Mitä vitamiineja, lisäravinteita yms. syöt – eli käytkö purkilla?

  • 17 401
  • 70

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jos vaikka tavallisessa prismassa käy katsomassa luontaistuotehyllyä on purkkeja aivan tajuttomasti! Mitä itse käytät?

Mulla on kaksi - toinen mitä otan aamuisin on kalkkitabletit koska en juo maitoa/piimää ollenkaan enkä juuri koskaan syö jugurttiakaan. Toinen lisä onkin sitten aina yhtä makoisa kalanmaksaöljy jonka makuun en taida tottua ikinä. Mutta tuleepa vedettyä. Nyt turkki kiiltää!
 

scholl

Jäsen
Mulla on kaksi - toinen mitä otan aamuisin on kalkkitabletit koska en juo maitoa/piimää ollenkaan enkä juuri koskaan syö jugurttiakaan. !

Itse en ole kevään 83 jälkeen juonut maitoa, enkä ole piimää koskaan edes maistanutkaan, eikä ole ollut tarvetta vielä doupata millään pillereillä.

Jos oon kipeä niin otan Beroccan ja C-vitamiinin. Muuten ihan luonnontuotteilla eli burgereilla ja cokiksella tässä elellään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
-E-EPA Strong kalaöljyä
-Sinkkiä
-Tauriinia
-Ajoittain Mivitotal vitamiini-hivenainesekotusta nestemäisessä muodossa

Kyllä ne pitempään käytettynä jotakuinkin myönteisesti vaikuttavat.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Multitabsia otan aamuisin. Joskus myös kalkkitabletteja, kun en maitotuotteita juurikaan käytä. Harvoinpa niitä kuitenkaan tulee ostettua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En mitään. Syön ja juon hyvin, se on riittänyt.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Heraproteiinijauhetta, silloin kun saliharrastus on vähänkin säännöllisempää. Lisäksi vitamiinivalmisteita säännöllisen epäsäännöllisesti (tyyliin Berocca, Multivita jne.)
 

d2uce

Jäsen
En mitään. Syön ja juon hyvin, se on riittänyt.

Sama homma. Tai en tiedä syönkö ja juonko niin kovin hyvin, mutta ei tässä mitään pillereitä tarvi. schollin sanoja lainatakseni, luonnontuotteilla mennään.

Ainoastaan ainoa doping -tuote, jota olen nyt epäsäännöllisesti ruvennut käyttämään on apteekista ilman reseptiä saatava allergialääke. Auttaa niihin satunnaisiin kitalaen kutituksiin ihan hyvin. Tosin nekin jäävät nyt syksyn tullessa lääkekaappiin pölyä keräämään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tai en tiedä syönkö ja juonko niin kovin hyvin
No en minäkään jonkun ravitsemusterapeutin mielestä varmaankaan syö tai juo hyvin... Lihaa, suolaa, rasvaa, alkoholia kuluu reippaasti, vaan enpä ole sairasta päivää nähnyt noin viiteentoista vuoteen.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Kaurapuuromiehiä meikäläinen, joten puhdas olen, eli mitään en oo ottanut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
D-vitamiinia lääkärin määräyksestä. Talvisin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti nautittua jotain monivitamiinivalmistetta, Beroccaa tai vastaavaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lisäravinteet no joo. C-vitamiinia siis ihan vitamiinina sillon tällöin. Lisäravinne terminä itse käsitän palautusjuomat ja muut sitä edistävät sekoitukset. Niistä käytän Fastin Muscle+ lisäravinnetta, joka todellakin urheilun/kuntosali harjoittelun jälkeen nopeuttaa palauttamista ja lisää voima-arvoja. Syön ja juon itse myös niin hyvin kuin pystyn lisäki.
 

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Monivitamiiniporetabletteja+Calsium Magnesium pillereitä aamiaisen yhteydessä tulee nautiskeltua 4-5 päivänä viikossa.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Multitabs Special + kalsium ja magnesiumia säännöllisen epäsäännöllisesti.

Edit. rautaakin tulee popsittua ajoittain.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
- C
- B:eet
- D
- Kromi
- Sinkki
- Magnesium/Kalkki
- Omegat
- Monivita/Mineraali

Aamuin ja illoin(osa)

- Kreatiini
- Glutamiini
- Beta-alaniini
- L-Leusiini

Illoin/treeniä ennen

- Kofeiini
- Tauriini
- Aminot

Ennen treeniä

Proteiinia treenin jälkeen/välipaloilla

Sitten päälle vielä sapuskat (VHH)

Vielä ei oo henki lähtenyt, mutta eiköhän se viimeistään siinä 50 vuoden kuluttua.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Päivän annos on seuraava 500 mg C-vitamiinia, magnesium/kalium tabu ja 2x kalaöljykapseli.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Magnesiumia ja C-vitamiinia

Suonenveto iski pelipäivän jälkeen käteen autossa. Oli hienoa alkaa irrottamaan kättä ratista maantiellä, kun sormet vetää ihan omia reittejään. Siksi tuo Mangnesium. On se muuten hieno aine, kun tehoaa jopa krapulaan!
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Itellä grammanen C-vitamiinia aamuisin, talvisin myös D:tä. Lisäksi yhteen aikaan söin omega kolmosia, mutta viime aikoina on tullut kalaa syötyä enemmän, niin ne ovat jääneet. Myös Herpalifen proteiini-lisää vedän aina kun saan hommattua purnukan.
 

Simba

Jäsen
Magnesiumia tulee syötyä ja silloin tällöin kuuriluontoisesti rautaa, kun hemoglobiini on aina välillä päin helvettiä. Tällä viikolla oli taas tosin hyvä, kun kävin mittaamassa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Valkosipulitabut

Vaikka valkosipulin ystävä olenkin, en viitsi ihan hajuhaittojen vuoksi raakoja kylsiä päivittäin popsia. Muutenkin maku ilman asianmukaista valkosipulia kysyvää ruokaa on aika väkevä kokemus.

Niinpä tuli hommattua tuollaisia kylmäkypsennettyjä tabuja. Tietysti mietityttää onko hyötysuhde niissä sama kuin raaoissa/tuoreissa kynsissä. Löytyykö kokemusta?

Valkosipuli on hyvä elimistön puhdistaja sekä verenkierron tehostaja esim. kylmille käsille tai jaloille. Ja kilpailee kuulemma myös täysin edullisena ja luonnonmukaisena vaihtoehtona sinisille pillereillekin ;)
 

Glove

Jäsen
Multivita päivässä pitää lääkärin loitolla. Tai sitten ei, mutta on ainakin toistaiseksi pitänyt.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kalanmaksaöljyn jätin pois ja yritän nyt sitten syödä pari kertaa viikossa kalaa. Eli nyt vedän D-vitamiinia sekä kalsiumia 1 tabletti/päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös