Mitähän varten?

  • 62 783
  • 462

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vakio kirjoitti:
Jep. Tai miten on mahdollista, että kaikki muut pyykit on menneet sen pussilakanan sisään pesun aikana. Minulle on käynyt tämä monta kertaa. Olen jonkin verran lukenut fysiikkaa ja muita lukuaineita, mutta tämä asia ei avaudu minulle.

Ton unohdin mainita. Jurppii kaivella se muu pyykki pussilakanoiden sisältä. Liekö edes tulleet puhtaiksi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Minkä halvatun takia parturit yrittävät huiskia sillä ihme huiskalla naamalle pudonneet karvat? Sehän se vasta kutiseekin eikä päinvastoin, saatana. Saisivat tunkea ne kutitushuiskansa sellaiseen paikkaan mihin päivä ei paista.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Mitähän varten kilpailijaa pyydettiin Huumassa valitsemaan numero, jonka takaa paljastetaan yksi jo voitettu palkinto. Kummasti tuon ruudun takana ollut deodorantti vaihtui etelän matkaan...

että täältä silleen tähän...
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Autoilua:

- Miksi kapealla tiellä vastaan tuleva nais/vanhusautoilija hiljentää vauhtiaa, vetää olkapäitään lähemmäksi toisiaan, mutta EI OHJAA AUTOAAN senttiäkään sivummalle tien reunaan. Ikäänkuin vauhdin hiljentäminen ja itsensä kaventaminen kaventaisi autoa...

- Eikö kaikille opeteta autokoulussa oikean istuma-asennon tärkeyttä sekä havainnoinin, että sitä kautta paranevan ennakoinnin merkitystä? Nenä kiinni lasissa ajamista selitetään usein sillä, että "Muuten jalat eivät yllä polkimille jne". Näkyy usein naisilla ja vanhemmilla ihmisillä. Rupeanko minäkin 25 vuoden kuluttua ajamaan hartiat lytyssä ja nenä kiinni lasissa?
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi silmäliikkeitten optikoilla/myyjillä on kaikilla silmälasit? Onko kaikilla myyjillä näössä vikaa ja onko se vaatimus ko työpaikan saamiseksi?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitähän varten Rauman Lukko vetää puoleensa seuraavankaltaisia nimiä: Porkka, Torkki, Tarkki, Yli-Torkko?
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
PeZu kirjoitti:
Miksi silmäliikkeitten optikoilla/myyjillä on kaikilla silmälasit? Onko kaikilla myyjillä näössä vikaa ja onko se vaatimus ko työpaikan saamiseksi?
Mjaah, osa haluaa varmaankin näyttää fiksulta, osa käyttää sitä myynnin edistämiseen uskottavuustekijänä, osalla on oikeasti taittovirhe tai silmäsairaus.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
sampio kirjoitti:
Mitähän varten porukka on alkanut vaihdella nimimerkkejään oikein urakalla? Vaihdevuodet?

Taitaapi vastata kauneusleikkausta. Kun kaukaa katsellessa jo näkee kohteen tason, toivotaan pienen viilauksen saavan katsojan tulemaan lähemmäksi. Lopputulos tosin sama...

Että silleen...
 

scholl

Jäsen
PeZu kirjoitti:
Miksi silmäliikkeitten optikoilla/myyjillä on kaikilla silmälasit? Onko kaikilla myyjillä näössä vikaa ja onko se vaatimus ko työpaikan saamiseksi?

Ehkäpä asiat kiinnostavat henkilöitä enemmän, joilla itselläänkin lasit ja näin ollen hakeutuvat alalle.

Tuohon nimimerkin vaihtoon vielä. Moderaattorit ovat epäonnistuneet siltä osin tehtävässään. Mielestäni nimimerkin vaihto pitäisi sallia vain erittäin hyvin perustein, koska vaihtaminen häiritsee muita käyttäjiä, kun tyyppiä ei enää tunnetakaan ja ei tiedetä kuka siellä kirjoittaa. Onhan se tietysti kiva aloittaa tyhjältä pöydältä uudella identiteetillä, mutta se on rehellisesti sanottuna perseestä. Pitää olla munaa niittää sen, minkä on kylvänyt.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pikku Myy kirjoitti:
Mitähän varten sosiaaliala ei kiinnosta abeja? Eikö porukassa ollut riiittävästi telaketjufeministilesbomiehvihaajia?

Kaipa se on niin että ensimmäisenä lakin saatuaan yleensä tavoitteena on korkeakoulu, eli ennemminkin esim. psykologian opiskelut.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
girlzilla kirjoitti:
Kaipa se on niin että ensimmäisenä lakin saatuaan yleensä tavoitteena on korkeakoulu, eli ennemminkin esim. psykologian opiskelut.

Lakin saatua varmaan monia kiinnostaa korkeakouluopinnot, mutta Pikku Myy puhui abeista. Abeja varmaan kiinnostaa suorittaa ylioppilaskirjoitukset ja saavuttaa lakki.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
scholl kirjoitti:
- - -
Mielestäni nimimerkin vaihto pitäisi sallia vain erittäin hyvin perustein, koska vaihtaminen häiritsee muita käyttäjiä, kun tyyppiä ei enää tunnetakaan ja ei tiedetä kuka siellä kirjoittaa. Onhan se tietysti kiva aloittaa tyhjältä pöydältä uudella identiteetillä, mutta se on rehellisesti sanottuna perseestä. Pitää olla munaa niittää sen, minkä on kylvänyt.

Enpä ole itse havainnut jonkun nickin vaihtamisen minua suuremmin hetkauttaneen, korkeintaan lievän olankohautuksen saanut aikaa. Veikkaisin että asiassa on kysymys vain siitä, että aika monet ensimmäistä kertaa palstalle tullessaan keksivät hätäpäissään jotain hölmöä kuten sc.. tai siis katso vaikka nyt omaani. Siksipä voivat sen kerran vaihtaa paremmaksi mielestään, tai vaikkapa sellaiseen jota ovat tottuneet käyttämään jossain muualla.

Mitä minä olen katsonut, niin kyllä nickin vaihdon jälkeen kirjoitetut viestit seuraavat mukana. Äkkiä tulee Preda mieleen, kyllä ne kaikki viestit siellä ovat uuden nickin alla. Eli ei liene pelkoa siitä, että joku aloittaisi ns. tyhjältä pöydältä.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Tykki opastaa:"Mjaah, osa haluaa varmaankin näyttää fiksulta, osa käyttää sitä myynnin edistämiseen uskottavuustekijänä, osalla on oikeasti taittovirhe tai silmäsairaus."

Siis älä saatana, tassäkö ne vaihtoehdot on? Siis miksi ihmiset käyttää laseja?
Vittu sä oot iskussa, voitko samalla kertoa miksi ihmisten vessojen seinillä on sellaisia kummallisia telineitä missä roikkuu sellainen, yleensä valkoinen paperirulla? Ehkä habituksen takia?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mitähän varten toiset ihmiset ovat koko elämänsä sellaisia takaahuutajia, " joo minäkin oon sitä mieltä", "joo minäkin näin, että se kusi" " Joo minä oon klooni :)

Ps. Olen sitä mieltä että.... vai mitä kaverit .
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sv veinikretski kirjoitti:
Mitähän varten toiset ihmiset ovat koko elämänsä sellaisia takaahuutajia, " joo minäkin oon sitä mieltä",

Itsetuntokysymys - ei uskalleta esittää omaa mielipidettä, vaan peesataan muita; niin ei joudu ainakaan olemaan yksin yleistä mielipidettä vastaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
fiftyeight kirjoitti:
Mitä minä olen katsonut, niin kyllä nickin vaihdon jälkeen kirjoitetut viestit seuraavat mukana. Äkkiä tulee Preda mieleen, kyllä ne kaikki viestit siellä ovat uuden nickin alla. Eli ei liene pelkoa siitä, että joku aloittaisi ns. tyhjältä pöydältä.

Juuri näin. Sanon tämän nyt vielä kerran - siis esim. minä vaihdoin Predatorin Paitseloksi, koska Paitselon nimellä aikoinaan aloitin tämä koko internetin keskustelupalstoilla heilumisen. Halusin siis takaisin nimimerkin jolla on minulle itselleni eniten "tunnearvoa". Tämän asian tein myös moderaattoreille selväksi kun nyörimmin pyysin heiltä lupaa nickin vaihtoon. Ei siinä sen kummempaa. Ja kuten edellä fiftyeight totesi, niin ei tällä "kikalla" kukaan pysty aloittaamaan ns. tyhjältä pöydältä - minunkin kaikki palstalle suoltamani aivopierut ovat edelleen näkyvissä, nyt vaan tämän uuden nimimerkin alla.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Paitselo kirjoitti:
Ja kuten edellä fiftyeight totesi, niin ei tällä "kikalla" kukaan pysty aloittaamaan ns. tyhjältä pöydältä - minunkin kaikki palstalle suoltamani aivopierut ovat edelleen näkyvissä, nyt vaan tämän uuden nimimerkin alla.

Tämän vuoksi puhuinkin vertauskuvallisesti kauneusleikkauksesta. Kaukaa näyttää uudelta, mutta tarkemmin tutustuttaessa vanha raato tulee esille.

Tähän voivat jotkut käyttää tuota nimimerkin vaihtoa. Joitakuita lukijoita ei kiinnosta jonkun nimimerkin avaamat ketjut, kun niissä vain vittuillaan. Mutta nyt nimimerkin vaihdon jälkeen saadaankin harjaantumaton lukija vilkaisemaan viestiä. Jotkut voivat saadaa siitäkin tietyn tyydytyksen.

Että silleen...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Melko makaaberia pohdintaa, mutta mitähän varten yksikään terroristijärjestö ei käytä hyväkseen näitä viimeaikaisia luonnonoikkuja? Siis hurrikaanin jälkimainigeissa pari pommia vaikka pelotteeksi ja viimeinen silaus jonkun osaavan hakkerin toimesta, siinäpä olisi supervalta polvillaan. Ei sillä, että katastrofeja toivoisin, mutta tulipahan vain mieleeni. Kai meissä kaikissa asuu pieni terroristi sisimmässä.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Tätä olen aiemminkin ihmetellyt ilman hyväksyttävää selitystä. MIKSI Aamulehdessä näytetään se PRKL:n eilisen sää klo 14.00? Kuka tarvitsee eilisen säätä? "Hmmm, olisi ollut kiva käydä kalassa eilen. Olisikohan ollut hyvät kelit...?"
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Uleåborgir kirjoitti:
Mitähän varten Rauman Lukko vetää puoleensa seuraavankaltaisia nimiä: Porkka, Torkki, Tarkki, Yli-Torkko?


varmaan sama syy kuin näillä: Hakkarainen, Hämäläinen, Tuppurainen, Huohvanainen, Kuuluvainen, Savolainen, Komulainen, Saavinen.... Kalapahan ol' joukkueen.
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkä helvetin takia...

...pitää YLEn urheilu-uutisten, kertoessaan jostakin ottelusta, josta olisi ko. kanavalta tulossa nauhoitettu lähetys myöhemmin samana päivänä, läväyttää se saamarin tulos ruutuun kissan kokoisilla kirjaimilla ilman ennakkovaroitusta?
 

scholl

Jäsen
itseääni askarruttaa seuraavanlainen ongelma:

hurrikaanejahan aletaan nimeämään kreikkalaisten kirjainten mukaan (alfa, beta, gamma, delta jne.), jos niitä esiintyy vuoden aikana yli 21 kpl, mutta mitähän varten julkisuudessa väitettiin koko ajan hurrikaani Gamman olleen tämän vuoden 27. hurrikaani vaikka 21+3 pitäisi olla 24?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös