MM 2018: Suomi

  • 786 305
  • 3 763
Tila
Viestiketju on suljettu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onhan jo lällätelty, että Teräväinen ja Aho tulevat skaboihin te Marjapään vihhaajat! Ai on vai. This is what surprise is.

Sitä vaan että Rinne vois tulla skaboihin, niin saatas toi paippien väli kuntoon. Ja Tolvanen. Entäs Salomäki. Nutivaara olisi hyvä lisä myös.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Onhan jo lällätelty, että Teräväinen ja Aho tulevat skaboihin te Marjapään vihhaajat! Ai on vai. This is what surprise is.

Sitä vaan että Rinne vois tulla skaboihin, niin saatas toi paippien väli kuntoon. Ja Tolvanen. Entäs Salomäki. Nutivaara olisi hyvä lisä myös.
Enpä usko et nykymolareihinkaa kaaduttas.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei pitäis ainakaan noita Zimbabweja sekä Paraguayta vastaan olla nyt mitään ongelmia, kun näiden Carolinan jätkien pitäisi pystyä tarvittavat maalit taikinoimaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä kun olen pitkin kevättä kirjoituksiasi seurannut, niin juolahtipa mieleeni, että osaatko keskuskella muulla tavoin kuin provosoiden tai provosoituen?
No mitä vittua nyt taas? Tässä kun on saanut sivutolkulla lukea tässäkin sitä keskustelua miten Marjamäen alaisuudessa ei halua kukaan pelata, ja sitten toinen nimimerkki hieman pilke silmäkulmassa kommentoi tätä nyt kun kaksi kovaa vahvistusta tuli joka tapauksessa MM-kisoihin mukaan, niin tuo oli vastauksena vaan hänelle.

Jos jotenkin otit tuon provona ja provosoiduit siitä, niin ikävä juttu ja pahoittelut. Vaikka toisaalta ei minua hirveästi kiinnosta mitä sinä minun kirjoituksistani ajattelet, saat olla ihan mitä mieltä tahansa, tai olla olematta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Enpä usko et nykymolareihinkaa kaaduttas.

No ei.

Lepistöä kaipaan pakistoon. Lienen sairas. Markus Granlund ei vissiin tule? Tirsk. Joo joo eikö se oo loukkaantunukin.

Mi. Granlund saattaa olla avain siihen, että pelataan maksimimäärä pelejä, avaimeen tosin voi vaikuttaa Lauri Marjamäki, tuo mies, joka ei ollutkaan turnausvalmentaja. Mut hyvin menee vaikka hävittäs Puolalle. Aihioita on ja miksei saatana lauota.
 
Kyllä Aho ja Teräväinen ovat idiootteja. Eivät usko kun Jatkoajan sankarit kertovat että Marjamäen leijonat ovat ihan silkkaa sontaa eikä siellä kukaan halua pelata. Noh, ehkä nuoret pojat vielä oppivat.

Eihän ne nyt tuon syyn vuoksi ole idiootteja vaan siksi että hukkaavat uraansa tyhjänpäiväisillä peleillä kun pitäisi levätä/reeanata oikeita pelejä varten. Moni muu tämän on onneksi jo oivaltanut.
 
Onhan tässä vielä potentiaalia. Kun kaikki menee kohdallaan.
Ja Suomi on pojille tärkeä.
8 hyökkäysvitjaa ja 7,5 pakkiparia.


MM 2018

Teuvo Teräväinen Mikael Granlund Sebastian Aho
Miro Heiskanen Ville Pokka

Valtteri Filppula Mikko Koivu Mikko Rantanen
Sami Lepistö Julius Honka

Kalle Kossila Jori Lehterä Kasperi Kapanen
Markus Nutivaara Henri Jokiharju

Tuomas Kiiskinen Jani Lajunen Kristian Vesalainen
Atte Ohtamaa Jyrki Jokipakka

Markus Hännikäinen Antti Suomela Henrik Haapala
Olli Juolevi Jani Hakanpää

Julius Junttila Oula Palve Pekka Jormakka
Mikko Lehtonen Otso Rantakari

Jukka Peltola Jarno Koskiranta Olli Palola
Miika Koivisto Juuso Riikola

Toni Rajala Jere Sallinen Lauri Korpikoski
Urho Vaakanainen

Ville Husso
Joni Ortio
Veini Vehviläinen
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Onhan jo lällätelty, että Teräväinen ja Aho tulevat skaboihin te Marjapään vihhaajat! Ai on vai. This is what surprise is.

Sitä vaan että Rinne vois tulla skaboihin, niin saatas toi paippien väli kuntoon. Ja Tolvanen. Entäs Salomäki. Nutivaara olisi hyvä lisä myös.
Eikös Nääsville torpannut jo Tolvasen mahdollisen kisamatkan? Näin ainakin muistan jonkun jossain puhuneen..
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No mitä vittua nyt taas? Tässä kun on saanut sivutolkulla lukea tässäkin sitä keskustelua miten Marjamäen alaisuudessa ei halua kukaan pelata, ja sitten toinen nimimerkki hieman pilke silmäkulmassa kommentoi tätä nyt kun kaksi kovaa vahvistusta tuli joka tapauksessa MM-kisoihin mukaan, niin tuo oli vastauksena vaan hänelle.

Jos jotenkin otit tuon provona ja provosoiduit siitä, niin ikävä juttu ja pahoittelut. Vaikka toisaalta ei minua hirveästi kiinnosta mitä sinä minun kirjoituksistani ajattelet, saat olla ihan mitä mieltä tahansa, tai olla olematta.

Sanoin provosoiden tai provosoituen. Tässähän tämä tuli pähkinänkuoressa; provosoidut kun Marjamäkeä kritisoidaan ja nyt Ahon liittyessä joukkueeseen sohit kritiikkiä esittäneitä nimimerkkejä täysin sisällöttömällä viestilläsi. Sama ilmiöhän on toistunut kohdallasi aina kun mitään Kärppiin liittyvää kritisoidaan, vaikkapa sitten Lasse Kukkosen valintaa jokavuotisiin maajoukkueisiin. Vai toiko tämä viesti mielestäsi jonkinnäköistä lisäarvoa tähän keskusteluun? Tuossa ei haise mikään muu kuin provosoituminen Marjamäkeen kohdistuneesta kritiikistä.

Näin on. Vitun Marjamehu kun ottaa näitä kärppätaustaisia turhakkeita joukkueeseen mukaan. Teräväinen voidaan myös laskea samaan sarjaan, koska Teräväinen on lähtöisin Jokereista ja Marjamehu valmentaa ensi kaudella Jokereita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sanoin provosoiden tai provosoituen. Tässähän tämä tuli pähkinänkuoressa; provosoidut kun Marjamäkeä kritisoidaan ja nyt Ahon liittyessä joukkueeseen sohit kritiikkiä esittäneitä nimimerkkejä täysin sisällöttömällä viestilläsi.
Ketä minä olen sohinut? Kommenttini oli täysin vastaus vaan @BlackWolf :n huumoripitoiseen viestiin.

Sama ilmiöhän on toistunut kohdallasi aina kun mitään Kärppiin liittyvää kritisoidaan, vaikkapa sitten Lasse Kukkosen valintaa jokavuotisiin maajoukkueisiin ihmetellessä.
Jaa, enpä hirveästi muista että olisin mitenkään provosoinut tai provosoitunut, lähinnä ihmetellyt sitä kun jengille tulee joka vuosi jotenkin yllätyksenä se että Kukkonen on maajoukkueessa, oli valmentajana kuka tahansa. Mutta laita toki linkkejä näihin viesteihin kerta varma olet että olen provosoinut tai provosoitunut.

Vai toiko tämä viesti mielestäsi jonkinnäköistä lisäarvoa tähän keskusteluun?
Yhtä paljon kuin nämä sinun viestisi joissa sinä menet henkilökohtaisuuksiin minua kohtaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ketä minä olen sohinut? Kommenttini oli täysin vastaus vaan @BlackWolf :n huumoripitoiseen viestiin.

Kuten sanoin, viestissäsi ei haise mikään muu kuin provosoituminen Marjamäkeen kohdistuneesta kritiikistä.

Jaa, enpä hirveästi muista että olisin mitenkään provosoinut tai provosoitunut, lähinnä ihmetellyt sitä kun jengille tulee joka vuosi jotenkin yllätyksenä se että Kukkonen on maajoukkueessa, oli valmentajana kuka tahansa. Mutta laita toki linkkejä näihin viesteihin kerta varma olet että olen provosoinut tai provosoitunut.

Turha kuvitella, että näkisin vaivaa kaivaakseni viestihistoriaasi viime keväältä tai edes Olympialaisten ajalta. Voin kuitenkin muistuttaa asiasta jos ja kun havaitsen saman ilmiön taas kuluvana keväänä toistuvan (eritoten mikäli Lasse liittyy joukkueeseen).

Yhtä paljon kuin nämä sinun viestisi joissa sinä menet henkilökohtaisuuksiin minua kohtaan.

