Joo, tähän sama! Enkä yhtään ihmettele että olet ihmetellyt!Minä ja sinä, GaDa ja Gags. Olen pari kertaa ihmetellyt, että koska olen tuollaista kirjoitellut, mutta sitten huomaan että se onkin ollut Gags.
Minä ja sinä, GaDs ja Gags. Olen pari kertaa ihmetellyt, että koska olen tuollaista kirjoitellut, mutta sitten huomaan että se onkin ollut Gags.
JHag ja HIFK. Jotenkin aina sekoitan niiden jutut keskenään, siis en muista kumpi on kumpi.
En tiedä sekoittaako keskenään, mutta palstalla on jokusia parivaljakoita jotka löytää yleensä samasta viestiketjusta peräjälkeen. Esimerkiksi:
Grainger&Nurmisaha
Tosifani&Dee Snider
simon&scholl
d2uce&M10
-Niks- ja Niksi.
Koskaan en muista, kumpi on se vaasalainen.
Yllättävän monta nimimerkkiä menee myös sekaisin nimimerkin "Moderaattorit" kanssa
Grainger&Nurmisaha
Joskus on nimittäin on tullut selailtua palstaa ja on alkanut ihmetyttämään, että mitähän hemmettiä sitä on tullut tänne kirjoiteltua. Sitten noin puolen tunnin pään raapimisen jälkeen huomaakin, että sehän olikin Brewer.
fiftyeight ja Kyösti Majava. Älkää edes kysykö miksi, en tiedä itsekään.
Itse olen lähinnä harrastanut päinvastaista, selaan vaikka viime kauden kokoonpanoketjuja ja mietin että "höhö olipa muuten paskat ajatukset kaverilla" kunnes huomaan että oma viestihän se perkele oli. Parhaimmillaan olen jopa onnistunut provosoimaan itseäni kun oman vanhan viestin sisältö on pistänyt vituttamaan. Onneksi en ole sentään koskaan lainannut itseäni vahingossa, se vaatisi jo astetta rankempaa skitsofreniaa.Itse olen lukenut joskus jotain viestejä vanhoista ketjuista ja miettinyt, että onpas fiksuja ajatuksia, aivan kuten itselläni ja sitten huomannut, että sivussa lukeva kirjoittajan nimi onkin scholl.
Niin, ja tämä toki. Aina ja joka ikinen kerta. "Olipa hyvä kirjotus...ai en se ollukkaa mää..."Itse olen sekoittanut nimimerkit Silkkeri ja Siiklake toisiinsa laittoman monta kertaa. Ja villit huhut kertovat, että Silkkeri itsekkin sekoittaa itsensä tähän toiseen sankariin.
OLwfe t väär ässfä. T äm ä o nensimf mmäi nen wiest i jonnka kir joi tan per äaukkollani.HIK-osiota lukiessa sekoitan usein Stigun ja Stigaukon. Tosin Stigin aukolla ei taida olla kirjoitusoikeuksia. Vielä :)