Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 559
  • 338

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ne kaksi, jotka ei koskaan ole saaneet pillua. Toisella on se inttikaveri, vaan en ikinä muista kummalla.
 

Iggy12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Sharks, Flyers, KalPa, Jarome Iginla
NHL-puolella on ollut kaksi "tulokasta" Fowler ja Flower. Kumpikin ovat pitkäli hyvin samalta kuulostavia nimiä vaikka eri joukkueita kannattavatkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minä ja sinä, GaDs ja Gags. Olen pari kertaa ihmetellyt, että koska olen tuollaista kirjoitellut, mutta sitten huomaan että se onkin ollut Gags.

Mulle on käynyt pari kertaa sama Gagsin kanssa. Ihmetellyt olen, että miksi olen kirjoittanut tästä aiheesta viestin, ja miksi näin. Kun hetken katsoo, tajuaa, että eihän siinä luekaan Jaws vaan Gags. J- ja w-kirjaimet jostain syystä sekoittuneet, kun molemmat nimimerkit neljäkirjaimisia.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä sekoittaako keskenään, mutta palstalla on jokusia parivaljakoita jotka löytää yleensä samasta viestiketjusta peräjälkeen. Esimerkiksi:

Grainger&Nurmisaha
Tosifani&Dee Snider
simon&scholl
d2uce&M10
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
JHag ja HIFK. Jotenkin aina sekoitan niiden jutut keskenään, siis en muista kumpi on kumpi.

Mä taas en pysty erottamaan toisistaan nimimerkkejä Stigu ja Foreveralwaysmickegranlund#64. Ihan hirveen samantyyppiset nickit, molemmissa on HIFK-pelaajan nimi!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En tiedä sekoittaako keskenään, mutta palstalla on jokusia parivaljakoita jotka löytää yleensä samasta viestiketjusta peräjälkeen. Esimerkiksi:

Grainger&Nurmisaha
Tosifani&Dee Snider
simon&scholl
d2uce&M10

Muuten oikein mutta järjestys on kyllä M10 ja sitten d2uce.

Yllättävän monta nimimerkkiä menee myös sekaisin nimimerkin "Moderaattorit" kanssa
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Yllättävän monta nimimerkkiä menee myös sekaisin nimimerkin "Moderaattorit" kanssa

"Moderaattorit" on aika napakka ja lyhytsanainen kirjoittaja, mutta lähes aina kyrpä otsassa. Kummallinen mököttäjä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Voisi jopa kysyä, onko nimimerkillä Moderaattorit juuri annettavaa keskusteluille.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hazardipakki ja Hartiapankki menevät usein sekaisin. Hazardipakin edellinen vierailu palstalla on tosin niinkin kaukaa kuin viime elokuulta.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Jotenkin mulla on hirveä vaikea hahmottaa tai erottaa Ipa-puolen Kaukosäädintä, Tarinankertojaa ja Kananlentoa. Kuka niistä oli kukakin?

Tosin eipä siellä Ipa-osiossa tule juuri käytyäkään kuin näin keväisin karsintojen lähestyessä ja niiden aikana. ;P
 

scholl

Jäsen
Kaikki nimimerkin vaihtajat menevät jonkun kanssa sekaisin, kun ei oikein muista, kuka se nyt olikaan ja jos on tullut uusi esimerkki esim. IFK-osioon niin sitä epäilee, että joku viime aikoina vähemmän kirjoittanut on vaihtanut nimimerkkiä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Niinkin oudolta kun se kuulostaakin, niin olen sekoittanut jokusen kerran itseni nimimerkki Breweriin. Ihan selvinpäin.

Joskus on nimittäin on tullut selailtua palstaa ja on alkanut ihmetyttämään, että mitähän hemmettiä sitä on tullut tänne kirjoiteltua. Sitten noin puolen tunnin pään raapimisen jälkeen huomaakin, että sehän olikin Brewer.

Kuten kerran eräs ei-niin-fiksu tyyppi tokaisi: kyllä ihminen on tyhmä. Paitsi minä.
 

scholl

Jäsen
Joskus on nimittäin on tullut selailtua palstaa ja on alkanut ihmetyttämään, että mitähän hemmettiä sitä on tullut tänne kirjoiteltua. Sitten noin puolen tunnin pään raapimisen jälkeen huomaakin, että sehän olikin Brewer.

Itse olen lukenut joskus jotain viestejä vanhoista ketjuista ja miettinyt, että onpas fiksuja ajatuksia, aivan kuten itselläni ja sitten huomannut, että sivussa lukeva kirjoittajan nimi onkin scholl.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
fiftyeight ja Kyösti Majava. Älkää edes kysykö miksi, en tiedä itsekään.

Pitäisihän sinun, hyvä veli, tietää etten diggaa Viivistä.

En kyllä ymmärrä miten ja miksi jotkut sekoittavat nimimerkkejä. Bloody Marya sekoitellessa...
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen lukenut joskus jotain viestejä vanhoista ketjuista ja miettinyt, että onpas fiksuja ajatuksia, aivan kuten itselläni ja sitten huomannut, että sivussa lukeva kirjoittajan nimi onkin scholl.
Itse olen lähinnä harrastanut päinvastaista, selaan vaikka viime kauden kokoonpanoketjuja ja mietin että "höhö olipa muuten paskat ajatukset kaverilla" kunnes huomaan että oma viestihän se perkele oli. Parhaimmillaan olen jopa onnistunut provosoimaan itseäni kun oman vanhan viestin sisältö on pistänyt vituttamaan. Onneksi en ole sentään koskaan lainannut itseäni vahingossa, se vaatisi jo astetta rankempaa skitsofreniaa.

Itse olen sekoittanut nimimerkit Silkkeri ja Siiklake toisiinsa laittoman monta kertaa. Ja villit huhut kertovat, että Silkkeri itsekkin sekoittaa itsensä tähän toiseen sankariin.
Niin, ja tämä toki. Aina ja joka ikinen kerta. "Olipa hyvä kirjotus...ai en se ollukkaa mää..."
 

Stigu

Jäsen
HIK-osiota lukiessa sekoitan usein Stigun ja Stigaukon. Tosin Stigin aukolla ei taida olla kirjoitusoikeuksia. Vielä :)
OLwfe t väär ässfä. T äm ä o nensimf mmäi nen wiest i jonnka kir joi tan per äaukkollani.


Ja jott ttei me nisi ohia heen niib sekkoitan us ein P.Sihvo sen ja t antgred un.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Eks kaikilla Lugu-faneilla on aina jotain ihme antipatioita Ässiä kohtaan? Sen takia menee niiden kaikkien jutut sekaisin, ei vaan kahden nimimerkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös