Mitä puoluetta jatkoaikalaiset kannattaa?

  • 6 825
  • 106

Mitä puoluetta tai kenen edustamaa aatesuuntaa jatkoaikalaiset kannattaa?

  • Kansallinen Kokoomus

    Ääniä: 126 38,9%
  • Perussuomalaiset

    Ääniä: 7 2,2%
  • Vihreät

    Ääniä: 43 13,3%
  • Suomen Kristillisdemokraattinen Puolue

    Ääniä: 1 0,3%
  • Suomen Sosialidemokraattinen Puolue

    Ääniä: 32 9,9%
  • Kansallinen Rintama

    Ääniä: 2 0,6%
  • Suomen Kommunistinen Puolue

    Ääniä: 6 1,9%
  • Vasemmistoliitto

    Ääniä: 21 6,5%
  • Ruotsalainen kansanpuolue

    Ääniä: 9 2,8%
  • Suomen Keskusta

    Ääniä: 22 6,8%
  • Sitoutumaton

    Ääniä: 37 11,4%
  • Kansallissosialistit

    Ääniä: 5 1,5%
  • Joku muu?

    Ääniä: 13 4,0%

  • Äänestäjiä
    324

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
kontulan gallup kysyy:

Mitä puoluetta tai muuta poliittista liikettä jatkoaikalaiset kannattavat?
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hmmm.. Suomen puoluekarttaa menee kerralla uusiksi. Kokkomus yli puolet äänistä. Vihreät ja Vasemmistoliitto jakavat kakkostilan.

Ja se oma puolueenihan on ... Lähinnä olen vihreän vasemmistolaiseläkeläisten puolueen kannattaja.
 

JanJ

Jäsen
PItää varmaan kannattaa Liberaaleja kun on tuttuja siinä toiminnassa mukana...

En varsinaisesti kannata kuitenkaan mitään puoluetta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä oon ainakin aina riistäjien puolella.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aika tavalla sitoutumaton olen, mutta jos jotain väriä pitäisi kannattaa, niin kyllä se vihertävään taipuisi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Epävakaa äänestäjä

Listalla olevista olen joskus äänestänyt kaikkia muita paitsi kansallissosialisteja, kommunisteja, kristillisiä tai perussuomalaisia. Myös tyhjää olen äänestänyt, mutta aina olen uurnilla käynyt.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Just joo... Ja Kokoomuksesta löytyy onneksi sellaisia älykköjä kuin Ville Itälä ja Paula Kokkonen...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeastaan kaikki puolueet vituttaa jossain määrin, kuten koko politiikkakin.

Ehkä hieman enemmän oikealle kallellaan ja sen tiedän, että SDP:tä vihaan Lipposen takia.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Re: Kokoomus!

Olen Kokoomuksen jäsen ja omistan jäsenkortin pelkästään periaatteesta. Kokoomuksenhan pitäisi olla yrittäjien asialla:confused:

Puoluerajat ovat hämärtyneet jo ajat sitten, eikä nykyisten puolueiden ajatuksista ota pirukaan selvää. Puolueohjelmat ovatkin varsin mielenkiintoista luettavaa:D

Ja mitä tulee Huuhaan ja Lust4life:n väliseen läppään niin tuota voi jatkaa maailmanloppuun saakka. Vatipäitä löytyy aivan varmasti jokaisesta puolueesta - toisista enemmän toisista vähemmän;)

Sitä en ymmärrä vieläkään, että kokoomuksen ja ennen kaikkea Nykypäivän piti presidentin vaaleissa ruveta heiluttamaan pientä "Esko Aho"-viiriä:confused:


edit: tulipas vakavaan aiheeseen paljon hymiöitä:rolleyes:
 

-human

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Jukurit
Kokoomusta olen kannattanut jo vuosia, mutta taidan siirtyä nukkuviin seuraavissa vaaleissa. Ei näytä olevan mitään hyötyä äänestämisestä. :mad:
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Nykyisessä maailmantilanteessa olen tavannut kallistua punavihreiden vaihtoehtojen (vasemmisto & vihreät) kannalle. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, ettäkö näin jatkuisi hamaan loppuun asti. Ehkä jo huomenna kaulaani kasvaa kravatti, lompakko lihoo silmissä ja Saulin ajatukset alkavat olla musiikkia korvissani.

Kokkonen ja Itälähän ovat intellektuelleja verrattuna Pentti Mäki-Hakolaan, josta on hyvää vauhtia tulossa tv:n keskusteluohjelmiin kutsuttava "Suomen virallinen dorka", kuten eräs kaverini asian ilmaisi...
 

Rocco

Jäsen
Politiikka on hirveää. Pois se minusta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa, tuota noin. Mitähän tähän nyt kirjoittaisi. En ole ainakaan kommari, koska kaikki miinusmerkkinen on kommareiden syytä*, erästä inttikaveria lainatakseni. Ehkä kallistun hiukan oikealle. Siis valkoinen riepu käsivarteen, jos pitäisi valita kuten reilu 80 vuotta sitten. Ihan noin yleisesti ottaen, politiikka ei erikoisemmin säväytä. Onhan se ihan hyvä tietää perusjutut siltäkin alalta, mutta siihen se sitten jääkin. Tai mistä sitä koskaan tietää vaikka asettuisin ehdokkaaksi seuraavissa edustuskuntain vaaleissa...

* tätä ei tarvitse ottaa liian tosissaan
 

JanJ

Jäsen
Kokoomus näyttää saaneen ääniä eikä ihme.
Katsokaa vaikka heidän sivuaan!!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokoomuksen jäsenkortti löytyy lompakosta. Sitä olen aina aäänestänyt ja tulen äänestämäänkin, ellei siellä nyt kamalasti kämmätä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
No, Kokoomusta tietenkin kannatan ja äänestän. Presidentinvaalit ovat ainoa vaali, jotka voivat tehdä poikkeuksen, kuten viimeksi. Uosukaista en olisi äänestänyt, vaikka muita ehdokkaita ei olisi ollut.

Onpas muuten demareita vähän lätkän seuraajissa. Eipä siinä valossa ihme, että Nurmijärven kaupunki (vai onko se kaupunki) demareiden äänillä päätti olla ostamatta velkakurimuksessa riutuvaa Klaukkalan jäähallia yksityiseltä omistajataholta. Kaikki lätkäjuniorit ja heidän vanhempansa kiittävät varmasti kauniisti näitä demarikohjoja, vai mitä Metukka. Saatte jatkossakin maksaa Suomen kalleimmat jäämaksut.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä se Kokoomus on minunkin äänet saanut sen jälkeen, kun Nuorsuomalaiset lakkautettiin. Tosin pressan vaaleissa en äänestänyt Uosukaista, kun en pitänyt hänen Karjala takaisin-puheistaan...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kokoomusta äänestän ainakin eduskuntavaaleissa. "Kaupunkivaaleissa" äänestin Vihreitä, koska onnistuin löytämään sopivan ehdokkaan. Eduskuntaan en Vihreitä äänestä, koska en usko niiden hoitavan koko maan asioita. Ydinvoima yms. kuviot painavat vaakakupissa.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Lust4life
Just joo... Ja Kokoomuksesta löytyy onneksi sellaisia älykköjä kuin Ville Itälä ja Paula Kokkonen...

Ja Sauli Niinistö, joka varmaan Paavon avulla keksii jonkinlaisen veron kohtapuoleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös