Mitä valehtelit saadaksesi kirjoitusoikeudet?

  • 10 849
  • 79

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ei myöskään mitään muistikuvaa.

Väittäisin vedonneeni kovasti penkkiurheilu-himooni. Plus johonkin sukusuhteeseeni mitä tulee kiekkoiluun.

Tekosyitähän kaikki. Halusin fiksummalle keskustelukanavalle kuin vauvafoorumit sun muut. Ja joo, olen nainen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tätä en tiennytkään, että vauvafoorumilla keskustellaan lätkästä. Ilmeisesti aika korkeatasoista keskustelua se?

Tuo meni okei tämän vapaan ja kierrätyskeskuksen puolelle tuo kommentti. Riidat ja kiistat joka pikkuseikasta saattoivat hieman raivon partaalle (eikä nyt koske naispainotteisia aiheita, niitä en täältäkään etsi) ;)
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuo meni okei tämän vapaan ja kierrätyskeskuksen puolelle tuo kommentti. Riidat ja kiistat joka pikkuseikasta saattoivat hieman raivon partaalle (eikä nyt koske naispainotteisia aiheita, niitä en täältäkään etsi) ;)

No joo. Aika legendaarinen paikka tuo vauvapalsta tuntuu olevan. Joo, mä oon sitä joskus tylsyyksissäni lukenut, kun sieltä saa välillä ihan hyvät naurut.

Hyvää Juhannusta UnenNukkuja! :)
 
Olisit väittänyt olevasi turenkilainen HPK-fani, niin olisit saanut samantien moderaattorioikeudet.
Juuri olin tulossa valehtelemaan, että valehtelin hakemuksessani noin.

Varmaan kehuin palstan tasoa ja mainitsin seuranneeni palstaa koko ikäni (korostaa palstan perinteikkyttä).
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Väitin olevani innokas kiekon seuraaja ja asiantuntevasti lätkästä kirjoitteleva henkilö tms. Buahahahahahaaaa!
Siitäs saitte.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aluksi lähestyin jääkiekkoaiheista verkkomediaa kohteliaasti ja korrektisti. En pitkin sanakääntein, mutta asiallisesti perustellen. Jotenkin niin, että ammattinsa vuoksi paljon kirjoittava jääkiekon ja muunkin penkkiurheilun ystävä etsii vapaa-ajalleen hyvää sisältöä ja samanhenkisiä kanssakirjoittajia, tai siihen suuntaan ainakin.

No vitut siitä mitään tullut. Noin kuukauden kuluttua lähestymisestäni ajattelin tiedustella uudestaan, josko hakemukseni on käsitelty. Paluupostissa tuli lyhyt vastaus tyyliin "anomuksesi hylättiin, liian lyhyet perustelut, niistä ei ilmene osaatko kirjoittaa riittävän hyvin". Laitoin sitten takaisin yksityisviestinä A) seikkaperäisen paheksuntani vastausviestin lähettämättä jättämisestä, B) jotakin mussutusta siitä mitä kaikkea ja helvetisti olen kirjoittanut eri yhteyksissä, ja tietenkin C) ettekö te tiedä kuka minä olen (varmasti yhtä kova nimi kansan suussa kuin Miss Joensuu -kisan kuudes perintöprinsessa vuodelta 1994, mutta hitonko väliä). Nyt toimi, tunnarit olivat viivana räpylässä!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kirjoitin kauniisti ja hartaasti, muistaakseni toiseen kertaan.
Syytän siis teitä @Moderaattorit, elämäni veitte ja vika on teissä kun oikeuden sallitte. Haistakaa paska, ihan jokainen, tai no ainakin se joka sitä hyväksymisnappia painoi, kaljan lupaan tarjota silti, laita YV:llä viestiä niin etsitään joku sopiva tilaisuus tälle, katsos keep friendlies close and enemies even closer. Katkeruuteni elämäni tuhoamisesta ei silti poistu, vaan en enää voi palstaitsemurhaa hamuta, koska too little, too late. Olenkin siis tuomittu elämään tämän katkeruuden kanssa lopun elämäni ajan. Sinä saatana!

nimim. Ikuisesti katkera
 
Viimeksi muokattu:

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kehuin palstaa jne. Varmaan 4. yritys tuotti tuloksen. Jäin aiemmin kiinni uusista yrityksistä ja modet kertoi, että ei kannata laittaa uusia yrityksiä. Oikeuksia ei tule.

Mutta tuli ne sitten viimein. Olin varmaan peruskoulun viimeisellä luokalla silloin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aluksi lähestyin jääkiekkoaiheista verkkomediaa kohteliaasti ja korrektisti. En pitkin sanakääntein, mutta asiallisesti perustellen. Jotenkin niin, että ammattinsa vuoksi paljon kirjoittava jääkiekon ja muunkin penkkiurheilun ystävä etsii vapaa-ajalleen hyvää sisältöä ja samanhenkisiä kanssakirjoittajia, tai siihen suuntaan ainakin.

