Sitä en tiedä, mutta ainakin harvinaisen härskiä Leevi-plagiointia se on.Onkos tää Wiskari-juttu rehellistä yltiöjunttiutta, vai hienovaraista vittuilua sille? Olen hämmentynyt.
Sitä en tiedä, mutta ainakin harvinaisen härskiä Leevi-plagiointia se on.Onkos tää Wiskari-juttu rehellistä yltiöjunttiutta, vai hienovaraista vittuilua sille? Olen hämmentynyt.
Vai oliko syy siinä että johonkin Joroisiin eksyit?Elämäni paskin keikka oli pari vuotta sitten Joroisissa todistettu Wiskarin esiintyminen. Aivan järkyttävää epävirettä.
Tämähän on selkeää crowd managementtia järjestäjiltä: tunnelma ei saa nousta liiaksi. Siksi sopiviin väleihin vähän heikompaa tasoa.
Arttu auttaa mielellään.
Ja Tauski.Teräsbetoni olis hakannu yksin nuo kaikki esiintyjät
Piripolkka puuttuu.No on kyllä niin Tyrväisen musiikkia kuin olla ja voi.
Sitä en tiedä, mutta ainakin harvinaisen härskiä Leevi-plagiointia se on.
Kuka tää juontaja muija on?
Tää on se Paukki, jota kaikki puhaltaa?Radio Rockin Paula Rintakanto
Juuri sitä, molempia. Kannattaa katsoa Mökkitie-dokumentti, niin Wiskarikin asettuu kohdalleen tässä viihteen ekosysteemissä.Onkos tää Wiskari-juttu rehellistä yltiöjunttiutta, vai hienovaraista vittuilua sille? Olen hämmentynyt.
Joroinen on ihan kiva pikkukunta ja Jukka "Härkä" Hentusen kotipaikka! Jukka on legenda.Vai oliko syy siinä että johonkin Joroisiin eksyit?