Ei kait kesällä niin hirveästi. Melkein kymmenkunta saa juoda ennen kuin ekan kerran tarvii.Mulla olut lähinnä pissattaa, ja paljonkin.
Noihin pääsee aika usein ilmankin. Tänään tais olla Ateneumissa joku juttu, mutta oliko koko paikka. Viime viikolla Vallisaaren reissulla lautta pysähtyi Suomenlinnaan ja siellä niihin kun oli Kustaan päivä. Toissa viikolla kävin HAMissa.Ai niin. Aateltiin kesällä käydä jossain museossa vissiin.
Eräs tuttu kuoli munuaisvikaan, dokasi varmaan 20 vuotta päivittäin. Loppuaikoinaan kun otti kaksi kaljaa, ei enää päässyt baariin. Toleranssi katosi.@pettter , jos vasta kymmenes kalja alkaa kusettaa, niin veikkaan, että munuaisissa alkaa jo olla jotain häikkää.
Kesälomalla olisi tarkoitus löytää joku kirja/kirjasarja, jota lukea ja käydä kotimaassa sellaisissa paikoissa, joissa en ole käynyt.
@pettter , jos vasta kymmenes kalja alkaa kusettaa, niin veikkaan, että munuaisissa alkaa jo olla jotain häikkää.
Kesälomalla olisi tarkoitus löytää joku kirja/kirjasarja, jota lukea ja käydä kotimaassa sellaisissa paikoissa, joissa en ole käynyt.
Nautin musiikista, haaveilen huomisesta ja kirjoitan lyriikkaa. Syön poppareita, juon paljon vettä, nautin lämmöstä ja sateisistakin päivistä, vietän vähän aikaa kavereiden kanssa ja odotan seuraavaa kiekkokautta. Tällä hetkellä tärkeimmät asiat elämässä ovat musiikki ja lyriikka. Olen todella kiinnostunut sanoituksista ja muutaman viime yön aikana on tullut rustattua kaksi kunnon biisiä runoketjuun. Lisääkin on tulossa.
Ja pyöräilen myös, sunnuntaina olisi tarkoitus käydä Yyterissä. Siitä tulee noin 50 kilometriä poljettavaa edestakaisin.
Kaverit, mitä ne on?Katohan, meillä on paljonkin samaa. Tosin en pyöräile, en syö popcornia, en juo paljon vettä enkä pidä sateisista päivistä. Kaverien kanssa pyrin viettämään mahdollisimman vähän aikaa. Se on perinne. Molemminpuolinen.
Kaverit, mitä ne on?
Minäkään en juo vettä. Itse asiassa join viimeksi vettä ihan raakana muistaakseni Koiviston presidenttikaudella. Juon alkoholia, kahvia, virvoitusjuomia, vissyä ja mehua. Niissähän kaikissa on vettä? Nesteen tarve täyttyy noinkin. Vesi on ihan perseestä paljaaltaan.