Yksi video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten annetaan mestarin puhua minunkin puolesta. Itse koen ajan aika täsmälleen samalla tavalla.
Yksi video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten annetaan mestarin puhua minunkin puolesta. Itse koen ajan aika täsmälleen samalla tavalla.
Koen, että aika on nyt 19:33. Kohta se on enemmän.
Suhtaudun aikaan skeptisesti, koska uskon elävämme simulaatiossa.
Neljännen ulottuvuuden suomuiset lisko-oliot paljastivat tämän minulle eräällä ayhuasca-tripillä Amazonin sademetsässä. Minulla ei ole aihetta epäillä heitä, sillä he hallitsevat universumia.Varsin ovela filosofia.
Jees, täytyy arveen pohtia lisää mikäli löydän joutilasta aikaa duunin ja viihteen välistä.
Neljännen ulottuvuuden suomuiset lisko-oliot paljastivat tämän minulle eräällä ayhuasca-tripillä Amazonin sademetsässä. Minulla ei ole aihetta epäillä heitä, sillä he hallitsevat universumia.
Minä tiedän jo Totuuden! Lisko-oliot kertoivat tämän minulle, koska olen kuulemma poikkeuksellisen viisas ja älykäs ihminen. Jopa älykkäämpi kuin @FASlapsi, vaikka Mensan jäsen en olekaan.Juu eivät hallitse, se on se kapinallisryhmä joka höpöttää omiaan.
Kuten toivoin, yritän löytää aikaa jossakin välissä Totuuden toitotukseen, mutta nyt meillä on töissä yllättävän kiirusta jo tammikuussakin.
Minä tiedän jo Totuuden! Lisko-oliot kertoivat tämän minulle, koska olen kuulemma poikkeuksellisen viisas ja älykäs ihminen. Jopa älykkäämpi kuin @FASlapsi, vaikka Mensan jäsen en olekaan.
Eivät he ole minua lähestyneet. Kokevat älykkyyteni uhkana heille.Onko kukaan kaverisi ehdottanut Mensan testiin osallistumista? Luonut vaikutelman, että olet jotenkin välykäs?
Ne nimittäin tekee sitä, mensalaiset. Nettoavat kakskyt donaa jokaisesta uudesta jäsenestä, salaliittoon vihkiytyvästä.
Kovin tyhmiä niiden ei kuitenkaan kannata testiin houkutella, menee maine jäseneltä jos rivitollojen joukot tulevat tuhlaamaan kysymystulosteita.
Eivät he ole minua lähestyneet. Kokevat älykkyyteni uhkana heille.
Ovat myös kateellisia valtavasta peniksestäni.
Näin vajaa nelikymppisenä on ekaa kerta fiilis ettei elä täysillä. Mä suostuin töihin! Kaikkea pitää kokeilla. Myös kansantansseja ja sukurutsausta."Hetkessä eläminen" on taitolaji. Sen kun/jos osaa, tuntuu juuri se ajanhetki hyvältä. Eikä silloin tarvitse miettiä mitään muuta. Ei mennyttä, eikä tulevaa.
Voi olla paljonkin asioita, joista pääsee hyvään tai ainakin jonkinlaiseen fiilikseen.. mutta ei ole niitä vielä havainnut. Ne pitää etsiä ja löytää.Näin vajaa nelikymppisenä on ekaa kerta fiilis ettei elä täysillä. Mä suostuin töihin! Kaikkea pitää kokeilla. Myös kansantansseja ja sukurutsausta.
Miten muuten voi sanoa että tietää jostain jotain. On tässä paljon hyviäkin puolia, mutta elämästä nauttiminen kärsii hemmetisti. Ei pääse fiiliksiin.