tonderi kirjoitti:Miksihän teksti-tv aukeaa yleensä aina sivulla 2/2 eikä 1/2?
Vakio kirjoitti:Jep. Tai miten on mahdollista, että kaikki muut pyykit on menneet sen pussilakanan sisään pesun aikana. Minulle on käynyt tämä monta kertaa. Olen jonkin verran lukenut fysiikkaa ja muita lukuaineita, mutta tämä asia ei avaudu minulle.
tonderi kirjoitti:Miksihän teksti-tv aukeaa yleensä aina sivulla 2/2 eikä 1/2?
Mjaah, osa haluaa varmaankin näyttää fiksulta, osa käyttää sitä myynnin edistämiseen uskottavuustekijänä, osalla on oikeasti taittovirhe tai silmäsairaus.PeZu kirjoitti:Miksi silmäliikkeitten optikoilla/myyjillä on kaikilla silmälasit? Onko kaikilla myyjillä näössä vikaa ja onko se vaatimus ko työpaikan saamiseksi?
sampio kirjoitti:Mitähän varten porukka on alkanut vaihdella nimimerkkejään oikein urakalla? Vaihdevuodet?
PeZu kirjoitti:Miksi silmäliikkeitten optikoilla/myyjillä on kaikilla silmälasit? Onko kaikilla myyjillä näössä vikaa ja onko se vaatimus ko työpaikan saamiseksi?
Pikku Myy kirjoitti:Mitähän varten sosiaaliala ei kiinnosta abeja? Eikö porukassa ollut riiittävästi telaketjufeministilesbomiehvihaajia?
girlzilla kirjoitti:Kaipa se on niin että ensimmäisenä lakin saatuaan yleensä tavoitteena on korkeakoulu, eli ennemminkin esim. psykologian opiskelut.
scholl kirjoitti:- - -
Mielestäni nimimerkin vaihto pitäisi sallia vain erittäin hyvin perustein, koska vaihtaminen häiritsee muita käyttäjiä, kun tyyppiä ei enää tunnetakaan ja ei tiedetä kuka siellä kirjoittaa. Onhan se tietysti kiva aloittaa tyhjältä pöydältä uudella identiteetillä, mutta se on rehellisesti sanottuna perseestä. Pitää olla munaa niittää sen, minkä on kylvänyt.
Sv veinikretski kirjoitti:Mitähän varten toiset ihmiset ovat koko elämänsä sellaisia takaahuutajia, " joo minäkin oon sitä mieltä",
fiftyeight kirjoitti:Mitä minä olen katsonut, niin kyllä nickin vaihdon jälkeen kirjoitetut viestit seuraavat mukana. Äkkiä tulee Preda mieleen, kyllä ne kaikki viestit siellä ovat uuden nickin alla. Eli ei liene pelkoa siitä, että joku aloittaisi ns. tyhjältä pöydältä.
Paitselo kirjoitti:Ja kuten edellä fiftyeight totesi, niin ei tällä "kikalla" kukaan pysty aloittaamaan ns. tyhjältä pöydältä - minunkin kaikki palstalle suoltamani aivopierut ovat edelleen näkyvissä, nyt vaan tämän uuden nimimerkin alla.
Uleåborgir kirjoitti:Mitähän varten Rauman Lukko vetää puoleensa seuraavankaltaisia nimiä: Porkka, Torkki, Tarkki, Yli-Torkko?