No vitut siitä mitään tullut. Noin kuukauden kuluttua lähestymisestäni ajattelin tiedustella uudestaan, josko hakemukseni on käsitelty. Paluupostissa tuli lyhyt vastaus tyyliin "anomuksesi hylättiin, liian lyhyet perustelut, niistä ei ilmene osaatko kirjoittaa riittävän hyvin". Laitoin sitten takaisin yksityisviestinä A) seikkaperäisen paheksuntani vastausviestin lähettämättä jättämisestä, B) jotakin mussutusta siitä mitä kaikkea ja helvetisti olen kirjoittanut eri yhteyksissä, ja tietenkin C) ettekö te tiedä kuka minä olen (varmasti yhtä kova nimi kansan suussa kuin Miss Joensuu -kisan kuudes perintöprinsessa vuodelta 1994, mutta hitonko väliä). Nyt toimi, tunnarit olivat viivana räpylässä!
Aikalailla samantapainen oli allekirjoittaneellakin. Laitoin hakemukseen seuraavani aktiivisesti lätkää ja muutakin urheilua ja keskustelevani siitä myös mieleellään. Muutaman viikon päästä tuli hylsy samoin perustein kuin Kääpiölle. Laitoin vastauksen, että lisäperusteluita ei tipu ja käskin vähemmän korrektein sanankääntein arvon raatia pitämään tunkkinsa. Melkein samoin tein tuli ilmoitus hyväksymisestä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joskus 6 vuotta sitten taisin tänne ilmestyä. KalPalla taisi olla ennen tuota oma keskustelupalsta, jossa pyörin? Sitä kautta aloin stalkkaamaan jatkista.

Lyhyt taisi viestini olla. Ekalla kerralla onnistui - taisi tosin kestää aika kauan. Kerroin olevani Jatkoaja stalkkaaja. Taisi riitää. Kai mä jotain muutakin sinne kirjotin - en muista.
 

Van_Salin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Ekalla yrittämällä en saanut oikeuksia. Tokalla yrittämällä sain oikeudet kun valehtelin, jotta minulla on näkemyksiä Espoon Bluesin (RIP) suhteen. Ei minulla mitään ihmeellisiä näkemyksiä sitten ollutkaan mutta kivaa on ollut osallistua meidän Blues-kannattajien keskusteluihin.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Ekalla yrittämällä läpi, taisin jotain selittää että änäri kiinnostaa ja SM ei. Vuosien stalkkeeraus kuuluu toki mainita myös. Aloitin lauseet isolla alkukirjaimella ja taisin muistaa pisteetkin perään tuikkia. Aina on ihmetyttänyt että miten ihmeessä porukka ei ole päässyt sisään tänne, ei tuo mikään vaativa testi ole.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hain kirjoitusoikeuksia samana päivänä, kun Jatkoaika.com pistettiin pystyyn maaliskuussa 2001. Tai en hakenut, vaan ilmoitin nimimerkkini vanhasta kiekkopesästä, ja kysyin että milloin voi alkaa päteä? Päteminen alkoi välittömästi. Ja on jatkunut heikolla menestyksellä tähän päivään asti.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kovasti laitoin, että on tullut seurattua tätä palstaa ja varsinkin SaiPan osiota, johon saattaisi olla jotain järkevääkin tekstiä. Siihen väliin pieni kehaisu palstan hienoudesta. Päälle oma vakuuttava kiekkoura todistamaan tätä ylitsepaisuvaa tietämystä jääkiekosta. Ettei ensimmäinen yritys olisi jääny captchasta kiinni, mutta jo toisella kerralla sain koukeroista enemmän selvää.

Aika nopeasti taisi oikeudet napsahtaa eikä tarvinnut uutta hakemusta lähettää isommilla valheilla höystettynä. Lievästi kyllä yllättynyt, että oikeudet sain, sillä kirjoittaminen ei kuulu vahvimpiin puoliin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kerroin olevani jääkiekosta kiinnostunut ihminen, jonka rakkaisiin harrastuksiin kuuluvat koirat.

Heti napsahtivat kirjoitusoikeudet.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kerroin olevani puolustusalueen puolustuspelissä yksilön toiminnan asiantuntija. Tai siis sen olevan erityisalaani. Ja täytesanoja.

Lisäksi sanottava myös on se, että eipä ole liiemmin ilmiintynyt sisältöä vasemmalle ylös kirjoittaneelta viime kuukausina.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjoitin hakemuksen kivassa nousuhumalassa ja täten en muista mitä valehtelin. Jos edes valehtelin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
13 vuotta sitten tehdystä hakemuksesta ei ole kovinkaan selkeitä muistikuvia. Olisi kyllä ihan mielenkiintoinen nähdä tuo tekele. Minä muistelisin, että kirjoitin palstan korkeasta tasosta ja seuranneeni palstaa jo pitkään. Saatoinpa kehaista uutissivuakin.

Hyi hitto tuo 13 vuotta tuntuu isolta numerolta. Aika mennyt kyllä pirun nopeasti, jatkoajan keskustelupalstan vika?
 

Nick Neim

Jäsen
Valehtelin maksavani velkani, koska olen muuttunut mies.

En muuten maksanut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeastaan en valehdellut mitään. Kirjoitusoikeuksien myöntäminen kaltaiselleni oli sen sijaan kiven alla. Ensimmäinen yritys 2008 ja heti perään 2018 onnistuin saamaan oikeudet. Väliinkin mahtui muutamat yritykset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös