Viestin lähetti Digwiid
Niin jos jonkun muun joukkueen pelaaja olisi tehnyt Levokarit niin tuskin olisi tullut noin pitkää pelikieltoa ja noin paljon media tilaa kyseisestä tapahtumasta.
Viestin lähetti Femma
No kun kenenkään muun joukkueen pelaajille ei olis tullut mieleenkään noin raukkamainen teko. HIFK pelaajat osoittavat tässäkin asiassa älykkyystasonsa.
Mutta sarja ilman HIFKiä olisi todellakin Euroopan paras kiekkosarja. Ja ei ole yhden eikä kahdenkaan käden sormilla laskettavissa kuinka monta pelaajaa loukkaantuisi liigassa vähemmän kuin nyt! Minusta HIFK on liigan häpeäpilkku, vaikka onkin kuinka perinteitä tahansa. Jos sama tahti jatkuu niin ehdotan, että HIFK pelit pitäisi kieltää lailla.
Viestin lähetti mission16W
Tällä palstalla se vihatuin seura näyttää kyllä olevan TPS...
Viestin lähetti Master God
Samaa mieltä! Mitäs tuollaisista leukaluun murtumista ja nuorien pelaajien uran sabotoinneista. Tärkeintähän koko mediamyllyssä on HIFK:n mustamaalaaminen.
Oletko tullut ajatelleeksi, että mainitsemasi asia voisi johtua siitä, että muiden joukkueen pelaajat eivät tee "Levokareja." Ja se, että HIFK nousee esille jääkiekkoväkivallasta puhuttaessa, ei ehkä johdukaan HIFK-vihasta vaan siitä, että kyseinen seura onnistuu aina hankkimaan riveihinsä tuollaisia päättömiä idiootteja faniensa verenhimon tyydyttämiseksi. Sama pätee osittain myös erääseen toiseen helsinkiläisjoukkueeseen, mutta ilokseni olen voinut todeta jonkinlaista kehitystä tapahtuneen joko Hjalliksen tai Summasen korvien välissä. Niin uskomattomalta kuin se kuullostaakin.
HIFK-vihasta vaan siitä, että kyseinen seura onnistuu aina hankkimaan riveihinsä tuollaisia päättömiä idiootteja faniensa verenhimon tyydyttämiseksi.
Viestin lähetti JHag
Minun suurin toiveeni olisi muuten nähdä yhdistelmä: Jortikka + HIFK! Tästä olen puhunut ennenkin ja valitettavasti taitaa jäädä toteutumatta. Siinä olisi kaksi "värikästä" kimpassa:D
Viestin lähetti Femma
No kun kenenkään muun joukkueen pelaajille ei olis tullut mieleenkään noin raukkamainen teko. HIFK pelaajat osoittavat tässäkin asiassa älykkyystasonsa.
Mutta sarja ilman HIFKiä olisi todellakin Euroopan paras kiekkosarja. Ja ei ole yhden eikä kahdenkaan käden sormilla laskettavissa kuinka monta pelaajaa loukkaantuisi liigassa vähemmän kuin nyt! Minusta HIFK on liigan häpeäpilkku, vaikka onkin kuinka perinteitä tahansa. Jos sama tahti jatkuu niin ehdotan, että HIFK pelit pitäisi kieltää lailla.
Niin, entä sitten? Sinä oletkin IFK-fani.Viestin lähetti bigZ
Oon nähny vaikka kuinka usein, että pelaaja tönäisee toisen maalin jälkeen sinne maaliin sisään
Viestin lähetti Daespoo
Jestas mitä valitusta täälläkin kuulee ja pääsääntöisesti kaikilta maaseutu jengien faneilta ja turkkulaisilta.
Liiga ilman HIFK:ta olisi todella tylsä, jos HIFKin tuoma tunne ja fyysinen asenne otetaan liigasta pois niin jäljelle jää kylmän konemaisia systeemejä ja kahvaavia sumppupuolustus megabore jengejä (ja tietysti pari muuta vaikeasti kategorioitavaa jengiä)
Minä odotan lätkältä tunnetta, ryskettä, vauhtia ja kovaa peliä, HIFK on aina tuonut näitä mukanaan. HIFK:ta vihataan, pelätään, rakastetaan tai halveksitaan mutta ketään se ei jätä kylmäksi.
Jos kaikki jengit toisivat saman mentaliteetin kaukaloon liiga olisi helvetin paljon kiinnostavampi kuin nykyinen Urpon vesittämä koukkukahva neiti liiga.
Nyt olen Blues fanina puolustanut julleja aivan liikaa joten tähän lopetan.
Viestin lähetti -Kantor-
Perkele, että sai sapen kiehumaan kun luin Iltalehden otsikon "Tyhmä, tyhmempi, IFK". Voi jumalauta. Eikö niillä tosiaankaan ole siellä parempaa tekemistä??!!
Ärsyttää yhden joukkueen leimaaminen täysin.
Viestin lähetti Digwiid
Niin jos jonkun muun joukkueen pelaaja olisi tehnyt Levokarit niin tuskin olisi tullut noin pitkää pelikieltoa ja noin paljon media tilaa kyseisestä tapahtumasta.
Viestin lähetti JHag
JetAce: Olin ymmärtävinäni, että mr. Jortikka ei kuulu suosikkeihisi. Miksi ei? Äijä on ärsyttävä kyr..naama, mutta kiistatta maan paras lätkävalmentaja, huikeat tulokset. Meille vaan jos ei teille kelpaa:D
Viestin lähetti Suomi-Salama
No jaa. Viime vuonna JYP:ssa Sedlak sai muistaakseni 10 pelia huolia laitataklauksesta, jossa kaveri ei edes loukkaantunut pahemmin... Kylla tuo nyt kuulostaa jo Hifki-fanin itsesaalilta. Palatkaa vain siihen aikaisempaan itseironiaan, niita juttuja kun oli oikeastikin hauska lukea.
Viestin lähetti Femma