Sasha kirjoitti:Mitähän varten Predator vaihtoi perinteikkään nimimerkkinsä typerään Paitselo-nimimerkkiin? Ei voi ymmärtää.
Minusta olisi mukava mikäli ihmiset suuntaisivat kaikki sellaiset kysymyksen tänne jotka ovat "filosofista pohdintaa" tai muka piilotettua vittuilua. Sekalaisten kysymysten ketjun tulisi olla nopean avun ensiapupiste jossa kysellään koviin faktoihin perustuvia asioita.Paitselo kirjoitti:Mitähän varten tämä ketju on olemassa? Kuitenkin on olemassa myös Sekalaisten kysymysten ketju. Kuka perustaa seuraavaksi ketjun nimellä "Minkä takia?" tai "Miksi?"
Olisi edes sellaisessa jamassa tuo ketju. Nythän siellä aukovat päätään pelkästä päänaukomisen halusta 'jeesuksen kaveri' ja 'provoilusta huolestunut'. Oma ansiokkaasti ketjuun päässyt aito oikea letkautukseni hukkuu moiseen. Höh.Designer kirjoitti:Mitähän varten letkautusketju on mennyt lähinnä änkkäämiseksi siitä, mikä helvetti se letkautus ihan oikeasti on ja mikä sitten on hauska sellainen?
Kumpi mä oon? Sitäpaitsi aukominen on hauskaa.Twite kirjoitti:Nythän siellä aukovat päätään pelkästä päänaukomisen halusta 'jeesuksen kaveri' ja 'provoilusta huolestunut'.
Twite kirjoitti:PS. Paitselo:n nähdessä tulee joka hemmetin kerta silmien eteen pallosilmäinen Mustan Pörssin mies ja korviini tuon miehen vaimon ääni huutaa 'paitselo'!
Sinun teinivuosiesi aikana ei maksettu maalivahdeille eikä muillekaan pelaajille joten "ei blondisihan" oli suorastaan ennustaja ainesta , Paitselo.Paitselo kirjoitti:Parhaan lohkaisi kuitenkin eräs teinivuosieni aikainen tyttöystävä. Olimme katsomassa jenkkifutista, ja kovasti tyttö ihmetteli lajin nimeä. Hän sanoi:
- ai tää on nyt FOOTBALL? Outo nimi, kun ne kuitenkin vie sitä palloa koko ajan kainalossaan, eikä vahingossakaan koske siihen jalallaan. Eix tämän idean mukaan lätkääkin vois pelata ilman mailoja. Sen kiekon vois panna kainaloon ja sitten luistella nopeesti maalialueelle. Seurat säästäis isoja rahoja, kun tuolla pelisysteemillä ei tarttis ollenkaan veskareita.
Eikä se ollut edes blondi...
seeyou@jäähalli kirjoitti:Kuten sanoit, on merkittävää, onko pallo rajalla vai ulkona. Onko kuitenkaan sillä mitään merkitystä, onko pallo rajalla, vai muuten vaan pelikentällä?
Eli olisiko sillä mitään vaikutusta (muuta kuin rajan havaitsemisen osalta), jos raja olisi esim. 1 mm tai 15 cm leveä? Se rajan ulkoreunahan on kuitenkin ratkaiseva.
koo kirjoitti:Sinun teinivuosiesi aikana ei maksettu maalivahdeille eikä muillekaan pelaajille joten "ei blondisihan" oli suorastaan ennustaja ainesta , Paitselo.
Terveisin koo
No anteeksi. Olen pahoillani kun en muistanut sinun englanninvuosiasi vaikka olin kyllä lukenut niistä. Ja arvaa, en olisi muistanut sitäkään, että Enklannissa todellakin pelasivat jääkiekkoa silloin ennen vanhaan hyvään aikaan.Paitselo kirjoitti:Tämä tyttö oli luokkatoverini ja kovasti mieltynyt myös jääkiekkoon. Siihen aikaan Englannissa oli kova sana ammattilaisjengi nimeltä London Lions - joten äläs yhtään, Dear Koo, yritä alkaa minun muistikuviani epäilyksen alaiseksi panemaan.
koo kirjoitti:Mitähän varten minun oli pakko avata olut heti kun luin sinun avanneen oluen ?
Aina kun puhutaan oluesta alkaa aivan sietämättömästi tekemään mieleni olutta.
Jestas, ei hullumpi halu ollenkaan, siis tavata minut.Paitselo kirjoitti:Muuten olen sitä mieltä, että minä kovasti haluaisin sinut, KOO, joskus tavata.
massimo kirjoitti:Mitähän varten ihminen tekee virheitä? No ei sillä että minä tekisin mutta muut senkin edestä.
sampio kirjoitti:Mitähän varten porukka on alkanut vaihdella nimimerkkejään oikein urakalla? Vaihdevuodet?
Alamummo kirjoitti:Pesin tossa pyykkiä kalsarikännäyksen ohessa.
Mitähän varten pussilakanat säännöllisesti ja poikkeuksetta kääntyvät sisäpuoli ulospäin koneessa? Tai oikeastaan kysymys kuuluu, miten se tapahtuu. Pussilakana on kuitenkin iso kangaskasa ja se jalkaosan hole ei oo niin massiivinen, että näin luulis käyvän.