Ghost Recon: Breakpoint ties monennenko tauon jälkeen taas työn alla. Näköjään 03/2020 olen tähän ketjuun kirjoitellut ostaneeni pelin. Eli kohta neljä vuotta ollut tuo peli, enkä ole vielä edes sitä tarinan ensimmäistä osaa saanut valmiiksi. Taitaa kartastakin vielä joku nurkka löytyä, missä ei ole tullut käytyä. :D Vuosien varrella muutama jatko-osakin tuohon peliin, eli tekemistä tuossa riittäisi. Mutta joo, taukoja on tullut tämän kanssa pidettyä, koska on edeltäjänsä WIldlandsin tapaan kovin toisteinen peli.
NHL 22:ssa pyörii franchise moodi Seattlella... hmm, olisiko viidettä kautta. Sopii tämä vähän vanhempi versio tuohon tarkoitukseensa varsin hyvin.
Mafia III ostin joskus syksyllä. Muutaman tehtävän olen tuota pelaillut eteenpäin, mutta en tiedä, jotenkin loppui into aika nopeasti. Omaan makuuni juonessa ja tehtävissä edetään ehkä vähän turhan suoraviivaisesti. Kaipaisin itse enemmän semmoista klassista lähetysmistapaa, mikä näissä peleissä monesti on, eli pienten rikosten kautta edetään kohti isompia tapahtumia. Voi olla, että aika kultaa muistot, mutta pelisarjan ensimmäisessä osassa tämä oli tehty taidokkaasti. Semmoista kunnon räiskintää alkoi olla vasta pelin loppuvaiheessa. Pitäisi varmaan siitäkin se uudelleenversiointi lunastaa joskus pelattavaksi.