Henkilökohtaisuuksiin meneminen kun ei kuulu tapoihini, niin mielelläni kuulisin, että missä vaiheessa olen mennyt sinua kohtaan henkilökohtaisuuksiin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Turha kuvitella, että näkisin vaivaa kaivaakseni viestihistoriaasi viime keväältä tai edes Olympialaisten ajalta. Voin kuitenkin muistuttaa asiasta jos ja kun havaitsen saman ilmiön taas kuluvana keväänä toistuvan (eritoten mikäli Lasse liittyy joukkueeseen)
Aivan, eli voidaan syyttää toisia asioista jotka kuvittelet oman pääsi sisällä tapahtuneen, mutta sitten kun pyydetään jotain perusteluita väitteisiin niin sellaisia ei sitten yllättäen vaivauduta etsimään. Erittäin munatonta toimintaa.

Henkilökohtaisuuksiin meneminen kun ei kuulu tapoihini, niin mielelläni kuulisin, että missä vaiheessa olen mennyt sinua kohtaan henkilökohtaisuuksiin?
No ehkä liian kärkkäästi sanottu tuo "henkilökohtaisuuksiin meneminen", mutta silti aika kyseenalaista toimintaa tuo että ollaan valmiita esittämään kritiikkiä toista käyttäjää kohtaan ilman että on mitään konkreettista perustelua tälle. Vähän sama jos minä alkaisin väittämään sinun sanoneen jotain, ja jos/kun sinä tästä aiheellisesti pyytäisit perustelua niin luikkisin häntä koipien välissä karkuun ja sanoisin että enpäs vaivaudu etsimään, mutta muistutan kyllä jos uudestaan näin muka teet. Mutta ei kuulu minun tapoihini taas tällainen.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sami Vatanen kertoo Iltalehdessä, että haluja kisoihin olisi ollut, mutta on nyt urheilukiellossa.

Kyllä tämä MM-projekti nyt kaikkinensa hyvältä näyttää. Eikä huonosti ole pelannut tämä nykyinen leiriryhmäkään. Lisäksi Lehtinen oli äskeisessä haastattelussa yhtä hymyä.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Hyvältä alkaa näyttää Suomen kärkiketjut ja tutuille tutkapareille voisi jo rakentaa runkoa. Teräväinen-Aho tällä kaudella NHL:ssä yhteensä 129 pinnaa runkosarjassa. Koivu-Grandlund parilla 112 pinnaa runkosarjasta. Näihin ketjuihin vielä Mikko Rantanen ja Valtteri Filppula, niin eväät menestykseen ovat taas olemassa. Pakistossa ehkä ne isoimmat kysymykset tällä hetkellä, mutta eiköhän sinnekin saada sitä kovaa rutiinia nuorempien lupausten rinnalle. Veskariosastolle on monta hyvää ehdokasta, vaikka muutama kärkinimi on pois laskuista. Teoriassa Suomi voi lähteä vaikka kolmen pelaavan veskarin taktiikalla kisoihin, missä selvää ykkösveskaria ei edes ole.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Olin väärässä Marjamäen suhteen. Raumalaisretoriikalla voisi sanoa, että Marjamäki imee hyvin NHL-miehiä ja tarjoaa hyviä porkkanoita.

Ja nyt tuntuu ainakin kulkevan, Marjamäen velhoilu alkaa pikkuhiljaa tepsiä ja Suomi perseraiskaa Ruotsia tällä hetkellä.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Ei näytä enää ollenkaan niin pahalta. Joku vuosi oli mm. Kalle Kerman jengissä. Ja Petri Pakaslahti, olikohan aloitustaidon vuoksi?

Vielä MiG ja Nutivaara menisi kokoonpanoon heittämällä, vaikka uskon (toivon) sinitakkien jatkavan kevättä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aivan, eli voidaan syyttää toisia asioista jotka kuvittelet oman pääsi sisällä tapahtuneen, mutta sitten kun pyydetään jotain perusteluita väitteisiin niin sellaisia ei sitten yllättäen vaivauduta etsimään. Erittäin munatonta toimintaa.


No ehkä liian kärkkäästi sanottu tuo "henkilökohtaisuuksiin meneminen", mutta silti aika kyseenalaista toimintaa tuo että ollaan valmiita esittämään kritiikkiä toista käyttäjää kohtaan ilman että on mitään konkreettista perustelua tälle. Vähän sama jos minä alkaisin väittämään sinun sanoneen jotain, ja jos/kun sinä tästä aiheellisesti pyytäisit perustelua niin luikkisin häntä koipien välissä karkuun ja sanoisin että enpäs vaivaudu etsimään, mutta muistutan kyllä jos uudestaan näin muka teet. Mutta ei kuulu minun tapoihini taas tällainen.

Minä kommentoin täysin turhaa provosoitumisenkatkuista kommenttiasi liittyen Marjamäkeen. Viittaus aiempaan viestihistoriaasi oli lähinnä sivuhuomio ja tiedostanet, että kenellä tahansa on parempaakin tekemistä kuin kahlata yli 22000 postausta kattava viestihistoriasi läpi luodakseen jonkun vitun raportin provosoimisestasi tai provosoitumisistasi. Vastahan kävit itsekin IFK-osiossa pahoittelemassa kirjoituksiasi, joten lyhyt tuntuu olevan ihmisen muisti.

E: Ei kiinnosta enempää kuitenkaan vängätä kanssasi täällä, joten offtopicit oli osaltani tässä.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Harmittavat loukkaantumiset kyl Barkoville, Lindellille ja Vataselle, jokainen ois ollu hitonmoinen vahvistus joukkueeseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä kommentoin täysin turhaa provosoitumisenkatkuista kommenttiasi liittyen Marjamäkeen.
Ja edelleenkin se oli ainoastaan vastaus @BlackWolf :lle, ei kenellekään muulle. Mikset samantien kommentoi kaikkia muitakin jotka pilke silmäkulmassa täällä nyt kommentoivat kun Aho ja Teräväinen tulevat kisoihin mukaan?

Viittaus aiempaan viestihistoriaasi oli lähinnä sivuhuomio ja tiedostanet, että kenellä tahansa on parempaakin tekemistä kuin kahlata yli 22000 postausta kattava viestihistoria läpi luodakseen jonkun vitun raportin provosoimisestasi tai provosoitumisistasi.
Jep, eli todistit juuri itse sen että sinulla ei ole mitään todistetta näille säälittäville väittämillesi mitä tulee viesteiheini maajoukkueosiossa. Kuten sanoin, niin erittäin munatonta toimintaa syytellä toisia ilman mitään todsteita.

Vastahan kävit itsekin IFK-osiossa pahoittelemassa kirjoituksiasi, joten lyhyt tuntuu olevan ihmisen muisti.
Toki joo, mutta ei taida liittyä maajoukkueeseen mitenkään.

Ei kiinnosta enempää kuitenkaan vängätä kanssasi täällä, joten offtopicit oli osaltani tässä.
Ei tietenkään, koska vänkäämisellesi ei ole mitään pohjaa ja teet itsestäsi lähinnä naurettavan. Riittää itsellenikin näiltä osin, joten ei muuta kuin aurinkoista kevättä, hymyä huuleen ja vähemmän provosoitumista siihen suuntaan!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kuten sanoin, viestissäsi ei haise mikään muu kuin provosoituminen Marjamäkeen kohdistuneesta kritiikistä.
Anteeksi nyt vain mutta kyllä se olin minä joka provosoitui ja vittuili. Ei @Roger Moore

Mutta mä en olekkaan Kärppäfani.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ei näytä enää ollenkaan niin pahalta. Joku vuosi oli mm. Kalle Kerman jengissä. Ja Petri Pakaslahti, olikohan aloitustaidon vuoksi?
Pakaslahti oli kelvollinen kahden suunnan sentteri, jolla tosiaan erikoistaitona aloittaminen.

Suomellahan on yleensä ollut tilanne se, että yksi tai kaksi kenttää saadaan rakennettua NHL-miesten ympärille. Tällä kertaa tilanne on samanlainen. Aiemmin Suomella tosin oli myös vahva eurooppalainen runko, jollaista ehkä ei tällä hetkellä ole. Silloin oli paljon sellaisia kavereita, jotka syrjäyttivät jopa NHL-pelaajia. Esimerkkeinä Ville Peltonen, Jukka Hentunen, Niko Kapanen, Jarkko Immonen, Petri Kontiola ja Petteri Nummelin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Harmittavat loukkaantumiset kyl Barkoville, Lindellille ja Vataselle, jokainen ois ollu hitonmoinen vahvistus joukkueeseen.

Ei tuo Vatanen varmaan täysin poissuljettu vielä ole. Vaikuttaisi että katsellaan muutama päivä, lekurit tarkastavat ja päättävät. Vakavamman tilanteen kohdalla olisi tuollaisen jaarittelun sijaan ilmoitettu ettei ole tulossa. Urheilukielto nyt tuskin haittaa kun pelannut varsin reippaasti aina tuohon loukkaantumiseen saakka. Pakko tässä nyt on toivoa elätellä. Epätoivoista sellaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös