Itse en selkäni takia paikalle päässyt, mutta ei kyllä kauheasti haittaakaan. Tai no sen verran että ois kaljoteltu kaverin kanssa tuolla, mutta so not.Olen samaa mieltä. Hämäläiset syttyy hitaasti tai sitten ollenkaan.
Housutkin löysentyneet. Enää ei pullota.Paulista on tullu vanha.
Joo nyt ei kyllä ihan lähde. Jännä kun olen pitänyt aika varmana esiintyjänä.Housutkin löysentyneet. Enää ei pullota.
Onneks Paul Stanley ja Gene Simmons on nuoria.Valtaosasta 70-luvun keski-ikäisistä on tullut vanhoja.
Jarella on aika huono flow (vaikka on parantunut alkuajoista), joten tuo korostuu livenä. VilleGalle on normaalisti ihan hyvä, mutta nyt näyttää olevan aika päissään.Nyt ihan vittuilematta, onko tää JVG näin uninen livenä oikeasti vai onko vaan nyt kun ovat varmaan koko viikon dokanneet?
Nyt ihan vittuilematta, onko tää JVG näin uninen livenä oikeasti vai onko vaan nyt kun ovat varmaan koko viikon dokanneet?
Tappara-kannattajilta puuttuu läpsyttimet. Ilveksen miehet eivät kuulemma mitään noloja läpsyttimiä käytä.Tamperelaisyleisö voisi tajuta ettei olla matsissa, vaan nyt käsiä yhteen hei.
Juu se ihmeen tuutulaulu oli kyllä jäätävän heikko.Vihdoin kunnon veto Finlandiasta sen nasaaliäänellä vinkuneen Paula Vesalan jälkeen.
Vanhemmiten ottavat vähän taiteilijan vapauksia.Joo nyt ei kyllä ihan lähde. Jännä kun olen pitänyt aika varmana esiintyjänä.