Miten käy Noora Karman ennustusten?

  • 29 131
  • 128

Miten käy Noora Karman ennustusten?


  • Äänestäjiä
    175
  • Poll closed .

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Aika noloa tietysti, jos mimmin julkisuustemppuina tehdyt fyysiset temput ovat ainakin lähes järjestäen ns. hyllytavaraa, kuten tuo eräs linkki väittää.

Tämä. Sinänsä veikeätä että tuollainen mediahuomio on hankittu osaamalla hiukan hypnoosia ja tilaamalla pari ihmevälinettä nettikaupasta. Suomessa on muitakin silmänkääntötemppujen osaajia jotka ovat nähneet hiukan enemmän vaivaa esitykseensä.
 
Tämä ei silti poista ihmettelyäni siitä, miten jotkut käyvät ihan raivona siitä, kun joku tekee harmittomia silmänkääntötemppuja. Eikä edes itse väitä niissä olevan mitään yliluonnollista.

Noora Karma: Uskovaiset kävivät kimppuun - | Viihde | Iltalehti.fi

No tuossa linkissä se vertaa itseään jo jonkinlaiseen noitaan...
"Fidzin tasavallassa me esiinnyimme paikoissa, missä noituus on vieläkin osa arkea. Ei siellä ollut mitään ennakkoluuloja, päinvastoin."
Kyllähän tuo Karma minusta yrittää jonkin verran viestittää myös siihen suuntaan, että noissa tempuissa jotain yliluonnollistakin voisi olla. Eipä siinä, minua tuo ei ärsytä yhtään mutta jotain hieman parempia temppuja toivoisin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
"Kiekkotempun jälkeen kritiikkiä tuli kiekkofaneilta. Negatiivista palautetta on tullut vain muutama prosentti. Kiekkotempussakin porukka oli ilmeisesti turhautuneita siihen, kun eivät keksineet ratkaisua."

Näin tuo mamma toteaa tuossa edeltävän viestin linkissä. Puhuu ihan itsensä pussiin kahdessa ekassa lauseessa ja viimeisempään lauseeseen voisi todeta, ettei Karma ole tainnut lukea jatkista. Uskooko se tosissaan itse tuohon omaan juonensa onnistumiseen? Uskovaiset saisivat mun puolesta käydä kimppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös