Mitä teet kuoltuasi?

  • 8 086
  • 81

Mitä teet kuoltuasi?


  • Äänestäjiä
    126

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole ehtinyt vielä miettiä, mutta toivottavasti ei joka päivä sitten olisi jotain peliä mihin pitää mennä tai maksukanavalta katsoa. Kuolemassa voisi olla muutakin elämää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos South Parkia on uskominen, niin todennäkösesti paskannan housuun. Olettaen että housut on jalassa sillon.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos South Parkia on uskominen, niin todennäkösesti paskannan housuun. Olettaen että housut on jalassa sillon.

Eiköhän tämä todennäköisyys ole puhtaasti 100%, sillä kuollessa suoli ja rakko tietääkseni tyhjentyvät automaattisesti.

Saattaa sieltä se viimeinen mällikin ruiskahtaa samalla. Vanhan kansan uskomusten mukaanhan alruunaa eli lemmenmarjaa (mandrake) kasvoi hirsipuiden lähistöllä koska se sai myyttien mukaansa alkunsa hirtettyjen miesten siemennesteestä ja sai ravintonsa teloitettujen verestä.

Vanhoina hyvinä aikoina jos inkvisition pojat sattuivat törmäämään johonkin jolla oli alruunaa hallussaan niin noituussyytehän siitä räpsähti, ja sen jälkeen pääsi mahdollisesti uuden alruunan kasvuaineeksi kuulustelujen ja noitana teloituksen jälkeen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sori nyt vaan että olen ilonpilaaja, mutta South Park on väärässä. Paskat ei tule välittömästi housuun kun kuolee. Tai voihan se joissain tapauksissa tulla, mutta ei joka kerta niinkuin South Parkissa. Aika monta vainajaa tullut laitettua heti kuoleman sattuessa, eikä kenelläkään ole paskat tulleet edes vielä sinä aikana kun ovat hautaustoimiston ukkojen kyytiin lähteneet. Vaipat toki laitetaan kun se jossain vaiheessa se suoli sitten tyhjenee.
 

Glove

Jäsen
Ei mua kiinnnosta enää mitä siinä vaiheessa tapahtuu. En kuitenkaaan ole siitä tietoinen, ja jos joku haluaa siitä historiankirjoihin lauseen vääntää niin antaa mennä vaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sori nyt vaan että olen ilonpilaaja, mutta South Park on väärässä. Paskat ei tule välittömästi housuun kun kuolee. Tai voihan se joissain tapauksissa tulla, mutta ei joka kerta niinkuin South Parkissa. Aika monta vainajaa tullut laitettua heti kuoleman sattuessa, eikä kenelläkään ole paskat tulleet edes vielä sinä aikana kun ovat hautaustoimiston ukkojen kyytiin lähteneet. Vaipat toki laitetaan kun se jossain vaiheessa se suoli sitten tyhjenee.

Olen antanut kertoa itselleni, että ei aina, mutta esimerkiksi hirttotuomiossa ja monenlaisissa muissa tälläisissä valahtaisi heti. Jos nukkuu pois, niin silloin ei kaiketi, mutta yllättävissä tai pakotetuissa tilanteissa kyllä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Haluaisin sanoa että maadun mutta koska olen toivonut polttohautausta niin palan ja muutun tuhkaksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olen antanut kertoa itselleni, että ei aina, mutta esimerkiksi hirttotuomiossa ja monenlaisissa muissa tälläisissä valahtaisi heti. Jos nukkuu pois, niin silloin ei kaiketi, mutta yllättävissä tai pakotetuissa tilanteissa kyllä.
Ai niin joo. Tullu pyörittyä niin kauan noissa vanhuspiireissä että sitä on ihan unohtanut että muutenkin voi kuolla kuin vanhuuteen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Haluan että meikäläisen ruumis sirotellaan Turun Kauppatorille. Ei polttohautausta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Veikkaan että kovalevy tyhjennetään ja putkahdan jostain jossain muodossa takasi tänne. Toivottavasti en joudu elämään samaa paskaa uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aika monta vainajaa tullut laitettua heti kuoleman sattuessa, eikä kenelläkään ole paskat tulleet edes vielä sinä aikana kun ovat hautaustoimiston ukkojen kyytiin lähteneet.
Luin tämän tekstin niin että sanassa "monta" oli kaksi aata. Ensin olin että mitä vittua, sitten olin vähän hämilläni ja sitten että no, huvinsa ja tapansa kullakin. Syä kinuskitkin kepeillä ja ryssät pitää mattoja seinillä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika monta vainajaa tullut laitettua heti kuoleman sattuessa, eikä kenelläkään ole paskat tulleet edes vielä sinä aikana kun ovat hautaustoimiston ukkojen kyytiin lähteneet.
Mustan huumorin ystävänä tämä väärinymmärretty teksti lämmitti mieltä. Kiitos ja anteeksi, takki on haettu.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luin tämän tekstin niin että sanassa "monta" oli kaksi aata. Ensin olin että mitä vittua, sitten olin vähän hämilläni ja sitten että no, huvinsa ja tapansa kullakin. Syä kinuskitkin kepeillä ja ryssät pitää mattoja seinillä.
Mustan huumorin ystävänä tämä väärinymmärretty teksti lämmitti mieltä. Kiitos ja anteeksi, takki on haettu.
Toisilla on työsuhdeautot ja lounassetelit, meidän työsuhde-edut on tämmöset. Ei ole Tinderiä tarvinnut ladata.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Suunnitelmissa olisi laskea rakko ja suoli tyhjiksi.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Yllälueteltujen ruumiintoimintojen (höhö) välttämiseksi voisin anoa viikatemiehen lähestyessä, että saisin vielä viimeisen kerran käydä istunnolla.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Alan ystävälliseksi ja avuliaaksi kummitukseksi Casperin tapaan ja etsin sievän, nuoren nekrofiilinaisen (täytyy maailmassa olla edes yksi sellainen, eivät kaikki voi olla murhaajaraiskaajaukkoja), alan seurustelemaan hänen kanssaan ja harrastamme ihanaa nekrofiliaseksiä tähän tapaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Alan ystävälliseksi ja avuliaaksi kummitukseksi Casperin tapaan ja etsin sievän, nuoren nekrofiilinaisen (täytyy maailmassa olla edes yksi sellainen, eivät kaikki voi olla murhaajaraiskaajaukkoja), alan seurustelemaan hänen kanssaan ja harrastamme ihanaa nekrofiliaseksiä tähän tapaan.

Pah, luulin, että olisit edes laittanut linkin Jörg Buttgereitin klassikkoelokuvaan Nekromantik vuodelta 1987. Se ja sen jatko-osa olivat paljon reippaampia, niissä nussittiin mädäntyvien limaisten ruumiiden kanssa urakalla ja elokuvat kiellettiin Suomessa aikoinaan kokonaan. Nekrofiliaa harrastivat sekä miehet että naiset. Naisilla homma sujui kun hiljattain tapettu päätön ruumis oli rigor mortis -vaiheessa sopivan jäykkänä, pään tilalle laitettiin ammoin kuolleen ja haudasta kaivetun rakastajan päänuppi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tässä tapauksessa sinun täytyisi kuolla miekka kädessäsi. Kantanet sellaista aina mukana infarktin varalta?

Onko miekan koolla ja muodolla mitään väliä? Kätevimminhän tuollainen miekka kulkee mukana pienehkön anustapin muodossa - sijoitettuna juuri sinne, minne se kuuluukin.

Siinä voisikin olla hieman henkilökunnalla ihmettelemistä, kun raadon rectumista kaivettaisiin siro miekkaa muistuttava anustappi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös