Mitä olet hukannut humalapäissäsi?

  • 13 488
  • 52

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Juopottelu on tyhmää, kännissä oleminen on noloa jne. mutta siitä huolimatta lähes jokainen joskus on - tai on ainakin ollut humalassa. Kadotitko kenties jotakin? Liittykö tähän ehkä jokin hupaisa tarina/kommellus?

Viime viikolla kadotin silmälasini, eivät löytyneet. Edellisellä firman reissulla katosi 2 pvä vanha Nokia 9300i. Erinäisiä vaatekappaleita on myös hukkunut vuosien varrella, mutta housuja ei sentään koskaan. Muita?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
* Muisti
* Reppuja
* Vaatteita
* Kirjoja
* Avaimet
* Lompakko

Lisäksi viimeksi kadotin taas kerran itsekontrollin ja siitä maksetaan kovaa hintaa.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Poikuuteni, rahaa ja cd-levyjä. Osan olen tosin välillä löytänyt takaisinkin, ainakin henkisellä tasolla.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
No itse en varsinaisesti ole hukannut mitään, mitä ei olisi sitten myöhemmin löytynyt, mutta yksi ratkiriemukas kotiinpaluu on kyllä ollut...

Elikkäs lähdin yöllä n. klo 03.30 bussilla takaisin kotiin, tällöin asuin vielä Lohjalla. Nerokas suunnitelmani oli se, että jään siinä lähellä Lohjaa pois mihin sitten tilaan taksin (bussi meni siis Turkuun), niin ei maksa ihan niin paljoa kuin helsingistä. Sanoin vielä kuskille että tökkää ylös siinä Myllylammen kohdalla. että en vahingossakaan joudu saatana Turkuun.

Kaikki meni hyvin ja kuski ja itse kiittelin kovasti kuskia avusta jne. Hyppäsin bussista ulos ja kello oli n. 04.40 ja rupesin sitten soittamaan taksia. No eikös mun kännykkä ollut tippunut bussin penkille (sain siis myöhemmin takaisin). Siinä sitten ihmettelemään mites sitä pääsisi kotiin, matkaa kun kuitenkin oli reilu 10 km. No aikani yritin siinä liftailla, mutta ylläri että kukaan ei ottanut känniääliötä kyytiin, tosin ei mennytkään kun pari autoa ohi.

Aikani siinä kyyhötin ja kappas bussi lähestyy ja laittoi vielä vilkun päällä kun heilutin käsiä. Bussi pysähtyy ja ulos astelee n. 50 v täti ja kyselee, että mihin olen mennossa, johon vastaan että Lohjalle. Täti toteaa, että sama matka hyppää kyytiin. No hyppäsin bussin etupenkille ja ihmettelin, että mitäs vittua tapahtuu, porukka laulaa täysillä ja tämä sama täti vetää laulua siinä edessä. Sitten rupeaa kyselemään nimeä ja kuuluttaa sitten kaikille muillekin että uusi matkustaja astunut kyytiin ja porukka taputtaa suu vaahdossa. Koko loppu matkan kuuntelen siinä sitten laulua ja yritän tarjota kyydistä rahaa, mutta ei kelvannut. Olin siis päässyt mukaan helluntalaisten yömessubussiin. Oli kyllä semmoinen kokemus, että ei ihan heti unohdu.

Ei muuten mamma aamulla ihan heti uskonut mun kertomusta, mutta minkäs teet, joskus sattuu ja tapahtuu. Tuli muuten halvaksikin. Iso kiitos näille yömessulaisille, että ottivat kyytiin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
- vaatteita (lukematon määrä sukkia ja kalsareita, parit housut, parit t-paidat ja pari hattua)
- muutaman kännykän (tarkka luku taitaa olla neljä)
- muutaman pankkikortin (kolme, perhaps)
- avaimia
- lompakon (löytyi ennen kuin edes tajusin olevan hukassa)
- cd-levyjä
- hirveä kasa aurinkolaseja (~10?)
- kaverit
- itseni

Viime aikoina tuo hukkaamisvietti on viettänyt hiljaiseloa, jopa ykkösaurinkolasit ovat säilyneet koko kesän. Kakkoslasit tosin hukkuivat kakkoskännykän ja erinäisten vaatekappaleiden kera juhannuksena, mutta nämä olivat laskelmoituja tappioita.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi kännykkää. Juhannuksena 2004 RMJ:ssä, luultavasti putosi Helistölän Helpotuksen paska-astiaan. Toisen kerran kadotin luurini tänä kesänä, noin kuukausi sitten tavallisen baari-illan aikana.

Muutaman kerran on kuitekin käynyt niin, että olen löytänyt toisten kadottamaa omaisuutta. Ruuhkaisassa yökerhossa olen joskus poiminut kympin, joskus parinkympinkin euron setelin lattialta parempaan korjuun. Toki ensin vilkuilin ympärilleni, ettei paperiraha ollut aivan välittömästi pudonnut jonkun lähistöllä olleen hyppysistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Poikuus, rahaa, muisti, tyttöystäviä, kavereita, muutamia tulevaisuuksia ja yksi akustinen kitara ainakin on mennyt juopotellessa.

Ihmettelin tässä eräänä päivänä kurkkukipua, kunnes tajusin: Onhan siitä mennyt alas autot, talot, veneet, perheet... Ei ihme jos vähän aristaa.
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
-Kukkaro on pariin otteeseen ollut hukassa. Kerran se loytyi seuravana paivana niin etta vain rahat oli poistettu. Toisella kerralla lompsa oli auki kadessa kun tuli lyominen ja sisalto levisi baarin lattialle, sitten poket heittivat meikkiksen syyttomana ulos. Puolen tunnin paasta kun poket lattiaa paastivat haravoimaan loysin toisen pankkikortin ajokortin ja kirjastokortin, niin ei tarvinnut ihan kaikkia kortteja uusia.

-Vaatteista takki on kerran jaanyt teille tietymattomille. Sitten tietysti ne lukuisat pyyhkeet jotka on olleet saunailloissa.

-Paras onnistumiseni oli kun hukkasin autoni. Itse ajoin tuntemattomaan kaupunkiin (selvin pain), mutta jossain vaiheessa homma kaantyi niin etta kaverista tulikin kuski. Enhan mina sitten baarikierroksen jalkeen muistanut mille kadulle pirssin jatin, eika kaverikaan ollut sen kummemin seurannut kun oli siina uskossa etta mina ajan. No tunnin etsinnan jalkeen auto loytyi eraalta sivukujalta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vaimo, kaksi lasta, talo, auto ja 15 vuotta elämästä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
On se perkele jännä miten kännipäissään hukkaa silmälasinsa... Itse olen ilman rillejä lähes sokea mutta kummasti on tullut pariin otteeseen herättyä ties mistä ilman laseja. Jonkin verran vituttaa kun jaffapullonpohjalinssit eivät sieltä halvimmasta päästä ole.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mie kerron sitte huomenna :)

Tähän päivään mennessä lähinnä rahaa ja meikkejä. Muutamat korvikset. Kavereita aina välillä.

Mutta olenpas minä löytänytkin! Kerran löysin Kuopion torilta repun. Ystävällisesti toimitin sen vieressä olevaan poliisiauton ja totesinpa vain, että olkaa hyvä.


Jännää!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma lista on varsin arvokas ikävä kyllä:

-kännykkä (arvo n. 340e)
-mp3-soitin (n. 110e)
- avaimia kaikenlaisia (ikävä aina hommaa uusia)
- hupparin (n. 35e)
-aurinkolasit n. 4 kertaa (ei mitään kovin arvokkaita laseja ollut n. 15e kpl)
-juomat aina kännissä hävitän jonnekin (kurkusta alas?)
-tyttöystävän pari kertaa... (aina korvattavissa)
Kerran sanoin muijalle, että käyn vessassa, niin lähdin kaverille käymään 10km päähän...Ei vaan sitä naamaa jaksanut katella silloin...No ei kyllä muijakaan omaa naamaa tuon jälkeen katellut pitkään, kun lopetti suhteen seuraavana aamuna...Kyllä kuningasta ketutti, kun ei ongelmaa selvänä tuon neidon kanssa ollut...prkl
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmisen vuotta sitten pääsiäisviikonloppuna seikkailin hyvin nautitun päivän ja yökerhokeikan päätteeksi jokusen tunnin ns. ulkopuolisesta maailmasta ja varmaan itsestänikin täysin tiedottomana, tajunta palaili aamuvarhaisella töölöläisen sisäpihan viileydessä.

Otsa ja nenänvarsi verillä, kengät ja sukat jalasta riisuttuina sekä takki ja paidat pois päältä heitettyinä, ts. pelkät farkut jalassa palailin tajuihini. Avaimet olin nakannut parempaan talteen, eikä niitä koskaan enää löytynyt. Mukana menivät kotiavaimien lisäksi koukut niin duunipaikalle, broidin, mutsin sekä faijan kämpille.

Kengät ja takin onneksi löysin pihapiiriä pienessä päänsisäisessä sumussa kierrellessäni, sen lisäksi että alkoi olemaan vähän helvetin kylmä varsinkin se takin löytyminen todennäköisesti nopeutti naama verillä Töölön katuja aamukuuden aikoihin tallustelleen sankarin taksinsaantia.

Pari kesää aikaisemmin hyppäsin kännipäissäni sillalta Vantaanjokeen kännykkäni luonnollisesti taskussa, ei se sieltä mihinkään hävinnyt mutta ei se siitä ikinä enää toimintakuntoon toipunut.

Aika vähän sitä tulee hukattua kun yleensä pysyy tajunta hyvin päässä vaikka kiskoisi enemmänkin, joskus kuitenkin kasetti katkeaa ja vain taivas on rajana. Aamusella sitten arvioidaan vauriot ja lasketaan tappiot.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kolmisen vuotta sitten pääsiäisviikonloppuna seikkailin hyvin nautitun päivän ja yökerhokeikan päätteeksi jokusen tunnin ns. ulkopuolisesta maailmasta ja varmaan itsestänikin täysin tiedottomana, tajunta palaili aamuvarhaisella töölöläisen sisäpihan viileydessä.

Otsa ja nenänvarsi verillä, kengät ja sukat jalasta riisuttuina sekä takki ja paidat pois päältä heitettyinä, ts. pelkät farkut jalassa palailin tajuihini.

Pari kesää aikaisemmin hyppäsin kännipäissäni sillalta Vantaanjokeen

Enää en ihmettele täydellistä vuodelepo suositustasi. ;-)
 

passenger

Jäsen
kaikenlaista

Puhelimia on tullut hukattua tai hajotettua useita. Juhannuksesta 2006 eteenpäin on tullut kännipäissään hukattua tai jotenkin hajotettua viisi puhelinta, 3 x NokiaN70 ja pari jotain halpista.. Cd-levyt tuppaavat myös yleensä kadota reissuille, ja usein ollaan myös jotain paitaa köyhempiä aamulla. Yksi aito stetsonikin on mennyt hukkaan. Lompakkoa en enää nykyään pidä kunnon kännireissuillla edes mukana, rahaa vaan taskuun sen verta että riittää. Pari vuotta sitten tuli hajotettua melko kallis ibanezin elektroakustinen kitara, ja aamulla vaan laitoin rippeet kitaralaukkuun ja laukun vitun pitkälle kaappiin ettei sitä nää niin ei sitten vitutakkaan niin..
Viime aikoina ollut taas melkomoista rymyämistä. Sunnuntaina meni NoFX:n keikalla toinen lenkkari hukkaan, hetken siinä vitutti kun sen verran tajusi että eihän tämä poika pääse enää baariin kun ei ole kun yksi kenkä, mutta thank god kenkä löytyi lavalta keikan jälkeen.
Kaverilla parhaiten kävi kun päätti lähteä sitten Porista oikein Turkuun viikonlopuksi, no ei mitään autolla Turkuun hirveät jurrit ja jätkä herää aamulla jostain täysin oudosta asunnosta jossa ei ole ketään ja iskältä lainassa ollut Saab merkkinen henkilöauto hukassa. Kaveri joutui etsimään melkein viisi tuntia autoa ympäri Turkua kun ei muistanut yhtään mihin auton oli jättänyt.
Sillälailla
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Selkärankani, itsekunnioitukseni, moraalini, omantuntoni sekä kotikaupunkini.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
kotikaupunkini.

Ei tuo vielä mitään. Kaveri onnistui hukkaamaan Barcelonan viime kesänä. Siinä oli jo melkoinen saavutus.

Itse en ole noiden perinteisten muistin, ajantajun, poikuuden tai järjen lisäksi tainnut hukata muuta kuin rannekellon ja repun. Rannekello oli mallia paska, ja sen hihnan kiinnitys oli jo heikoissa kantimissa muutenkin. Se olisi voinut siis teoriassa pudota ranteesta jopa selvänäkin ollessa. Reppu taas katosi ensimmäisessä Tammerfestissani. Sisällä ei kyllä ollut onneksi enää mitään, viinatkin oli jo juotu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tämä on mielestäni jo aika kova suoritus. Tulee väkisinkin mielikuva iltapäivällä pää punaisena horkassa tärisevästä hermokimpusta joka pyörii paikasta toiseen kiroillen: prkl mihin vittuun mää oon voinu sen laittaa..

Kovan, kahden päivän juhlinnan jälkeen meno vain jatkui ja tiukkaa viinaa oli otettu aika lailla, päätettiin lähteä baariin, absolutisti kaveri kuskina, nukahdin matkalla, muut kaverit päättivät matkalla että naapurikaupunkiin ajaa 45 min eli sinne juhlimaan. Piristyin vähän kun auto pysähtyi, tajusin kai että ei ole tuttu baari, no viina on samaa joka paikassa. Ihan asiallinen nainen yöllä hoitoon (joo ei aamullakaan ollut paha), tosin heräsin jossain vaiheessa aamua ja päätin lähteä kotiin. Kamat päälle, nainen nukkuu, ovesta ulos, hetken harhailin ja kävelin, kunnes tajusin ettei mitään hajua missä ollaan. Siitä olin varma jo ettei tämä ole kotikaupunki..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä nyt äkkiseltään muista, että olisin humalpäissäni maallista omaisuutta hukannut koskaan, ainakaan mitään sellaista, jota jäisi kauheasti kaipaamaan. Aina jotain pientä on unohtunut ja kadonnut.

Lähinnä olen tainnut hukata liikaa rahaa baaritiskillä ja lukuisia aivosoluja blackouttien ja sammumisten aikana.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pari puhelinta, lompakon, avaimet, itsekunnioituksen, poikaystävän. Noin niinkuin muutamia mainitakseni. Osan olen saanut takaisin, osa katosi johonkin mustaan aukkoon eikä ole sen jälkeen näkynyt.

Ei ole enää yhtään niin ääliöolo, kun tajusin, että on niitä muitakin toheloita, jotka eivät kännissä välttämättä osaa pitää itsestään ja/tai tavaroistaan huolta. :D
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viimeisin kadotus on nainen ja itsekunnioitus. No, tilalla megaluokan vitutus.

Muistakaa aina se ex-juopon suuri viisaus. Muista viimeisin humalasi. Pätee täällä kun alkaa ensi kerran suu napsaa..
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kyllähän sitä vuosien varrella on mennyt niin paljon tavaraa hukkaan, että jos nyt joutuisi kaikki kerralla ostamaan takaisin, niin lasku olisi kymmeniä tuhansia euroja. Tosin sen verran lyhyitä ja ytimekkäitä ovat putket pääasiassa olleet, ettei ole päässyt käymään samaa kuin nimimerkillä 58. Monta vastaavaa tapausta tiedän näistäkin, ja se tinttaaminen ei ole enää kivaa kenellekään.

Vuosien takaa tulee mieleen se ikävinkin kokemus, jolloin meinasin hukata koko elämän. Juhlinta alkoi jouluaattona, ja jatkui taukoamatta uudenvuodenpäivään, jolloin oksensin verta, eikä mikään pysynyt sisällä. Muutama vuorokausi osastolla palautti kuitenkin taas miehen elävien kirjoihin, eikä sen jälkeen ole käynyt edes mielessä viikon putket.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös