Kaikille teille, joihin "kalikka kalahti". Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että on todella huono juttu, että narsistinen tämä hetki vaatii lehdissäkin toimittajien naamojen vahtaamista ja heidän kuuntelemistaan, ennen kuin voi saada jonkun jutun kahlattua läpi. Tarkoitan siis, että mitä enemmän itse lukemisenvaiva vähenee sitä enemmän näyttäisi luetun ymmärtäminen heikkenevän. Niin minunkin kirjoitukseni suhteen, näemmä.
Kirjoitin, etten ole kateellinen, enkä tunne olevani katkera, vaan koen epäoikeudenmukaiseksi sen, miten Jesseä on näiden kisojen suhteen kohdeltu. Se on MINUN mielipiteeni ja siihen minulla on yhtä suuri oikeus kuin teilläkin omaanne, ilman että rakkikoiralauman tavoin hyökkäätte kimppuuni. Olen niitä harvoja, jotka uskaltaa kirjoittaa suoraan, aika moni seuraa "vaatteetonta keisaria". Lauman mukana on aina helpompaa.
Iso9 sanoi olevansa kunnossa kisoja varten. Ketä siis pitäisi uskoa? Mediaa, jonka sana lienee oma Raamattunsa, Jatkoajan kirjottajia, mitä?Jos Jesse ite tulee ja kertoo olevansa rikki, niin ihmettelisin toki aiempaa lausuntoa, mutta hyväksyisin luonnollisesti vasdtauksen. Ei oo kuulunu mitään. Jesse ole N20MM-kisojen PARAS. Kisoissa on nuo muut kärkikolmikosta, mutta Jesse ei kelpaa. Kyllähän tuo ihmetyttää, jos vähänkään järkeään käyttää. Miettikääpä vaikka sitä, jos vaikka Laine olisi samassa asemassa. Niin, Jesse ei ole huonompi pelaaja, siitä tuskin ollaan eri mieltä. Eri asiat painottuu aina eri pelaajilla, muutenhan heidän voisi sanoa pelillisesti olevansa toistensa klooneja ja sehän on mahdotonta.
Tuohon on todella lapsellista vetää esiin kannattamani joukkue. Mielipiteeni julkaisin SIITÄ HUOLIMATTA, ymmärsittekö?Olen tietysti seurannut Kärppiä eniten, mutta se ei ole se pointti. Kaiken maailman "uhriutumist"ovat ala-arvoisia heittoja. Mut "totuudenpuhujaahan ei rakasteta" kuten sanonta kuuluu, mutten sitä kyllä haekaan. Tässä myötähyminässä tekee hyvää, että tulee vähän särmääkin, kun se on aiheesta.
Kun Jesse ei pelaa, niin tuskin tämän enempää sitten tästä tähän ketjuun. Odottelen pojan itsensä ilmoitusta tai häntä edustavan lääkärin, ettei olisi ollut kunnossa. Silloin asia on selvä, eikä mullakaan nokan koputusta toisen Nokan suuntaankaan.