Isaksson kirjoitti:
Kun et hanki hyviä pelaajia olet kusipää.
Kun hankit hyviä pelaajia olet kusipää.
etc.etc.
Minun näkemykseni on se, että Moberg yritti itse 90-luvun aikana (jälkeen Stubb:in) hoitaa yksinään tätä pelaajahankintaa ja bisneksen pyörittämistä.
Huomasi lopulta (positiivinen asia) ettei homma oikein kulje ja hankki Kekäläisen utj:ksi. Jep, homma lähti jo toisella kaudella rullaamaan kunnes Kekäläinen lähti muille maille. Moberg otti hommat omiin nimiinsä jälleen ja palkkasi Matikaisen tj:ksi, ehkä odottaen (varmaan juuri näin), että menestystä tulisi. Ei tullut.
Nyt seisomme samassa tilanteessa kuin 90-luvun surullisina vuosina. Me negatiiviset peruspessimistit uskomme, että tämä ajanjakso riittää nöytöksi, itse asiassa se on ollut jo liian pitkä, ja vaadimme (toiset ehkä toivoo) muutosta johtajistossa/hallituksessa.
Minäkään en valita Sheddenin telemisiä koska olen siinä uskossa, että kaverille on annettu ohjeet miten pitäisi pelata. Sen hän varmaan parhaalla tavalla tekee. Pelityyliin tulee muutosta kun Sheddenin esimies/miehet sen pyytävät tai vaativat.
Mitä sitten tulee talouteen, niin odotellaan nyt vaikka joulukuun loppuun sitä viime kauden tulosta. Siihen mennessä sen pitää olla prh:ssa. Mutta puhtain paperin ei mielestäni porukka pääse jo tiedossa olevilla talousluvuilla.