Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 105
  • 336

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nimimerkkejä Koskenkorva sekä Keltainen Jaffa on tullut sekoiteltua kerran jos toisenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Grainger&Nurmisaha
Tosifani&Dee Snider
simon&scholl
d2uce&M10
No nyt on melkoista tarkoitushakuisuutta mukana. Muiden nimimerkit oikein(?) kirjoitettu, paitsi meikäläisen. Vai oiskohan Tosifanikin isolla ähvällä. Aijai.

Nimimerkit maukka ja Brad sekoittuvat joskus.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen pari kertaa ihmetellyt "omia" kirjoituksiani, mutta asialla onkin ollut Jättikukko...

Sama vika. Olen sekoittanut nimenomaan itseni ainakin nimimerkkeihin Patapata, Patajokeri ja Pataässä :D (viimeinen ei tosin kovinkaan paljon taida kirjoitella)
 
Viimeksi muokattu:

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Maukka ja Meikku varsinkin kun kirjottelevat joskus samoihin ketjuihin. Meikku tosin on ansiokas Arsenal fani jonka kirjoitukset ovat viihdyttävämpää luettavaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sekoitin itseni äsken nimimerkki Trekolmestariin, vaikka muuta samaa ei olekaan kuin alkutavu. Vilkaisin uudelleen, sekoitin edelleen. Kolmannella vilkaisulla aukesi hitaammallekin asian laita.
 

Sambody

Jäsen
Juurikin äsken sekotin HIFK-fanit aquanquan ja Axbor Nocturnen. Tämän lisäksi nuo Jokeri osion pari power alkuista nimimerkkiä menee silloin tällöin sekaisin samoin kuin yki ja yyz.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen sekoittanut pari Jani- alkuista nimimerkkiä usein keskenään. Toinen taitaa olla joku perus patafani ja toinen aina otteluseurannoissa tuomareista kitisevä kuopiolainen.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Itse olen sekoittanut aika monesti herrat Mas@ ja AnaMasa keskenään.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Nimimerkit Baroun ja Baloun meinaavat mennä sekaisin, ihmettelin, tai no en edes ihmetellyt miten Ilves-trolli oli vaihtanyt suosikkijoukkuetta, vaan pidin sitä luonnollisena ko. persoonan toimintana. Vähän niinkuin Kerhon vaihtamista IFK:iin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sekoitin viimeksi tänään nimimerkit Baroni ja BaronFIN. Samankaltaiset nimimerkit menevät helposti sekaisin. Myös nimimerkit Gags, Flintstone ja Acid sekoittuvat joskus. Ei samankaltaisuuden vuoksi, vaan joskus kirjoittavat samalla asenteella. Silloin pitää katsoa, kuka on kyseessä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nurmisaha ja heinäsirkka menee jatkuvasti sekaisin. Molemmat niin pirun innokkaita futiksen live-seuraajia.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Haha olin ihan unohtanut koko ketjun olemassaolon ja viimeksi tänään tuli puheeksi, kuinka ex-nimim. Lukito tms. ja Lunatico menevät kokoajan sekasin. Lukiton nik. on vissiin nykyisin Mordjinn tai jotain vastaavaa, mutta silti tuppaa menemään sekaisin...

Sekoittaminen on ollut lähinnä mallia: "Millon Lukitolta on tullut tällaista kuraa...?"

Hieman omituisia kyssäreitä tonne jokeriketjuihin nimittäin Lunaticolta... Ei se mielestäni ole paikka kysellä koska on seuraava peli..
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieman omituisia kyssäreitä tonne jokeriketjuihin nimittäin Lunaticolta... Ei se mielestäni ole paikka kysellä koska on seuraava peli..

Tuota noin, missäs sitten pitäisi kysellä? Otteluketjussako kun ei ole meillä peliä? Tyhmien kysymysten ketjussa?

Varmaan viimeisessä? Mutta varmistetaan nyt vielä sielunsa pahoittaneelta Mr. Ylivoimanpyörittäjältä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Tuota noin, missäs sitten pitäisi kysellä? Otteluketjussako kun ei ole meillä peliä? Tyhmien kysymysten ketjussa?

Varmaan viimeisessä? Mutta varmistetaan nyt vielä sielunsa pahoittaneelta Mr. Ylivoimanpyörittäjältä.

Käytä googlea. Idiootti.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Käytä googlea. Idiootti.

Jalat suustani!

Jottei Googlettamisen jalo taito lopu Lunaticioltakaan, niin lainaan tässä erään nimeltämainitsemattoman Lunaticon oivaa kirjoitusta tuolta kesätyttöketjusta!

Oletko oikeasti niin vajakki, ettet osaa googlea käyttää? Minäpä opetan. Kirjoitat osoiteriville google.fi tai Google. Sitten sinulle avautuu Googlen hakusivu. Kirjoitat siihen hakukenttään Iina Kuustonen. Ja tuo mullistavan ja aikaa vievän operaation jälkeen olet jo ns. asian ytimessä. Siinä sitten vaikka klikkailet (yksi klik riittää huom!) vaikka ensimmäisen sivun mitä Googlen hakukone sulle tarjoaa. Tämän jälkeen voi alkaa vaikka runkata, mutta muista ottaa kaikki housut ensin pois. Lopun voi kaikki arvata. Mälli lentää jne.

Nyt rauha!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No vittu jee? Idiootti.

Tää oli jo huono.

Olen sekoittanut joskus nimimerkit Jomppa ja Jomppa_Koo keskenään. Ja kerran meni Tiuke ja Tinkezione sekaisin ja avauduin vähän toiselle heistä, vaikka piti avautua toiselle, vähän hävetti. :)
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Välillä tulee katsottua että "olenko mä tohonkin ketjuun kirjooittanut", kun viimeisin postaaja on nimimerkki JZZ. Ei ole kyllä hajuakaan, minkä takia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
GaDa ja Gags tahtovat nopealla vilkaisulla mennä sekaisin, mutta nopeasti viestiä lukiessa vähänkään ensimmäisestä virkkeestä eteenpäin selviää kummasta on kyse.

Käyttäjänimetön ja Kaukosäädin tahtovat toisinaan myöskin mennä sekaisin. Eiköhän tuonkin selitä jokseenkin pikaisella vilkaisulla samankaltaiselta vaikuttavat nimimerkit.

Simon ja Sim0n menevät toki myöskin helposti sekaisin. Olkootkin, että kannattavat tahoillaan eriäviä pääkaupungin joukkueita.

maukka, Brad, Acid, ja mitä näitä nyt olikaan: eihän niitä erota, rautakangellakaan.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
1936 ja 1963 menevät aivan liian usein sekaisin keskenään. Tosin yleensä toinen kirjoittelee vasta kun alkaa tappioita tulla ja toinen kirjoittelee lähes päivittäin. Hieman harmittaa tämä nimimerkki 1936, kun kuitenkin hänellä oli jo hieno jupster nimimerkki käytössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös