Omat raflat on kiinni. Siellä on vielä franchise-lafkoja auki. Mm lentokentillä ja kauempana idässä on aika paljonkin näitä. Tavaramerkkiä toki loukkaavat, mutta mitäs pienistä.Eikö Mäkki kuitenkin lähtenyt kuten lupasivatkin? Katoin juuri jotain venäläisten haastista, että mihin menevät kun Mäkki lähti niin kuulemma menevät Burger Kingiin tai KFC:hen. Jos Mäkki on käytännössä ainoa joka on lähtenyt kuten lupasivatkin niin ei kannata paljon miettiä että minne menee pikaruokailua harrastamaan...
edit: Näin videon missä Burger King ja KFC olivat normaalisti auki, mutta Mäkki oli pimeänä...
Miksi niitä Intelin tuotteita pitäisi olla käyttämättä?Kai kaikki Hesburgerille meuhkaajat ovat jo lopettaneet kaikkien Intelin tuotteiden käytön aikaa sitten? Vai oletteko moraaliltanne alhaisimpia lastenraiskaajia?
Että silleen...
Kai kaikki Hesburgerille meuhkaajat ovat jo lopettaneet kaikkien Intelin tuotteiden käytön aikaa sitten? Vai oletteko moraaliltanne alhaisimpia lastenraiskaajia?
Että silleen...
Ja jos on, niin sellaiset terveiset, että teidän majoneesi on ihan paskaa ja sitä on tungettu liikaa peittämään itse hampurilaisen tympeä maku.Oletko töissä Hesburgerilla?
Ja sillä on laksatiivisia vaikutuksiaJa jos on, niin sellaiset terveiset, että teidän majoneesi on ihan paskaa ja sitä on tungettu liikaa peittämään itse hampurilaisen tympeä maku.
Ja jos on, niin sellaiset terveiset, että teidän majoneesi on ihan paskaa ja sitä on tungettu liikaa peittämään itse hampurilaisen tympeä maku.
Ja sillä on laksatiivisia vaikutuksia
Miksi niitä Intelin tuotteita pitäisi olla käyttämättä?
Intel suspends business in Russia, condemns war in Ukraine
US chipmaker is latest firm to exit the country following Moscow’s invasion of Ukraine.www.aljazeera.com
Oletko töissä Hesburgerilla?
Kai kaikki Hesburgerille meuhkaajat ovat jo lopettaneet kaikkien Intelin tuotteiden käytön aikaa sitten?
En minäkään syö enkä käytä silloin kun itse voi vaikuttaa. Duunin takia tosin joutuu Intelin siruja käyttämään.Molemmat ovat boikotissa. En ole aikoihin syönyt Hesen burgereita tai Intelin mikrosiruja.
Me oltiin tehty silein etä tyhmästi van hespurkerille näytety pylyä.Kai kaikki Hesburgerille meuhkaajat ovat jo lopettaneet kaikkien Intelin tuotteiden käytön aikaa sitten? Vai oletteko moraaliltanne alhaisimpia lastenraiskaajia?
Että silleen...
En. Miksi pitäisi olla töissä Hesburgerilla, jotta voisi arvioida erilaisten moraalituuliviirien toimia täällä.
Mietin vaan, kun olet niin innokkaasti taas puolustamassa Heseä. Odotan muuten vielä vastausta sinulta aiempaan kysymykseeni tässä ketjussa.
Itsellä kevyt boikotti eli Intelin työkone kun on käytössä niin en suostu töitä sillä tekemään. Nyt kolmatta kuukautta surffailen töissä.En minäkään syö enkä käytä silloin kun itse voi vaikuttaa. Duunin takia tosin joutuu Intelin siruja käyttämään.
En ole aikoihin syönyt Hesen burgereita tai Intelin mikrosiruja.
Intelin mikrosirujen syömisen lopettaminen on kyllä muistakin syistä hyväksi, jätän Googlen hommaksi kertoa miten.