Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joo mitä olen tuosta Arkham Originsista lukenut niin siinähän on ihan eri ääninäyttelijätkin mitä näissä muissa Arkham-peleissä. Tavallaan ihan hauskaahan tuollaista Origins tarinaakin olisi joskus pelata, mutta sitä ei taida olla saataville muuten kuin PS3:lle niin ei ihan hirveästi kiinnostele sen suhteen.Tuolla pelillä ei ole tosiaan mitään tekemistä Rocksteadyn kanssa joka teki tämän varsinaisen trilogian, vaan kyseessä oli pelkkää lypsämistä kolmatta varsinaista Arkham-peliä odotellessa. Pelin teki WB Montreal ja kaikesta kyllä näkee ja kuulee että kyseessä on pelkkä hiilipaperikopio alkuperäisistä, sillä niin valju maku siitä jäi. Pintapuolisesti kaikki on olevinaan alkuun kohdillaan, mutta kaikki lähtien tunnelmasta, stoorista, kontrolleista sun muusta jää pahasti jälkeen, ja kaikenkaikkiaan kyseessä on melkoisen kolkko tapaus. Ei varsinaisesti yllättänyt että saman porukan tekemä Gotham Knights sai myös melko valjun vastaanoton viime vuonna, ja tuntui kärsivän ihan samoista ongelmista.
Eilen tuota Batgirlin lisäosaa aloittelin, suht nopeastihan tämä taidetaan koluta läpi kun ehkä puolisen tuntia tätä pelasin ja aika pitkällä olen jo prosenteissa, toki tiedossa se olikin ettei tämä nyt älyttömän pitkä tarina olekaan. Batgirlillä on kyllä ihan hauska pelata, toki liikkeet on käytännössä samat mitä Battiksella ja eihän tässä näitä gadgeteja ole juurikaan käytössä, joten siinä mielessä aika simppeli lisäri tämä on. Ihan kiva kuitenkin.
Kunhan tämän Batgirl-homman olen suorittanut niin siirryn takaisin kyllä varsinaiseen storymodeen tekemään niitä muita tehtäviä, nyt onkin hyvä kun vapaasti pelatessa saa käyttöön myös Michael Keatonin Batmaneista tutun Batmobilen. Sen päätarinan pelasin muutenkin läpi sillä 1989 Batsuitilla joka on itselleni se ainoa ja oikea, tuo oli ensimmäinen Batsuit minkä itse koskaan näin. Tai noh myönnetään, pienen hetken kokeilin myös sitä klassista 1966 Batsuitia ja olihan sekin ihan hauskaa. Robinin puin jo valmiiksi sinne 60-luvun asuun ihan vaan läpällä. Tässä pelissä nuo vaihdetut asut pysyvät päällä animaatioita myöten, Cityssä kävi se että jos vaihtoi asua niin tietyt välianimaatiot mentiin silti sillä pelien perusasulla. Tosin tässäkin siinä lopun Scarecrow-kohtauksessa on se pelin perusasu, mutta muuten on se minkä itse on valinnut.
Mutta onhan tämä nyt kova: