Mr. Jääkiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hokki,Kärpät,Florida Panthers
AAMUJAÄlä pahota liikaa mieltäs. Voitettiin kultaa just!
T: tuleva 2/2019
AAMUJAÄlä pahota liikaa mieltäs. Voitettiin kultaa just!
T: tuleva 2/2019
Onko lukkofanina pakko mainita, että hän on kotoisin Porista?
Edelman sai kolme biisiä? Miksi vitussa, kertokaa mulle.
Lankinen saatanaLankinen saa tänään? Vai mitä se sano?
Täshän rupee koht toivomaan et ois tullu dunkkuun kanukeilt eilen ni ois jääny Gasellit näkemättä ja kuulematta
Ne Oikeat kultajuhlat käytiin eilen Mantan juurella 23:58 ja siis muillakin Suomen raiteilla ja toreilla, sen voinee jokainen myöntää tätä katsellessaan
Näin send kerran Fleminginkatu ykkösen kohdalla riisuvan itsensä ja jatkaen alasti matkaa. Oli mennyt Brahenkentän leikkipuiston alasti keinumaan. Poliisit oli hakenut sen sieltä ja kävit vaatteet hakee keskeltä tietä. Itse istuin terassilla siinä kohdalla missä strippas
Voisivat vetää yhdessä "Munasillaan"?Muutoin Mikko Kouki tulee mukaan lavalle?
Avasin kuvat vierekkäin enkä kyllä pysty tätä allekirjoittamaan. No, olen aina ollut yksin mielipiteeni kanssa että Kirk Hammett näyttää ihan Johnny Deppiltä joten kai en osaa katsoa oikein.Paula Vesala näyttää muuten vähän Kaisa Mäkäräiseltä tai sitten toisin päin.
Meiltä löytyy kotoa alle 10-v tyttö jolla on tuon tyttöjen mm-pronssia voittaneen joukkueen juliste sänkynsä yläpuolella. Harrastaa ja elää lajia intohimoisesti. Saanut kuulla opettajlta ettei jääkiekko oikein sovi tytöille ja muutenkin törmää kaikenlaiseen vähättelyyn aika ajoin. Yllä olevan kaltaiset kommentit tuntuu tästä perspektiivistävä todella kummallisilta.Liian rumia ja isokokoisia.
Vesala ei oo Karjalalippis, mutta sen sijaan glory hunter. Perkele.
KALMAH!! Oikeaa musiikkia pojille (ja tytöille)Ai helvetti olisi porukka ihmeissään, kun tulisi joku black metal yhtye paikalle :D
Itseä on myös alkanut hieman ärsyttämään tämä mörköily vaikka itse sankaria vastaan ei mitään olekkaan.Yli menee toi mörkömarkon toitotus, mutta menkööt nyt tässä tapauksessa.
Vesala senkin gloryholehunter!
Menkääs papat päiväunille. Gasellit on varsin hyvä suomiräppikokoonpano
Glory Hunter kannustaa Minnesotaa?Vesala ei oo Karjalalippis, mutta sen sijaan glory hunter. Perkele.
Eli Showta vois pukata..go Ibi go!!Näin send kerran Fleminginkatu ykkösen kohdalla riisuvan itsensä ja jatkaen alasti matkaa. Oli mennyt Brahenkentän leikkipuiston alasti keinumaan. Poliisit oli hakenut sen sieltä ja kävit vaatteet hakee keskeltä tietä. Itse istuin terassilla siinä kohdalla missä strippas
Niimpä.Tätä vartenhan tämä ketju on