Tuota, kannattaisikohan sitten kokeilla jotain muuta joukkuetta kuin Englantia? (ja tähän hymiö)Koskaan en ole ko. pelissä maailmanmestaruutta voittanut.
Tuota, kannattaisikohan sitten kokeilla jotain muuta joukkuetta kuin Englantia? (ja tähän hymiö)Koskaan en ole ko. pelissä maailmanmestaruutta voittanut.
Pelasin tuota savea pitkään Liverpoolilla ja sitten kysyivät maajoukkueen peräsimeen. Englanti oli voittanut 2026 kisat ja nämä oli sitten 2030 kisat joissa olin managerina. Saksa olikin ainoa joukkue, jota en voittanut. Matkalla finaaliin kaatuivat mm. Ranska 4-1 ja Brasilia 5-0. Erosin kisojen jälkeen, katsotaan mistä seuraava duuni löytyy. Jos se on sitten vaikka Ranskan maajoukkue.Tuota, kannattaisikohan sitten kokeilla jotain muuta joukkuetta kuin Englantia? (ja tähän hymiö)
Mä innostuin pelistä, kun pelailin sitä EA Playn 10h testiajan. Mutta lopulta sama ajatus, 60-65€ on liikaa että maksaisin pelistä, koska niin paljoa tuo ei innosta. Oletko katsonut paikallisesta kirjastosta peliä? Itse löin varaukseen, tulee joskus vähän myöhemmin sinne, mutta kuitenkin tulossa on.Madden NFL tuli myyntiin tänään. Tekisi mieli ostaa, mutta on tuo 60 € mulle liikaa tällä hetkellä. Jospa siitä tulisi joku alennus joskus.
En ole. Kyllä tuo jossain vaiheessa tulee varmasti alennusmyyntiin, viimeistään silloin 22 pukkaa markkinoille.Mä innostuin pelistä, kun pelailin sitä EA Playn 10h testiajan. Mutta lopulta sama ajatus, 60-65€ on liikaa että maksaisin pelistä, koska niin paljoa tuo ei innosta. Oletko katsonut paikallisesta kirjastosta peliä? Itse löin varaukseen, tulee joskus vähän myöhemmin sinne, mutta kuitenkin tulossa on.
Ai perkele. Se ilmainen tarjous loppui tänään klo 18, eli neljä tuntia sitten. Enpä ollut huomannut ennen tätä, joten se siitä.Fall Guys: Ultimate Knockout. Erinomainen simppeli peli. Erilaisia tasoja kovin vähän, mutta silti jaksaa pelata vähän liiankin pitkään yhteen putkeen. Oli ilmeiseksi tarjolla PS4:lle, vaikka kaupassa luki hintana 19,90.
Kadehdituttaa, itselläkin koneen päivitys pyörii jo mielessä, mutta ajattelin odottaa jonnekin 2021 kesään/syksyyn, niin uusien näytönohjainten ensimmäinen aalto on jo mennyt ja saattaisi löytyä halvemmalla, saattaisi uusi prossugeneraatiokin olla jo ulkona. Toisekseen kyllä tällä GTX 1070:llä vielä vähän aikaa pärjää. Cyberpunkin hankin joka tapauksessa, joten olkoon se testi, että kestääkö tämä meikäläisen peruna vielä nykymenossa mukana.Ja tietty loppuvuodesta, kun uusi tehopc on saatu tulille ja Cyberpunk julkaistu, niin laitetta CDprojektin uutukainen koetukseen.
Juuri tässä mietiskellyt, että kunpa jostain jollain ilveellä Dragon Age ykkösen saisi pelattavaksi pleikkarille. Mutta kun on EA:n tuotos, niin ei Playstation Now'hin varmaankaan tule ja ei tuo EA:n omassakaan passissa ole, kun ei ole PS4-versiota tehty.Dragon Age sarja PC:llä työn alla. Aikanaan olen sekä tuon ensimmäisen että toisen osan pelannut pariinkiin otteeseen läpi. Inquisition on jäänyt pölyttymään.
Kadehdituttaa, itselläkin koneen päivitys pyörii jo mielessä, mutta ajattelin odottaa jonnekin 2021 kesään/syksyyn, niin uusien näytönohjainten ensimmäinen aalto on jo mennyt ja saattaisi löytyä halvemmalla, saattaisi uusi prossugeneraatiokin olla jo ulkona. Toisekseen kyllä tällä GTX 1070:llä vielä vähän aikaa pärjää. Cyberpunkin hankin joka tapauksessa, joten olkoon se testi, että kestääkö tämä meikäläisen peruna vielä nykymenossa mukana.
Juuri tässä mietiskellyt, että kunpa jostain jollain ilveellä Dragon Age ykkösen saisi pelattavaksi pleikkarille. Mutta kun on EA:n tuotos, niin ei Playstation Now'hin varmaankaan tule ja ei tuo EA:n omassakaan passissa ole, kun ei ole PS4-versiota tehty.
On yksi hienoimpia pelaamismuistoja PS3:lla ja ylipäätään muutenkin. Olisikohan ollut lisäosineen kolmas vai peräti neljäs läpipeluukerta, mikä sitten lopulta jäi kesken. Trendi ja innostus jatko-osien suhteen sitten olikin laskeva. En enää reilun kymmenen vuoden hajuraolla osaa eritellä miksi se ykkönen oli niin hyvä, mutku se oli. Toki ensimmäisiä kosketuksia tuollaisiin peleihin.
Kadehdituttaa, itselläkin koneen päivitys pyörii jo mielessä, mutta ajattelin odottaa jonnekin 2021 kesään/syksyyn, niin uusien näytönohjainten ensimmäinen aalto on jo mennyt ja saattaisi löytyä halvemmalla, saattaisi uusi prossugeneraatiokin olla jo ulkona. Toisekseen kyllä tällä GTX 1070:llä vielä vähän aikaa pärjää. Cyberpunkin hankin joka tapauksessa, joten olkoon se testi, että kestääkö tämä meikäläisen peruna vielä nykymenossa mukana.
Madden nyt viikonlopun ilmaispeluussa. Itse ainakin aion vääntää.Madden NFL tuli myyntiin tänään. Tekisi mieli ostaa, mutta on tuo 60 € mulle liikaa tällä hetkellä. Jospa siitä tulisi joku alennus joskus.
Kiitos tästä vinkistä, ei ollut hajuakaan, että Pro Pilkki on löytänyt tiensä mobiilipuolelle! Lähti heti lataukseen.Oli pakko nostalgia mielessä ladata Play-kaupasta Pro Pilkki 2 ja päivittää täysversioon. Kiva pelata silloin tällöin jos ei oo konsoli-hommiin aikaa!
Itsellä toiseksi vaikeimmalla tasolla homma siinä pisteessä että oon kukistanut kahta lukuunottamatta muut vastustajat ja täysin ylivoimainen armeija käytössä, Civ6 Rise&Fall kyseessä. Ehkäpä seuraavaksi on vuorossa tuo vaikein taso.En ymmärrä miksi pitää olla näin helvetin masokistinen ja yrittää väkisin voittaa Civ5 miksei Civ6:kin skenaariot deityllä, eli vaikeimmalla tasolla. Aivan ...tanan turhauttavaa hävitä viisi kertaa putkeen yhden kierroksen mitalla tai puolustaa buureja ilkeiltä siirtomaaherroilta nipin napin hengissä selviytyen vain huomatakseni, ettei ketään boteista kiinnostanut paketoida Etiopiaa, joka on rauhassa saanut haalia voittoon tarvittavat pisteet kasaan, tehden selviytymistaistelustani täyttä ajanhukkaa.
Puuh, tekis mieli uninstalloida, mutta olkoon.
Wasteland 3. Enpä muista milloin olisi viimeksi ollut tällainen viha/rakkaussuhde peliä kohtaan, ei välttämättä ikinä. Paras RPG mitä on tullut tahkottua pitkään aikaan, perinteistä vuoropohjaista meininkiä ja mikä parasta, kuusi eri hahmoa niin ei tartte tehdä mitään yleismies Jantusia, vaan jokainen voi olla täysin erikoistunut johonkin. Menee siis siten, että jos vaikka lukko on level 6, ja joku muu kuin ohjaamasi hahmo osaa avata tuon, niin menee vaan avaamaan itse ja toinen hahmo tulee tekemään sen puolestasi. Eli sen sijaan, että vaihtelet aina ohjaamasi hahmoa tilanteen vaatimalla tavalla, käytännössä ohjaat kuuden übermenchin sulautettua kollektiivia. Inventorykin on jaettu kaikkien kesken, mikä on kätevää aluksi ja teoriassa...
...mistä päästäänkin siihen miksi tähän menee hermot niin pahasti. Ekaksi, pleikkarilla ainakin pelatessa peli on tällä hetkellä niin epävakaa että saattaa kaatua milloin vaan. Onneksi löytyy quicksave (ja silti 95% ajasta kaatuu kun matkustaa areasta toiseen, ja jos on autosave päällä niin tallentaa ennen kuin yrittää liikkua, että ei sikäli haittaa). Mutta kaatuilun kestäisi, vaikka se vituttaakin - sen sijaan toi käyttöliittymä. En tiedä onko tilanne eri näppiksellä ja hiirellä, mutta ohjaimella no menut on ihan käsittämättömiä. Ekaa kertaa kun avasi tuon kuuluisan inventoryn, ja tajusi miten tuo toimii, niin veti täysin hiljaiseksi. Tähän ei ihminen pysty, mutta kukakohan tuon on tehnyt.
Jos kuulut ryhmään, jonka mielestä hyvää post-apokalyptista roolipeliä ei ole tullut sitten New Vegasin, niin suosittelen, mutta pelin pelaaminen voi kiristää hampaita vaikka itse peli onkin mahtava.