Mitä teet kesälomallasi?

  • 5 031
  • 65
K

Kiekkokatsoja

Kotihommia, jotta saan muutaman jutun tehtyä. Kotimaan matkailua, ja samalla kylässä muutamassa paikassa. Ulkona oloa paljon, ja samalla kävelyä luonnossa jonkinverran. Festareista en vielä tiedä, mutta ainakin jotain musajuttua jossain.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei ole vielä tarkkaa tietoa, kauanko tämä minun "loma" jatkuu. Siihen asti tulen lomailemaan, kunnes toivon mukaan tärppää työpaikka jostain tai mikäli ei tärppääkään, niin pitää toivoa että syksyllä onnistaisi edes yhteishaussa. Kyllä mä kuitenkin aika luottavaisin fiiliksin tällä hetkellä oon, että tää on se kesä kun mut otetaan johonkin ihan oikeeseen palkalliseen työhön.

Mitäkö aion tehdä nyt? Laittelen aktiivisesti työhakemuksia ja niin kauan kun lomaa kestää niin aion vain nauttia hetkestä, syödä paljon jätskiä, nähä kavereita, liikkua mahdollisimman paljon ulkona ja kirjoitella tänne kierrätyskeskukseen silloin kun on tylsää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Reilu pari viikkoa ulkomailla yhteensä kesästä, reilu viikko Suomea ristiin rastiin, muutama sukujuhla ja kotihommia. Yhdet festarit, yksi huvipuisto. Siinä sitä vajaaseen kymmeneen viikkoon onkin.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töitä aina kun tarjolla. Ainakin kesäkuu menee ilmeisesti alkoholilla läträämiseksi. Käyn parissa sukujuhlassa. Ja ennen kaikkea, lepään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mistäs sitä nyt vielä tietäisi? No okei, juon kahvia, siivoan, harrastan seksiä, käyn kaupassa, katselen telkkaria miehen kanssa ja ilman miestä, kastelen kasveja, kitken, pesen pyykkiä yms. Ei meillä ole erityisiä suunnitelmia... päivä kerrallaan mennään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Neppailen kiveksiä. Niinkuin suurin osa miesoletetuista.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Varmaan aika monenlaisiakin asioita, mutta tärkeimpiä ovat ehdottomasti ne hetket kun ei tarvitse tehdä mitään.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Englantiin pyörimää. Ainakin Manchester, Liverpool, Leeds ja Scarborough on listalla. Tosin kesäloma on vasta syyskuun loppupuolella.
 
K

Kiekkokatsoja

No ei tarvitse. Tosin se olisi varmaan helpompaa ostaa kaljaa, kuin nyt valitsee eri makuisia lonkeroita ja muita juomia. Halvempaakin vielä se olut.
Niin. No kaljoissakin pieniä makueroja, mutta ei niin paljoa, kuin mainitsemassasi makeamman makuisissa juomissa. En ittekään ole mikään suuri oluen ystävä, mutta kuumalla säällä, tai hikoilun jälkeen on ok.
Joskus oon pitänyt pitkiä taukoja, tässä juomassa.
Ja kohta joku näsäviisas näpäyttää, että sanoilla olut ja kalja, on selkeä ero. On, mutta mulle ne on samoja, joten kirjoitan kuten kirjoitan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

teppana

Jäsen
Pidän kesälomaa vain viitisen päivää (kolme päivää jo pidin tuossa kaksi viikkoa sitten) ja säästelen sitten talvelle suurimman osan. Mutta tuon viiden päivän aikana teen yhtenä päivänä olut/siiderin panohommia, yhtenä päivänä teen itse makkaraa, yhtenä päivänä teen baaritiskin, muut kaksi päivää varmaan vain sluibailen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yhtä aikaa?
Mie soittelen levyjä ja juon kaliaaa ja vieläpä yhtä aikaa nämäkin. Ajattelin vilauttaa...siis Museokorttia ainakin Helsingissä päin.

Museokortti on aika hyvä idea. Varmaan jotain Wahlroosia se vituttaa.

Ai niin. Aateltiin kesällä käydä jossain museossa vissiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Raavin palleja ja vedän käteen.
Joo sama, lisäksi ryyppään.

Tosin vielä viisi viikkoa loman alkuun. Tähän voisi laittaa sen tutun sanonnan "alkais jo". Noh, kivempi sitten loppukesästä olla lomilla kun muut palailee töihin. Tosin nykyään tuo heinäkuun loppu ja elokuussa reiluun puoleen väliin yltävä loma taitaa olla melkein jo keskikesää. Paitsi koulukkaat aitaa mennä siinä elokuun alkupuolella takaisin koulun penkille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös