Mitä vielä tarvitaan Mestaruuteen 2006?

• 126 940
  • 617
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rontti kirjoitti:
Haluatko antaa juntille vielä lisää faktaa vai pysytteletkö mutussa yms.? Tuossa alunperin lainaamassani viestissä totesit mm. näin: "Playoffeissa voimme saada vastaamme myös HIFK:n (toive!), HPK:n, Ässät, Tapparan, Ilveksen, Lukon, SaiPan tai vaikkapa Jypin ja näillä kaikilla on kapeampi kaukalo kuin Jokereilla." Eikö tuossa ole yhtään virhettä?

Tottakai kahden neliömetrin puuttuminen jollain tapaa pelaamiseen heijastuu, mutta siitä voidaankin sitten olla montaa mieltä, että kuinka suuri syy se on Jokereiden pelin takkuamiseen tai toisaalta siihen kuinka vähän tai paljon se tulevaisuudessa takkuaa. Minun mielestäni se on tuossa tilanteessa melko marginaalinen juttu.

Ja mitäs sinä nyt siellä kitiset kun toiset tahtovat myös ottaa osaa tähän teidän tuskaanne. Jokerit nyt vaan on niin kiinnostava ja kaikkien yhteinen juttu. Minun viestini liittyivät ihan olellisesti tämän ketjun muuhun antiin.

Tulee siitä hieman enemmän kokoeroa kuin 2 neliöä.
Siinä mielessä Cobol on oikeassa, että tämä on Jokerien puoli. Eli mene Ry:n puolelle tai lakkaa haastamasta riitaa.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Gags kirjoitti:
Jaahas, täällä taas ry-miehet keskustelevat aivan muusta kun Jokereiden mestaruusedellytyksistä, kuten otsikon mukaan tarkoitus olisi. Tyypillistä.

Elton kirjoitti:
Koittakaamme kaikki nyt vaan ymmärtää Ronttia!

Hänen puolustuksekseensa on laskettava, että hän on turengista!
Kuka täällä asiasta poikkeaa? Minä olen pyrkinyt tiukasti pysymään asiassa ja kertonut tästä kaukalon koko asiatakin oman mielipiteeni ja mitä tulee vastaukseksi? Täysin ala-arvoista ja asiaankuulumatonta sontaa.

cobol kirjoitti:
Kaksi neliömetriä siitä tuli, vaikka annoin vielä vinkin, että se ei ole kahta neliömetriä
Ei, sinä kyllä tiesit informoida minua kyseisessä laskutehtävässä seuraavasti: "Vinkki: yli kaksi neliömetriä". Eli, onko se nyt yli vai alle kaksi neliömetriä? Ei näistä sinun viesteistäsi ota selvää pirukaan. Jos se nyt laskea pitäisi, niin sanoisin noin pikaisesti että oikea pinta-alalukema tähän väliin heiluu siellä aarin ja hehtaarin välillä.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Voisiko mitenkään esittää toivomuksen vierailevien seurojen faneille siitä, että paitsi olette aina tervetulleita Suomen kiinnostavimmasta joukkueesta eli Jokereista käytävään keskusteluun, niin jonkinlaista otsikkoon ja ketjun avaukseen liittyvää sisältöäkin teksteiltänne toivoisi?

Erityisesti suuntaan toiveeni Rontille, joka ei osaa lopettaa paskaansa. Se on paras keino tuhota asiallinen keskustelu kokonaan. Tuskin loukkaan ketään kun laitan pienen lainauksen saapuneesta yv:stä, jonka eräs Jokeri-fani lähetti:

"Spekulaatiota ( ) tuntuu riittävän, harmi vaan että suurin osa viesteistä on sellaista sontaa, ettei niihin viitsi innostua mukaan"

Yllä oleva lainaus ei koske tätä ketjua, vaan erästä toista Jokereihin liittyvää ketjua. Mutta sama sonta leviää tännekin. Onneksi ainakin yksi kirjoittaja on jo poistanut tuotoksensa tästä ketjusta.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
cobol kirjoitti:
Ja ne jotka ovat sitä mieltä, että tärkeintä ei ole kaukalon koko, ovat aivan oikeassa. Mutta kun joukkue on pelannut pienissä vieraskaukaloissa paremmin kuin suurissa, pienempi kotikaukalo voisi olla minun näkemykseni mukaan yksi mahdollisuus lisää Jokereille.
Niin, nythän puhutaan siitä että kuinka tärkeä se kaukalon koko oikeasti on. Minun mielestäni sen vaikutus on tässä Jokereiden tilanteessa marginaalinen ja sinun mielestäni yksi tärkeimpiä?

Kamoon cobol, ei se nyt noin vaikeaa ole. Mikä niissä minun viesteissäni nyt niin kovasti mättää? Oikaisit Areenan kaukalon koon ja sillä selvä, mitä sitä enää kitiset. Nyt itse vaan sohit ihan täyttä sontaa sinne tänne.

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Rontti kirjoitti:
Niin, nythän puhutaan siitä että kuinka tärkeä se kaukalon koko oikeasti on. Minin mielestäni sen vaikutus on tässä Jokereiden tilanteessa marginaalinen ja sinun mielestäni yksi tärkeimpiä?

Ihan vain vinkiksi, että lue Cobolin eka lause tuossa tekstissä.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
mutt kirjoitti:
Ihan vain vinkiksi, että lue Cobolin eka lause tuossa tekstissä.
Ihan vaan vihjeeksi, lue minun viestistäni tarkasti erityisesti kursiivi ja lihavoitu osa: "Niin, nythän puhutaan siitä että kuinka tärkeä se kaukalon koko oikeasti on."

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Rontti kirjoitti:
Kuka täällä asiasta poikkeaa? Minä olen pyrkinyt tiukasti pysymään asiassa ja kertonut tästä kaukalon koko asiatakin oman mielipiteeni ja mitä tulee vastaukseksi? Täysin ala-arvoista ja asiaankuulumatonta sontaa.

Rontti kirjoitti:
Ei, sinä kyllä tiesit informoida minua kyseisessä laskutehtävässä seuraavasti: "Vinkki: yli kaksi neliömetriä". Eli, onko se nyt yli vai alle kaksi neliömetriä? Ei näistä sinun viesteistäsi ota selvää pirukaan. Jos se nyt laskea pitäisi, niin sanoisin noin pikaisesti että oikea pinta-alalukema tähän väliin heiluu siellä aarin ja hehtaarin välillä.

Niin mikä on täysin asiaankuulumatonta sontaa ja saivartelua? Lähde nyt ihan oikeasti vittuun täältä ennenkuin sulle nauraa siatkin katsomossa. Kukaan ei jää taatusti kaipaamaan täällä, tuskin koko palstalla. Moikka!

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Gags kirjoitti:
Lähde nyt ihan oikeasti vittuun täältä ennenkuin sulle nauraa siatkin katsomossa. Kukaan ei jää taatusti kaipaamaan täällä, tuskin koko palstalla. Moikka!
Nii-in, miksi et kommentoi mitään sellaista, jota olen kirjoittanut tästä asiasta. Saivarteluun vastaan saivartelulla ja vittuiluun vittuilulla. Joskin tällaisin vittuuntoivottamisille en jaksa edes vastaavaa takaisin heittää. Lähinnä naurattaa.

Mutta jos poistumiseni tästä ketjusta aiheuttaa edes jonkin sortin ejakulaation Jokeri -kannattajissa, niin toki siinä tapauksessa niin teen. Pitäkää hauskaa.

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, palatakseni takaisin ketjun aiheeseen, on todettava että kaukalon kaventaminen ei tietenkään itsessään paranna peliä tai tuo menestystä. Se vain antaa mahdollisuuden edellisiin. Enkä usko että kaukalon pienentäminen veisi tilan taitopelaajiltamme. Kyllä Filppula pistää Kurviselta längit myös vähän pienemmässä loorassa. Mutta Norton ei välttämättä aja Salmelaista niin usein seinille.

Vaikka henkilökohtaisesti haluaisin mieltää Jokerit nopeaksi, taitokiekkoa pelaavaksi ryhmäksi (kuten 90 -luvulla), niin se ei poista sitä tosiasiaa että joukkue on NYT isokokoinen. Taitaa olla muuten yksi Jokerihistorian isokokoisimmista? Fyysiselle porukalle olisi hyötyä pienemmästä kaukalosta. Ja koska Jokereilla ei ole tällähetkellä varaa antaa kenellekään tasoitusta, olisi kaukaloa hyvä kaventaa Jokereiden tämänhetken pelityylille sopivammaksi. Jos kerran kaikki tehdään pelin parantamiseksi, niin miksei sitten yritettäisi myös tätä?

Rosteria selaillessa huomaa, että hyökkäys on huipputasoa nykypäivän liigassa. Myös maalivahtikaksikolla pärjää. Puolustuskin näyttää paljon paremmalta Nortonin tultua ja Jalkasen siirryttyä hyökkäyspuuhiin. Silti verkko soi omassa päässä tavattoman usein, varsinkin verrattuna edellisiin vuosiin. Eikä tämä ero voi johtua pelkästään Thomasin lähdöstä. Tiedä sitten, olisiko ratkaisu uusi puolustaja, vai luotto nykyisiin jätkiin ja puolustuksen "uudelleenorganisoiti". Tällä tarkoitan jonkin (koko viisikon)puolustustavan kehittämistä. Alkukaudestahan mitään systeemiä ei ollut, kaikki vain luistelivat kiekon perässä unohtaen kiekottomat pelaajat. En ole viimeaikoina ehtinyt pelejä katsomaan, mutta toivon että asiaan on saatu korjaus(?).

Lisäksi toivoisin tasonnostoa muutamilta kavereilta, etenkin Jantuselta ja Santalalta. Molemmat tosin ovat vasta palanneet takaisin, ja mitä luultavimmin se peli alkaa sieltä vähitellen taas löytyä.

Kun asiat vähitellen loksahtelevat omille paikoilleen, tulee Jokerit olemaan todella paha vastustaja pudotuspeleissä kenelle tahansa, ja epäilen ettei kovinkaan moni joukkue halua Jokereita vastaansa pudotuspeleissä.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Ei sen kaukalon kokoa nyt tarvitse muuttaa. Kyllä näiden jätkien pitää oppia pelaamaan tässä nykyisessä. Ja tuskin siitä olisi mitään hyötyä.

Turhaa sanon minä.

Mutta toivottavasti nyt sitten Joulutauon aikana asiat saadaan reilaan ja pisteitä alkaa tulemaan tasaiseen tahtiin. Olisi myös suhtkoht hyvä asia, että alkukauden traumat tappioista karsiutuis pois ja henkiset lukot aukeis KAIKILTA. Taitaa olla vain toiveajattelua.

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Rontti kirjoitti:
Mutta jos poistumiseni tästä ketjusta aiheuttaa edes jonkin sortin ejakulaation Jokeri -kannattajissa, niin toki siinä tapauksessa niin teen...

Joo. Jokainen voi toki miettiä keskenään, kumpi tuntuu ejakuloivammalta toiminnalta, kannattamansa seuran asioista keskusteleminen vai yhden vierasjoukkueen osion näkyvimmän kirjoittajan pisteisiin ja pilkkuihin hieroituminen.

Ei muuta kuin pyyhe nyrkin sisään ja menoksi. Slurpss...

Ja puheenaiheeseen mennäksemme...

Mielestäni Jokerit kaipaa edelleenkin vain rauhaa. Rauhaa rakentaa joukkueen ydin ja pelisysteemi kuntoon.

Tähän kuuluu tietty rosterin, ketjujen, pakkiparien maalivahtien jne - eli miehistön - tilanteen rauhoittaminen.

Tämäkin kuitenkin koskee vain joukkueen jo mahdollisesti toimivaa ydintä. Kyllä siellä voidaan vaihdella miehiä. Tarkoitin Jokerien ja joukkueen, en näennäisjokerijoukkueen, tilanteen rauhoittamista.

Kaukalon kaventaminen voisi hyvinkin edesauttaa runkosarjapisteiden hankinnassa. Kieltämättä jokainen piste on joukkueelle nykyisin elintärkeä asia.

Itsehän seison nykyään h-moilasena ihmetellen ja odotellen, että what-the-hell-next. Näkeehän sen jo tästäkin mesitsistä...

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lapanen kirjoitti:
Mielestäni Jokerit kaipaa edelleenkin vain rauhaa. Rauhaa rakentaa joukkueen ydin ja pelisysteemi kuntoon.

Tähän kuuluu tietty rosterin, ketjujen, pakkiparien maalivahtien jne - eli miehistön - tilanteen rauhoittaminen.

Tämäkin kuitenkin koskee vain joukkueen jo mahdollisesti toimivaa ydintä. Kyllä siellä voidaan vaihdella miehiä. Tarkoitin Jokerien ja joukkueen, en näennäisjokerijoukkueen, tilanteen rauhoittamista.

Tuliko sulla tuohon rauhaa sanaan vahingossa kirjain u :)

No, vakavammin. Kun valmennus vaihtui, uuden valmennuksen ja pelaajien palaverissa sovittiin, että kaikki saavat näyttää halunsa ja osaamisensa pelata ja että ei rosterimuutoksia tule ainakaan ennen joulutaukoa ellei tule pahoja loukkaantumisia. Tämän mukaan on kyllä menty. Virta loukkaantui loppukaudeksi ja hänet korvattiin mahdollisimman pian. Muita muutoksia ei ole tehty.

Ja kyllä mun nähdäkseni on rehellisin mielin seisty päätöksen takana. Kysäisin tuosta pakkitilanteesta heti valmennusvaihdoksen jälkeen ja vastaus oli: "pakki ja pakki, helvetti aivan varmasti riittää nykyisessä puolustuksessa taso SM-liigaan." Puolustusta kuitenkin vahvistetaan joko niin, että Järventie pystyy 100 % pelaamaan tai sitten hankitaan uusi kaveri korvaamaan kokonaan/osittain Järventietä.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Puolustusta kuitenkin vahvistetaan joko niin, että Järventie pystyy 100 % pelaamaan tai sitten hankitaan uusi kaveri korvaamaan kokonaan/osittain Järventietä.
Näin on ehdottomasti toimittava. Vaikka Jokereista valmennus ja sata asaintuntijaa minulle vakuuttaisivat, että nykyinen puolustus riittää sm-liigaan niin en usko. Sen verran pitää olla jääpää.

Syy numero yksi on se, että Mara on minusta ehkäpä Jokerien tärkein/paras puolustaja ja hän on ollut sivussa pitkään. Jos Mara paranee ja pystyy 100 % suoritukseen, silloin pakisto riittää, muutoin ei. Syy numero kaksi pakiston ongelmiin on se, että meidän vanhat herrat (Kartsa ja ehkä jopa Lade) ovat välillä olleet yllättävän suurissa vaikeuksissa omassa päässä. Liike ei ole enää parhaimmillaan ja voimapakkejahan nämä herrat eivät ole, siitä niitä ongelmia syntyy. Kolmas ja ehkä tärkein syy ongelmiin on sitten se, ettei ainakaan tähän mennessä ole tiedetty kuinka omassa päässä pitää pelata. Välillä molemmat jouksevat kiekon perässä ja välillä taas kiekko ei kiinnosta ketään.

On ongelmiin toki muitakin syitä. Tiettyjen pakkien hillitön halu auttaa alkukaudella joukkuetta ja hoitaa hyökkäyskin. Sitten luojan luoma pakkipari, tätä en pysty kuvailemaan.

Yksi kova kiekollinen pakki ja parit vakioiksi. Älä Masa nyt lue tätä niin, että pakko ostaa laituri.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
bozik kirjoitti:
On ongelmiin toki muitakin syitä. Tiettyjen pakkien hillitön halu auttaa alkukaudella joukkuetta ja hoitaa hyökkäyskin. Sitten luojan luoma pakkipari, tätä en pysty kuvailemaan.
Moni minua viisaampi kiekkotietäjä pitää pakistoa riittämättömänä, mutta mä olen tässä asiassa kyllä Masan linjoilla. Kyllä nykyinen riittää, kunhan pelaavat avujensa mukaisesti eivätkä yritä sellaista mitä eivät osaa. Perustan näkemykseni pakiston riittävyydestä aika paljon omaan näkemyykseeni siitä, että poikamme Kantee ja Kalteva ovat pikkuhiljaa tuloillaan ja itseluottamus palailemassa pätkittäin. Kun he nousevat sille tasolle peruspelaamisen suhteen johon parhaimillaan pystyvät ja varsinkin Kalteva jättää höntyilyn pois jolloin jää turhia jäähyjäkin pois, pakistomme riittää mainiosti. Jalkanen on pidettävä sieltä tosin veks. Järventien liittyminen mukaan vuoden vaihteen jälkeen tuo sitten kiekollista osaamistakin lisää, jolloin pakistomme näyttääkin jo hyvältä.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Masan kanssa kuulu olla samoilla linjoilla ;)

Toki juuri esim. Kanteen paluu kehiin auttoi tilannetta huomattavasti. Minullakin usko riittää vielä hyvin Kanteen ja Kaltevan tulemiseen, mutta kuten Gags kirjoitti, yksinkertaisempaa peliä ja Kalteva voisi unohtaa roolinsa piilokärkenä. Noin tulevaisuutta ajatellen Kalteva ja Kantee on ehdottomasti pidettävä.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
bozik kirjoitti:
Ei Masan kanssa kuulu olla samoilla linjoilla ;)
Tässä on kuule tämän jengin ja Masan kanssa otettu kaikki keinot käyttöön tällä kaudella, kuten hyvin tiedät. Nyt kokeillaan käänteispsykologiaa. Mitäs sä muuten Suomessa teet, eikös se riittänyt että olit Jokerit-Ilves ottelun aikana maassa? Mä luulin että sun loppuvuoden matkustusaikataulu oli jo sovittu selväksi.

Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
bozik kirjoitti:
Noin tulevaisuutta ajatellen Kalteva ja Kantee on ehdottomasti pidettävä.

Puoliksi eri linjoilla tästä; jälkimmäinen on pidettävä, ensin mainittua ei. Mä en ole ikinä hiffanut Kaltevan hehkuttamista tulevaisuuden runkopuolustajana Jokereissa. Kaveriahan jotkut ovat vaatineet jo muutaman vuoden isompaan rooliin, mutta itse olen nähnyt häneltä äijissä tasan yhden hyvän matsin, viime joulun alla Tallinnassa pelin Viro-Jokerit. Ja sitä ei lasketa, koska vastus oli alle mestistasoa.

Lepistö-Martikainen
Norton-Järventie
Kantee-Kankaanperä
Latvala

Kyllä näillä miehillä voidaan mennä vaikka kuinka pitkälle jos pelaavat parhaalla tasollaan, eli puolustukseen ei minun mielestäni välttämättä tarvita uusia kavereita.

Yksi tasainen hyökkäyspeliä ja pisteitä tekevä suorittaja keskelle sen sijaan tarvitaan, kuten on tarvittu koko kauden, oli se toinen sitten V.Filppula tai Santala.

Lisäksi tarvitaan

-luotettava huippumaalivahti
-toimiva viisikkopelitapa
-lisää vauhtia = vähemmän turhia jäähyjä
-kiinteät hyökkäysketjut kevääksi
-parempaa tuuria ts. vähemmän loukkaantumisia
-uusi valmentaja Curren pariksi. Eikä haittaa vaikka hän ymmärtäisi jotain pelistä

Siinähän sitä jo onkin pukinkonttiin toiveita..

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Mitäs sä muuten Suomessa teet, eikös se riittänyt että olit Jokerit-Ilves ottelun aikana maassa?
Nou hätä, tänään Jokerit ottaa murskavoiton, veikkailisin jotakin 6 tai 7-1. Varmistan tämän sillä, että poistun Espooseen pelin ajaksi. Espoo voidaan hätätilassa lukea "ulkomaaksi".

Jokerit Forever kirjoitti:
Lisäksi tarvitaan

-luotettava huippumaalivahti
-toimiva viisikkopelitapa
-lisää vauhtia = vähemmän turhia jäähyjä
-kiinteät hyökkäysketjut kevääksi
-parempaa tuuria ts. vähemmän loukkaantumisia
-uusi valmentaja Curren pariksi. Eikä haittaa vaikka hän ymmärtäisi jotain pelistä
No juu, eiköhän tuolla jo lähtisi. Ei taida tosin edes pukki jaksaa kantaa noita kaikkia, vaikka porot ovatkin apuna. Tuo listahan muistuttaa Jokerien ikiaikaista menestysreseptiä;

- huippuveskari,
- huippuvalmennus,
- loistava puolustus ja
- tehokas ykkönen.

Jokerit Foreverin esittämillä pakeilla tosiaan voitaisiin mennä, mutta kun se Mara on jatkuvasti siellä potilaspuolella. Ilman Maraa pakisto näyttää aivan toiselta.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
bozik kirjoitti:
Nou hätä, tänään Jokerit ottaa murskavoiton, veikkailisin jotakin 6 tai 7-1. Varmistan tämän sillä, että poistun Espooseen pelin ajaksi. Espoo voidaan hätätilassa lukea "ulkomaaksi".

No niin minäkin. Tätini on päättänyt järjestää jokavuotiset suvun pikkujoulut Matinkylässä nimenomaan tänään, kun hallilla olisi matsin lisäksi vielä Jokereitten pikkujoulut. Olisin toki voinut kieltäytyä ja samalla pahoittaa sukulaisten ja ennen kaikkea tyttäreni mielen. No, vedetään sitten bluesfanien (setäni ja siskon mies) kanssa glögiä ja keskustellaan vaikka autoista.

Mestaruuteen tarvitaan rautaista nyrkkiä ja ruoskaa. Surffailijat pois jengistä ja taistelijoita sisään, Masa hoitaa.

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Kyllä sanan "mestaruus" mainitseminen samassa yhteydessä kuin "Jokerit" tänä vuonna on loukkaus jääkiekko-nimistä lajia kohtaan. Niin helvetin paska on joukkue ollut koko syksyn että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Jos ei tämmöisen syksyn jälkeen katselija ymmärrä että mestarin nimi ei ole Jokerit niin täytyy ihmetellä. Näin se valitettavasti on.

Totta, totta, aina on mahdollisuus olemassa, mutta kun siihen tarvittaisiin se että kaikki pelin osat olisivat hyviä niin yhdessä yössä ei kertakaikkiaan voi muuttua niin paljon. Mitä Jokereilta puuttuu tällä hetkellä? Voittava maalivahti, hyvä puolustus, hyvä hyökkäys, pelisysteemi, liike, pelikuri, halu, fyysisyys ja hyvä valmennus. Ei muuta. Mikä osa Jokereita on tällä hetkellä mestaruuden arvoinen? Hiljaista on.

Eli se viimeinen säälipleijaripaikka saattaa olla mahdollinen Lukon ja TPS:n huonoudesta johtuen, mutta muu on haihattelua.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Aake kirjoitti:
Kyllä sanan "mestaruus" mainitseminen samassa yhteydessä kuin "Jokerit" tänä vuonna on loukkaus jääkiekko-nimistä lajia kohtaan. Niin helvetin paska on joukkue ollut koko syksyn että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Näin on. Vittuun kaikki. Ei saatana mitä paskaa taas joutui katsomaan Areenalla. Ja se maalivahdinkuvatus helvettiin sieltä, täysi pelle!

Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Jokerit ole ihan aikataulussa. Länsirannikon kiertueen jälkeen piti putken alkaa kulkea. Pitäisiköhän jonkun teistä pikku opetuslapsista avata ketju:" Mitä vielä tarvitaan lisää mestaruuteen 2006?"

Kyllä siellä Firmasen toimistolla luetaan näitä sivuja ja sitä kautta tehdään oikeita johtopäätöksiä.

Hyvää pikkujoulua!

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Näin on. Vittuun kaikki. Ei saatana mitä paskaa taas joutui katsomaan Areenalla. Ja se maalivahdinkuvatus helvettiin sieltä, täysi pelle!

Oho, this is the cobol I haven't seen before. Nyt on asiat huonosti.

Ei sillä, vastauksena otsikon kysymykseen: ihmettä.

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mustavalkoinen kirjoitti:
Mitäs jos vaihdettaisiin koko joukkueet päittäin? Olisihan siinä mukava katsella edes uusia nimiä paitojen selässä.

Mulla on parempi ehdotus. Kokeillaan valmentajien vaihtoa. Voisi olla helpompi toteuttaa. Ehkä teidän joukkue tarvitsee porkkanaa ja meidän piiskaa, who knows?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy