Ramchester
Jäsen
Toiminta venäjällä jatkuu normaalisti:
-AB InBev
*mm. Bud, Corona, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe.
Saatana. Chicagon miehen täytyy jättää Goose Islandin oluet juomatta… Onneksi muuta menetystä ei syntynyt…
Toiminta venäjällä jatkuu normaalisti:
-AB InBev
*mm. Bud, Corona, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe.
Itse en ainakaan osta mitään venäläisiä tuotteita. Tämä on helppo päätös kun en muista koskaan mitään venäläistä tuotetta ostaneeni aikaisemminkaan kun en juo vodkaa, aja Ladaa enkä tarvitse AK-47:aa. Muita venäläisiä tuotteita ei tule edes mieleen.
Arvasin että joku mainitsee jotain öljyyn liittyvää :) Joo, tarkoitin tunnistettavaa tuotemerkkiä. Mistä sitä kaikkien ainesosien alkuperää tietää jossain deodorantissa.Eli et sitten mitään näistä johdettuja käytä:
"Suomi tuo Venäjältä enimmäkseen energiatuotteita, kaivannaisia ja peruskemikaaleja."
Kova jannu...
Että silleen...
Mistä sitä kaikkien ainesosien alkuperää tietää jossain deodorantissa.
4.5 miljardia sijoituksia. Fortum otti valtion ohjeistamana itäriskiä ja hyvin kosahti tuulettimeen.Täytyy sanoa, että suomalaisista yrityksistä olen erityisen pettynyt Fortumin selkärangattomuuteen Venäjältä poistumisen osalta, monelle muulle se onnistuu vaikka maksaakin mutta ei valtio-omisteiselle Fortumille. Minun vaikea hahmottaa mitkä on ne mystiset velvoitteet mitkä tätä estää ja miten niiden painoarvo voi olla niin suuri ettei voida lopettaa sotarikoksia tekevän valtion tukemista. Täytyy toivoa, että joku selvittäisi toimittaako Fortum esimerkiksi sähköä Venäjän puolustusteollisuuden käyttöön.
Paras (ainakin Suomessa myytävä) purkki ”venäläisiä” suolakurkkuja on muuten viime vuodet ollut Puolassa valmistettu.Viimeeksi tänään jätin venäläiset suolakurkut kaupan hyllyyn, enkä mene enää Pietariin ikinä, vaikka hieno kaupunki onkin.
Älä turhaan latvialaista vodkaa boikotoimaan ala, ääntä kohti vain niin kuin ennenkin.Kai pakko on boikotoida Stolishnaja votkaa. Lantringiksi on valittava näitä vedellä laimennettuna pirtuja.
Jätkä töppäs :((pyydän anteeksi, että kävin Viipurissa)
Saanko anteeksi?Jätkä töppäs :(
Pitääkö tämä ymmärtää niin, ettei yksikään sähkömyyjä halua roistovaltion etäpesäkkeen kanssa tehdä sähkökauppaa?
Yle: Mäntsälän Yandex etsii yhä sähkönmyyjää
Palvelimia pyöritetään nyt kalliilla dieselenergialla. Uutta sähkönmyyjää ei ole vielä löytynyt.www.is.fi
Yksi itämaan paskiainen on jo jutusta poistettu kun ilmeni että "kuopiolainen" naisihminen olikin itse asiassa jämäneukkulan edustaja. Toki varmasti yksittäisiä oikeastikin suomalaisia löytyy keille itäpaskan edullisuus on ainoastaan matkailuvaltti ja ihan sama vaikka touhu on vahaa natsi-saksaa.Sota ei ole este suomalaisten tankkausmatkoille Venäjälle – imatralainen nainen haki tankin täyteen halpaa bensaa: "Oli kiva käydä tankilla"
Matkustaminen Suomen ja Venäjän välillä on vapautumassa. Himo matkustaa Venäjälle halvan polttoaineen perässä on jo herännyt.yle.fi
Siellä suomalaiset omilla nimillään kehtaavat mainostaa tukevansa Venäjän toimia.
Itse en uskaltaisi tuonne matkustaa kun ei voi olla 100 prosenttisen varma, että pääsee takaisin.