Mitä tänään syötäisiin?

• 418 226
  • 3 654

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vissiin laitoin vähän turhan tulista chliä.
Sama taisi käydä @Surukukulle kun tuota ohjetta kokeili... Itse olen jokseenkin varovainen chilin kanssa mutta silti olen laittanut ohjetta enemmän chilimauste. Maun mukkaan...

Edit. Minulla siis käytössä tällä kertaa chilimauste (chiliä puolet, loppu paprikaa, valko- ja mustapippuria).

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Näkkärin päällä graavilohta. Jos lohi olisi halvempaa niin en minä mitään leikkeleitä tarvisi kun niitä ei enää HS:n mukaan saisi syödä. Graavilohta vaan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näkkärin päällä graavilohta. Jos lohi olisi halvempaa niin en minä mitään leikkeleitä tarvisi kun niitä ei enää HS:n mukaan saisi syödä. Graavilohta vaan.
No, nythän tuota lohta(-kin) on saanut ihan kohtuu hintaan - ostin pari Hätälän tuomaa Norjan kassilohifilettä Lidlistä, kun halavalla sain...
<aasinsilta>
Yhdestä fileestä sitten teinkin tänään kermaista lohikeittoa ison kattilallisen. Normi perunan, porkkanan, ja sipulin lisäksi laitoin keittoon vähän kukkakaalia ja palsternakkaakin, kun niitä nyt sattui olemaan. Keiton kruunasi puolikkaan sitruunan mehu ja pari desiä (oikeaa) kermaa - hyvää tuli.

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Tein tätä tänään. Vissiin laitoin vähän turhan tulista chliä. Hiki valuu.

Mulle toki toimii, mut äitini pitäis tulla tänään syömään. Ei varmaan ole samaa mieltä.
Kiitos ohjeesta, mielestäni sain chilin osumaan kohdilleen ja pikariisin tilalla käytin täysjyvä pastaa.
Kelpasi vaimolle ja itselle, teinihän syö aina kaiken mitä pöytään laitetaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy