L. A. Noire on kyllä mainio peli. Pelasin aikoinaan heti julkaisussa PS3:lla. Myöhemmin tämä tarttui mukaan myös Switch-versiona. Pääsee ratkomaan rikoksia eri yksiköissä. Mukavaa ajanvietettä ja hienoa ajankuvaa.LA Noirea olen nyt jonkin verran tuon GTA+ tilauksen kautta pelaillut, ihan hauskaa pelattavaahan tuo on. Onhan kyseessä jo vanha(hko) peli, mutta sanotaanko että minulle kyllä esim. ulkoasultaan ihan riittävän hyvännäköinen edelleenkin. Myönnetään tosin, että joskus on ihan hakuammuntaa kun yrittää arvailla kuulusteltavien ilmeistä että puhuuko ne paskaa vai ei, mutta kun tuohonkin vähän keskittyy niin yleensä sen kyllä pystyy arvaamaan oikein. Tarkkanahan tässä saa olla, esim. kyllä niitä johtolankoja kannattaa ihan oikeasti tutkia kunnolla.
Olisin kyllä ehkä itse tehnyt tämän pelin sellaiseen Free Roam -muotoon, eli niitä rikoksia pystyisi tutkimaan haluammaan tahdilla ja sitten voisi pööpöillä tuolla Losissa muutenkin, sieltä voisi tulla vastaan sitten erilaisia pienempiä sivutehtäviä. Nythän niitä sivujuttuja tulee myös vastaan, mutta tuntuu vähän hölmöltä lähteä tekemään jotain sivutehtävää kun on oikea murhatutkinta käynnissä samaan aikaan. Free Roamin tuohon peliin kyllä saa sitten kun nuo kaikki tehtävät on suorittanut ja siellä taitaa tulla niitä pikkutehtäviä sitten vastaan.
Bully on jäänyt itseltäni täysin pelaamatta. Olen toki siitä kuullut, mutta jostain syystä meni aikoinaan ohi. Kuulostaa mielenkiintoiselta.Bully tuonne tuli myös, siitä pelistä ei ole mitään muuta hajua kuin se että kyseessä on ilmeisesti johonkin avoimeen koulumaailmaan sijoittuva peli, jossa voi sitten häröillä kaikenlaista. Vaikuttaa itse asiassa juurikin niin sekopäiseltä Rockstar-peliltä, että sen on melkein pakko olla hyvä. Ilmeisesti nauttii myös jonkinlaista kulttimainetta.
Onko tuossa palvelussa muuten tarjolla Manhunt/Manhunt 2? Ensimmäistä osaa tuli hakattua PS2:lla ilmestymisen aikoihin (2003-04) ja olihan se aika brutaali peli, ainakin tuon ajan mittapuulla.