Taitaapi jokaiselta löytyä porukkaa joka lähtöön. On osa korkeastikoulutettuja, osa pitkäaikaistyöttömiä, itsarin tehnyt, vakavan sairauden kanssa taistelevia, raihnaisia, väsyneitä, masentuneita, huumeiden viemiä, toimittajaa, opea, johtajia, siivoojia, lähihoitajia, hoitsuja, putkimiehiä, sähkömiehiä...mitä kaikkia näitä nyt onkaan! Kaikista en tiedä, mutta kuulopuheet kertovat. Olen nyt niin kaukana synnyinseuduiltani, että vähemmän tulee nähtyä.
Olen ehdottomasti kieltäytynyt naamakirjaan menemistäni, mutta kova on pohjoisen porukkojen paine saada minut jonnekin "suljettuun ryhmään", jos en kuulemma muuten halua olla mukana. Mikä tuokin ny sit lie, kun en ole sen kummemmin ottanut selvää, enkä kysellyt. Ehkä sitten joskus ISONA HUOMENENA!
Toivon, että heistä olisi tullut IHMISIÄ IHMISILLE, hyviä, toinen toistaan arvostavia kansalaisia ikään, kokoon ja ammattiin katsomatta. Muulla ei ole mulle väliä. Itsekin yritän taiteilla niin, etten tuhoaisi kenenkään elämää ajattelemattomilla sanoilla ja teoilla. Siinä sitä sarkaa piisaakin tälle elämälle, kun vähän kiivas ja tulinenkin väliin olen sana-arsenaalini kanssa. Anteeksi pyydän kyllä helposti, onneksi.