Kirjoitan tämän nyt tänne. Näkee tuota Suomen peliä esim. Katsomosta jälkeenpäin? Kun on Äitienpäivä ja pakollisia menoja enkä peliä kerkeä nähdä kun tulee jo neljän aikoihin.
...Muuten sopii ihmetellä, että mitä lisäarvoa nämä mysteerimolarit ja muut hömpötykset tuovat lähetykseen.
Okei, ton Unkari-Kanada-ottelun selostaja niine aamuvesineen. Mikä ihmeen alaikänen jätkä se oli? Nyt en enää negaile, mutta tämän vielä.
NiÄmisen Ville rulaa!
Se oli juurikin Tomi Tuominen, josta @Hirvonen tuossa kertoikin. Itse en muuten Tuomisesta piittaa pätkän vertaa, mutta selostajana ihan ok.
Onkos muuten Mertsiltä kuulunut "kuuluisia" näissä kahdessa pelatussa ottelussa? Muistaakseni ei. Eteenpäin on menty.
Minä ymmärtäisin muuten, mutta siis moniko oikeasti haluaa tämän jälkeen lähtee ostamaan sitä Grandioosaa ja tukea tuota paskalafkaa? Kaikki saatanan biltemat on ainakin allekirjoittaneella nyt boikotissa hyvän aikaa. Fiksu mainostaja jättäisi osallistumatta tuohon pelleilyyn, tuolla ei voi tehdä omalle imagolla mitään hyvää.Täytyy sanoa, että jotenkin arvostan sitä jättimäistä keskisormea, mitä MTV täysin häpeämättömästi näyttää ilmaiskatsojille - sehän on ajan henki ja täysin rationaalista toimintaa, mikä tähtää voiton tuottamiseen. YLEhän suorittaisi jotain väsynyttä "julkista palvelua" sinun ja minun hikisesti ansaitsemilla ja väärin verotetuilla rahoilla joillekin narkkareille, työttömille ja vammaisille katsottavaksi.
Saukkonen kyllä useasti katkolla pihalla, mistä syystä mikäkin. Jos tulossa jäähy, eipä tuo kovin kärryillä ole, että kenelle ja mistä. Saati, että tuomari puhaltaa pitkän kiekon ja Saukkonen mietti, onko toisilla ollut liikaa pelaajia kentällä. Kärsivällisyyttäni katsojana mitataan.
Onko Mertsi ollut tänä vuonna parempi, siis siinä mielessä, ettei ole lähtenyt näissä alkusarjan peleissä keulimaan ja huutamaan niin rajusti. Ollut maltillisempi. Ja mieleästäni sellainen teennäinen kohkaaminen ja tavaramerkkisanontojen viljeleminen on ollut vähäisempää. Onko tullut kertaakaan kuuluistaa tai jotain kankeaa vertausta. Vaarallista toki, mutta se tulee ihan luonnostaan.
Siinä on selostaja mun makuun, mutta vetää kyllä kieltämättä melkoisesti värilaseilla. .
Pitkästä aikaa taas tänään Anua ja täytyy ihmetellä, miten 20v pelejä selostanut voi olla niin pihalla siitä mitä kentällä tapahtuu? Vähintään joka toinen jäähy on Anulle täysi mysteeri mistä tulee ja kenelle, vaikka vähänkään enemmän kiekkoa seurannut näkee ne jo livenä. Pitkää kiekkoakaan ei tunnistanut, vaan oli tarjoamassa jo väärää vaihtoa.
Tuli sieltä ainakin "entisen neidon pohkeet" eilen. Mutta selostamiseen Mertsi on onneksi keskittynyt tarinoinnin sijaan, ainoa ärsyttävä asia on ollut jäähytilanteista pihalla oleminen (pari kertaa eilen luuli Saksan joutuvan alivoimalle, vaikka selvästi jäähy vihellettiin Suomelle). Mutta tämä tuntuu olevan ongelma lähes jokaisella valtakunnan selostajalla ehkä Antti Mäkistä lukuunottamatta.Ei ole. Mertsi on heittänyt aika pitkälti entisen sanastonsa romukoppaan. Ainakin toistaiseksi. Vetänyt mielestäni yllättävän hyvin ekat pelit kisoissa.