Veikkaa vaan. Olen lähes varma, että Korpikoski kieltäytyy. Ja mikäli tulee niin tulee paskoilla alkufiiliksillä, kun joutui Vahalahden lähettämään kotiin - olisi hän sitten pelannut tai ei.
Paska päätös Jalosen tiimiltä, mutta onhan Leksa Komarov toki aika timantti.
PS: Ai miksikö olen varma. No siksi että Korpikoski on sellainen rehellinen ja mutkailematon tyyppi jolla on kova halu eteenpäin, mutta joka myös kunnioitaa muita. Kuten tässä tapauksessa tuttua ja vanhaa joukkuekaveria kasvattajaseurasta. Korppari myös seuraa Tepsiä ja Suomen jääkiekkoskeneä aktiivisesti, joten on varmaan iloinnut, kun Vaha valittiin maajoukkueeseen.
Tähän ajatusleikkiin ei minun resurssit enää riitä. Eli ammattilainen jättäisi maajoukkuepelit väliin sen takia, ettei veisi vanhalta seurakaverilta paikkaa. Uskomattoman humoristinen ajatus=)
On muuten Nummelinkin aika rehellinen ja mutkailematon tyyppi. Huomasi, että vanha joukkuekaveri Niinimaan Janne on putoamassa vilttiin ja vetäytyi itse kentältä. Flunssahan oli luonnollisesti tekosyy tai jonkun entisen NHL-lääkärin diagnosoima. Uskomattoman hienosti ajateltu Numpalta.
Pistetään hieman sekaan asiantynkääkin. Kokeillaanpas tänään sellaista antisuomalaista tyyliä, ettei teilata joukkuetta ennen peliä. Tietenkään pessimisti ei pety koskaan, mutta uskotaan tänään leijonajoukkueen voimaan. Jos ei muuten, niin nyt koossa pitäisi ainakin olla joukkue ilman tähtiä, mikä voi yhteishengen kannalta olla ihan hyväkin asia. Ja nyt jos koskaan on estradi auki uusille tähdille, Korpikoski voisi olla yksi sellainen, jos vaan ilkeäisi Vahalahden tiputtaa rosterista.
Ja uskallan väittää, että on tälläkin turnaukselle jotain merkitystä ensi vuoden olympianäyttöjä varten. Vaikkakin isoimmat näytöt tulevat luonnollisesti ensi kauden aikana.