Todella pitkästä aikaa Skyrim tulilla. Hitto, että on kyllä itselle aivan perkeleen rakas ja tärkeä peli. Muistan yhä sen tunteen kun tätä ekaa kertaa pelasi, ja ei ole kyllä samaa fiilistä sen jälkeen videopelistä saanut (vaikka useampi peli on suht lähelle tullutkin). Nykyäänhän tämä on vähän tylsää, kun silloin reilu kymmenen vuotta sitten tuli tehtyä tässä suunnilleen kaikki ja useaan kertaan, mutta sopii tällaisiin nostalgiasessioihin paremmin kuin hyvin.
Mä pistin kans yks yö lataukseen ja jospa joku päivä jatkuis ikuisuus läpipeluu :DTodella pitkästä aikaa Skyrim tulilla. Hitto, että on kyllä itselle aivan perkeleen rakas ja tärkeä peli. Muistan yhä sen tunteen kun tätä ekaa kertaa pelasi, ja ei ole kyllä samaa fiilistä sen jälkeen videopelistä saanut (vaikka useampi peli on suht lähelle tullutkin). Nykyäänhän tämä on vähän tylsää, kun silloin reilu kymmenen vuotta sitten tuli tehtyä tässä suunnilleen kaikki ja useaan kertaan, mutta sopii tällaisiin nostalgiasessioihin paremmin kuin hyvin.
Tätä testasin vuosi sitten vähän alusta kovin odotuksin, mutta ei suoraan tarrannut mukaansa. Vähän oli tosiaan fiilis, kun kirjaa lukisi ja mielellään pitäisi pelit ja kirjat erillään. Peliä ja tarinaa on kuitenkin niin paljon kehuttu, että pitää tuo lyödä kunnolla tulille jossain välissä. Kommenttisi saivat kuitenkin vielä hieman lykkäämään tätä ideaa.Disco Elysium Final Cut.
A Plague talet olivat nimenomaan tarinansa puolesta timanttia. On ollut niin hiljaista pelimarkkinoilla, että pelasin uudelleen läpi Kingdom Come : Deliverancen. Sen kakkososaa odotan innolla.Silent Hill 2 Remake alkaa kohta olemaan paketoitu ja sitten aion suunnata A Plague Tale -kaksikkoon. Odotan tiukkaa ja koskettavaa tarinavetoista seikkailua The Last Of Us -hengessä.
Kuten toveri @L. Öysä totesi, pitäisi peli ottaa nimimerkin mukaisilla ranteilla eikä alkaa koohottamaan kuin nuori Antti Pihlström.Peliä ja tarinaa on kuitenkin niin paljon kehuttu, että pitää tuo lyödä kunnolla tulille jossain välissä. Kommenttisi saivat kuitenkin vielä hieman lykkäämään tätä ideaa.
Ite pelasin tuon jonkin aikaa sitten ja siihen menee muuten kauan jos vetää 100%. Tosi hyvä peli ja suosittelen kaikille!Nyt on tullut pelattua Horizon Zero Dawn sekä sen DLC Frozen Wilds läpi. Myös Age of Empires 4 tuli viime viikolla kampanjan osalta päätökseen. Tänään aloitin sitten Ori and the Will of the Wispsin pelaamisen.
En moneen vuoteen ole uusia CoDeja ostanut/pelannut(poislukien ilmainen Warzone gamemode). Tästä ilmiöstä jonkun verran olen kuullutkin, että pääsääntöisesti ihmiset tuntuu grindaavan noita camoja/skinejä. Julkaisun aikoihinkin jotkut pelasivat tyyliin 15 tuntia vuorokaudessa vaan että saavat jonkun camon aseeseen. Joskus aikoinaan nuohan olivat vaan bonusta.Black Ops 6:sta on viime aikoina tullut pelailtua onlinessa.
Tuntuu, että muutama kaveri käyttää lähes kaiken vapaa-aikansa tähän. On siinä aikuisille miehille erikoisen tärkeää jahdata, että miltä saa pyssynsä tai pelihahmonsa jossain pelissä näyttämään.
Mutta ei siinä, onhan tässä samaan hengenvetoon todettava sekin, että on allekirjoittaneellakin historiaa videopeliriippuvuudesta. Onneksi tuo nykyään kuitenkin alkaa prioriteettilistassa olemaan semmoisilla sijoilla, missä sen on terveellisempää ollakin.
Juu kyllä minä itse olen kohdaltani ajatellut niin, että kyllä tässä keski-iän kynnyksellä olevana miehenä haluaa jo muut prioriteetit elämässä laittaa tuommoisten juttujen edelle.En moneen vuoteen ole uusia CoDeja ostanut/pelannut(poislukien ilmainen Warzone gamemode). Tästä ilmiöstä jonkun verran olen kuullutkin, että pääsääntöisesti ihmiset tuntuu grindaavan noita camoja/skinejä. Julkaisun aikoihinkin jotkut pelasivat tyyliin 15 tuntia vuorokaudessa vaan että saavat jonkun camon aseeseen. Joskus aikoinaan nuohan olivat vaan bonusta.