Miten saadaan yleisömäärät nousuun?

  • 729 350
  • 3 722

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Aika raju hinta pleijarikausikortille. Ylöskin 305€. Paljonkohan aikovat laittaa lipun hinnaksi, 30€?
Muistaakseni yleensä pleijarikausikortti on ollut ihan suoraan kaikkien pudotuspelien liput laskettuna yhteen. Koska rahat menee suurimmaksi osaksi Liigalle noista ei ole saanut alennuksia. Hyöty on siinä, että ei tarvi jonotella ja pääsee varmasti paikalle. On Centterin myyty parissa tunnissa ennenkin loppuun.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Offtopicina mainittakoon, että Jokerit vetänyt kahteen ekaan pleijaripeliin 8500 ja 9200 katsojaa. Minusta yllättävän vähän. Voi olla, ettei TPS jää vastaavissa kahdessa pelissä edes tästä hirveästi jälkeen. Viime vuonna Tepsi veti 17600 kahteen ekaan eli lähes sama. Kiekko ei täällä kiinnosta juu. Mikä olikaan pkseudun ja Turun alueen väkiluku?
 
Viimeksi muokattu:

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Offtopicina mainittakoon, että Jokerit vetänyt kahteen ekaan pleijaripeliin 8500 ja 9200 katsojaa. Minusta yllättävän vähän. Voi olla, ettei TPS jää vastaavissa kahdessa pelissä edes tästä hirveästi jälkeen. Viime vuonna Tepsi veti 17600 kahteen ekaan eli lähes sama. Kiekko ei täällä kiinnosta juu. Mikä olikaan pkseudun ja Turun alueen väkiluku?
Veikkailen jos Saipa tulee vastaan ekassa pelissä jotain 6000 ja seuraavaan la peliin 8-9000
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Veikkailen jos Saipa tulee vastaan ekassa pelissä jotain 6000 ja seuraavaan la peliin 8-9000
Veikkailen, että SaiPa:n kohtaaminen puolivälierissä on erittäin epätodennäköistä.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkailen, että SaiPa:n kohtaaminen puolivälierissä on erittäin epätodennäköistä.

Miksi näin? Eikös SaiPan kohtaaminen ole nimenomaan varsin todennäköistä? SaiPa tuskin saa KalPaa enää kiinni ja jäänee siten runkosarjassa sijalle 7. Sääleihin SaiPa lähtee mielestäni selkeänä suosikkina ketä tahansa vastustajaa vastaan. Noissa peleissä voi tietenkin käydä ihan miten vain, mutta mikäli SaiPa sijalta seitsemän menee sääleistä jatkoon, on TPS - SaiPa PV-sarja valmis.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miksi näin? Eikös SaiPan kohtaaminen ole nimenomaan varsin todennäköistä? SaiPa tuskin saa KalPaa enää kiinni ja jäänee siten runkosarjassa sijalle 7. Sääleihin SaiPa lähtee mielestäni selkeänä suosikkina ketä tahansa vastustajaa vastaan. Noissa peleissä voi tietenkin käydä ihan miten vain, mutta mikäli SaiPa sijalta seitsemän menee sääleistä jatkoon, on TPS - SaiPa PV-sarja valmis.
Todennäköinen säälipleijarisarja SAI-PEL kääntyy mun nähdäkseni erittäin voimakkaasti Lahen suuntaan. Muistanko väärin vai eikö PEL ole vienyt kyseisiä otteluita kuin märkää rättiä? En tarkastanut - voi olla, että olen hyvinkin väärässä!

EDIT: ei PRKL - mulla oli jostain syystä aivan väärä kuva näiden joukkueiden voimasuhteista. Pikaisella tarkastuksella molemmat ovat vissiin voittaneet kotiottelunsa, ja PEL vielä yhden jatkoilla. Mulla oli jostain syystä mielessä enemmänkin noita 7-2 -tyyppisiä ratkaisuja näiden joukkueiden välillä.

Otan sanani takaisin! TPS-SAI -puolivälieräsarja on hyvinkin mahdollinen. Olin väärässä!
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ei minkäänlaista Naisten päivän spessuhintaa torstaille? Enpä kovin isoa akkalaumaa kosi mukaani siis.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mikä on tilanne tällä hetkellä seurakorttien osalta, onko 500 myydyn kortin raja jo häämöttämässä?
Informaatiota odotellessa..
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen todella pettynyt tuohon määrään. Odottaako ihmiset että tulee joku vielä halvempi tarjous jossa on vain lätkä?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Mikä on tilanne tällä hetkellä seurakorttien osalta, onko 500 myydyn kortin raja jo häämöttämässä?
Informaatiota odotellessa..

Vähän kyllä ihmetyttää, että miksi tätä ei ole mainostettu enempää. Parit maininnat seurojen twittereissä ja facebookeissa nyt tuskin mitään tuhansia kortteja myyvät. Ehkä FC on myynyt kausareita ostaneille näitä hirveästi? Muuten en usko tuohon viiteen sataan mitenkään.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi tietysti olla että tuo 230 euroa on hiukan liian kallis joillekin katsojille, jos esim. jalkapallo ei kiinnosta yhtään. Toinen hillitsevä tekijä on se, että korttia myydään vain yläkertaan tai Mutkaan. Osa haluaa paikkansa jostain muualta. Kolmas tekijä voi olla esim. se että tuossa ei tainnut olla mitään lapsikausarivaihtoehtoa tai muita erityisalennuksia. Moni varmaan odottaa että saa halvemmalla perinteisen kausarin.

Itse toivon että seurakortti toteutuisi vaikka jäätäisiin alle 500. Minun puolestani yläkertaan voitaisiin myydä myös pelkästään jääkiekkokausareita kohtuulliseen hintaan. Suunnittelisin homman kuitenkin niin että seurakortti olisi aina halvin vaihtoehto.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Odottaako ihmiset että tulee joku vielä halvempi tarjous jossa on vain lätkä?
Kyllä - tosin en voi puhua kuin omasta puolestani!

Pelkkä lätkä (runkosarja, mieluiten sekä SML että CHL), riittävän edullinen hinta, selkeä paikanvalinta ilman mitään toiveita tyyliin "pääset ehkä tälle riville" eikä mitään ehdollistamista "toteutuu, jos myydään yli xxx kappaletta" sekä etuosto-oikeus samalle paikalle pudotuspeleihin.

Nyt toteutuneessa tarjouksessa oli/on liikaa epävarmuustekijöitä sekä pakkomyyntiä. Miksi se pitää tehdä niin vaikeaksi? Porissakaan ei ollut mitään turhia kikkailuja ensimmäisenä 99-vuonna (eikä käsittääkseni sen jälkeenkään). Myivät lähes kolme kertaa enemmän kuin oli alkuperäinen ajatus.

99EUR kertamaksuna (ei mitään kuukausihinnoitteluja) sisältää omavalintaisen jakkaran runkosarjaotteluihin (+CHL?) mistä tahansa E-katsomosta (vaihtoehtoisesti G - ei molempia yhtä aikaa)! Miksi siinä pitäisi olla yhtään sen enempää kikkailua?

KISS - keep it simple stupid
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen todella pettynyt tuohon määrään. Odottaako ihmiset että tulee joku vielä halvempi tarjous jossa on vain lätkä?
Itse ainakin odotan pelkkää lätkäkausaria, joka oletettavasti olisi myös hieman halvempi. Ja mahdollisuuden valita paikka, eikä vain mahdollisuutta toivoa paikkaa, jonka sitten saa jos saa.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse ainakin odotan pelkkää lätkäkausaria, joka oletettavasti olisi myös hieman halvempi. Ja mahdollisuuden valita paikka, eikä vain mahdollisuutta toivoa paikkaa, jonka sitten saa jos saa.
Tuo futiskausarin "pakkomyynti" laittoi itselläkin miettimään, mutta ajattelin että summa on kuitenkin niin pieni ja ilmoitin kiinnostukseni. En millään usko että enää tässä vaiheessa saavat pari sataa korttia myytyä eli tämä kampanja ei sitten toteudu. Ihan turhaan tulee tällaisen ehdon takia negatiivinen fiilis kun ei saavuteta tavoitetta. Jos kuitenkin ilmoittavat että kampanja toteutuu vaikkei määrää saavutettukaan niin tulee sellainen "saat nyt säälistä tikkarin" -fiilis. Tepsi yliarvioi kiinnostuksen, ja kosahtaa omaan nilkkaan.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Vähän kyllä ihmetyttää, että miksi tätä ei ole mainostettu enempää. Parit maininnat seurojen twittereissä ja facebookeissa nyt tuskin mitään tuhansia kortteja myyvät.

Kyllä tosta pyörii mainokset ainakin noissa ympäri Turkua olevissa elektronisissa mainostauluissa, useita kertoja olen niissä kyseisen mainoksen nähnyt.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Antaisin lisäaikaa maaliskuun loppuun kun nyt samaan aikaan muitakin kortteja(pleijjari) menossa. Ja veikkausliigan alkuun jäisi yli viikko ja Liiga puolella tässä puoli vuotta uuden kauden alkuun. Monet kyllä odottaa ihan viimeiseen mahdolliseen hetkeen kaikissa mahdollisissa jäsenyyksissä yms tarjouksissa. Pleijjari peleissä saisi tähän varmasti helposti lisämarkkinointia. Toivotaan että toteutuu. Mielestäni 400 olisi jo hyvä luku ja täysin mahdollinen kuitenkin uudesta tuotteesta kun kysymys ja puoli vuotta liiga-kauden alkuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös