No hyvä. Toivottavasti Vepu haukkui sitten Virmasenkin, täytyykin tiirailla onko sillä yhtään tukkaa enää jäljellä.cobol kirjoitti:Eräs pelaaja ainakin totesi, että Surenkin haukkui niin pystyyn, että tukka lähti.
No hyvä. Toivottavasti Vepu haukkui sitten Virmasenkin, täytyykin tiirailla onko sillä yhtään tukkaa enää jäljellä.cobol kirjoitti:Eräs pelaaja ainakin totesi, että Surenkin haukkui niin pystyyn, että tukka lähti.
cobol kirjoitti:Nyt ei uskalla kommentoida mitään kuin sen, että Virmanen on haukkunut pelaajat ja pistänyt verokirjat pöydälle. Eilen lyötiin kahden kirjat kiinni ja lisää on tulossa, jos jo Kuopiossa ei otteet parane.
haamuhanska kirjoitti:Hei ei saa hermostua! Wade on oma poika,ei saa erottaa.Kyllä se peli vielä aukeaa,odotellaanko vielä 10 peliä.
Wade sanoi Canal+:n haastattelussa että,"joukkue ei ole valmentajan käsissä".Eikös silloin pitäisi valmentajan siirtyä sivuun.
Bismarck kirjoitti:Wade näytti vaihtoaitiossa välillä eläimeltä, joka oli jäännyt auton alle, mutta henki vielä pihisi. Pyssyä tässä kannataa käyttää.
One#8 kirjoitti:Kerroppa meille, että kuka puolustuja se olisi, joka pärjäisi Salmelaiselle luistelukilpailussa? Taitaa Tony olla yksi nopeimmista, ellei nopein pelaaja maailmassa tällä hetkellä. Mutta tosiaan yksi "Nummelin" ei olisi pahitteeksi. Mutta mielestäni tällähetkellä marssijärjestys on: 1.Uusi veska 2.Uusi kädellinen cena 3. Kädellinen pakki
Elrith kirjoitti:Ykkösteesin hengessä haluaisin muistuttaa että ei sitten kysytä Bergenheimiltä neuvoa. Aika vituiksi nämä tuttujen scouttaukset (Mapletoft & Göring) taisivat tällä kertaa mennä. Ketuttaa vielä enemmän se täälläkin raportoitu Timin "nää kaikki roskiin, tää on the" byroovierailu. Olisi voinut jättää senkin tekemättä.
Mä olen varma, että henkilö oli HPK:sta.cobol kirjoitti:Mulla oli tilaisuus keskustella erään SM-liigassa valmentavan henkilön kanssa, joka oli seuraamassa ottelua Jokerit - Tappara. Seuraavassa tiivistelmä hänen vastauksestaan ottelussa Jokerit-Tappara 2.11 esittämääni kysymykseen, mikä Jokereissa mättää:
1. Jokereiden kuntopohja riittää noin 10 minuuttiin täysillä ja putoaa sen jälkeen merkittävästi. Erot ovat ilmeisen suuret joukkueen sisällä, mutta kokonaisuutena pelaajat olivat tässä ottelussa ehkä 35-45 minuutin kunnossa.
2. Toimivaa pelisysteemiä ei ole, peli ja pelaaminen on erittäin sekavaa ja yksilöiden varassa.
3. Erikoistilannepelaaminen pätki varsinkin alivoimalla.
4. Peluutus oli sekin sekavaa. Kentälle mm. laitettiin kaikkein huonoin pakkipari tärkeimpään hetkeen.
5. Jokereiden pelaajista # 4 (Jalkanen) ja # 7 (Kalteva) eivät ole liigatasoa, # 14 (Niinimäki) ei ole johtavaa sentteritasoa tuolle hyökkäyskalustolle.
Itse olen jo lähes sanaton. Miten tämä perseily voi enää jatkua?
cobol kirjoitti:Mulla oli tilaisuus keskustella erään SM-liigassa valmentavan henkilön kanssa, joka oli seuraamassa ottelua Jokerit - Tappara. Seuraavassa tiivistelmä hänen vastauksestaan ottelussa Jokerit-Tappara 2.11 esittämääni kysymykseen, mikä Jokereissa mättää:
1. Jokereiden kuntopohja riittää noin 10 minuuttiin täysillä ja putoaa sen jälkeen merkittävästi. Erot ovat ilmeisen suuret joukkueen sisällä, mutta kokonaisuutena pelaajat olivat tässä ottelussa ehkä 35-45 minuutin kunnossa.
cobol kirjoitti:Itse olen jo lähes sanaton. Miten tämä perseily voi enää jatkua?