ettei jääkiekko oikein sovi tytöille ja muutenkin törmää kaikenlaiseen vähättelyyn aika ajoin. Yllä olevan kaltaiset kommentit tuntuu tästä perspektiivistävä todella kummallisilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Daniel Nurse bongattu yleisöstä?
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vittu missä Rammstein???

P.S. Oon ite kova fani, älkää ottako itteenne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös