Mitä olet hukannut humalapäissäsi?

  • 13 488
  • 52

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Kyllähän sitä vuosien varrella on mennyt niin paljon tavaraa hukkaan, että jos nyt joutuisi kaikki kerralla ostamaan takaisin, niin lasku olisi kymmeniä tuhansia euroja.

Kymmeniä tuhansia? Voisitko, ihan mielenkiinnosta, kertoa vaikka muutamia kalliimpia kadottamisia tavaroita. Auto, kesämökki, purjevene?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Voisitko, ihan mielenkiinnosta, kertoa vaikka muutamia kalliimpia kadottamisia tavaroita. Auto, kesämökki, purjevene?
Kallein yksittäinen tavara on ollut auto, jonka menetin kaatokännissä romaanien kanssa korttipöydässä. Puhdasta rahaa on mennyt useasti ja paljon, kun on tullut esim. ulkomaan lomamatkojen aikana tullut käytyä hiukan väärissä osoitteissa hakemassa niitä naisia ,jotka rakastavat rahasta. Ja kännissä luonnollisesti. Mutta elämä on kokemisen arvoista aikaa.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Joo... Viime marraskuussa tuli hukattua sekä puhelin että lompakko samalla baarireissulla, ei niitä sen koommin oo näkynyt... Aamusta vitutti silloin jonkun verran, ihan vaan noin periaatteesta.. onneksi ei ollut arvokas puhelin ja lompakossakaan ei enää ollut mitään elämää suurempia summia..
Kännissä tulee kyllä välillä hukattua/hajotettua vaikka mitä.
Yllämainitun puhelimen tilalle ostin sitten uuden, aika halpismalli sekin. Kuukauden päästä se kastui ja hajosi kun ryyppyreissulla löysin nokialaiseni kotimatkalla taksissa VESIMUKISTA JOKA OLI MUOVIPUSSISSA sylissäni!! itselleni on mysteeri vielä tänäkin päivänä että miten se puhelin on joutunut sinne sen taksimatkan aikana, en nimittäin muista laittaneeni sitä sinne..
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tällä hetkellä takki, mp-3 soitin on jossain helsingissä. Reppu, jossa housut, paita ja lippis jossain kotipaikkakunnalla. Periaatteessa kyllä kaikki varmaan tulee vielä joskus takaisin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Eilen hukkui sateenvarjo. Mutta ilmeisesti sen saan vielä jostain takaisin. Ehkä.
 
Helsinki on ihme mesta. Onnistuin eilisillan aikana kadottamaan muistini, siveellisyyteni sekä takkini. Takin luulisin löytäväni yhden pubin narikasta, mutta mitenkäs minä selitän keskisuomalaiselle kotiväelle muistini?

Siis herranjumala, eka kertaa olen aikuisiällä Helsingissä käymässä (=juomassa) ja heti käy näin. Mahtaa isäntäväkikin herättyään kiitellä, vierassängystä voipi nimittäin löytyä yksi ylläri.

En löytänyt särkylääkkeitä, otanpa siis niitä nestemäisessä lonkeromuodossa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- Kolme polkupyörää
- Kaksi kertaa lompakon
- Kolme kertaa avaimet
- Kerran poikuuden
- Kolme kertaa puhelimen
- pääsyoikeuden Kantikseen, muinaiseen DNC:hen ja Tornion Kaupunginhoteliin e. saanut porttikiellon
- Kärppien pelipaidan

Kaiken muun olen saanut takaisin kuin kaksi polkupyöristä, pelipaidan ja poikuuden.

No, löytyi siitä pelipaidasta hihat. Joku oli tehnyt siitä liivin.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kaikkea perinteistä pikkusälää on tullut hukattua. Avaimet, lompakot ja kännykät ovat ihan peruskamaa hukattavien listalla, mutta yksi kadotettu rotsi on ehkä harvinasempi tapaus. Aamulla herätessä päällä oli pelkkä irroitettava vuori, mutta kuoret puuttuivat...
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Pelisilmä on joskus loppuillasta ollut hukassa.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yhden kännykän ja senkin erittäin epäselvissä olosuhteissa, kyllä olin humalassa, mutta epäilen vieläkin että joku käänsi sen minulta. Aika ja paikka oli perjantai aamuyö ja RMJ2005. Rahaa ja uskottavuus on toki mennyt kerran jos toistekin, mutta se on hinta joka on maksettava.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
, laulamiskykyni...

Kummallista. Minä aina löydän laulamiskykyni kännipäissäni. Se ei ole hyvä asia se.
Itse olen hukannut tonneittain rahaa, muistini, kännyköitä, tupakkaa, häveliäisyyteni monesti, itsenikin olen joskus hukannut, onneksi taksi löysi ja huoli kyytiin ja muistin vielä osoitteen mihin piti mennä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
- nuhteettomuuteni
- poikuuteni
- kännyköitä
- pankki- ja luottokortteja
- rahaa
- järkeä
- uskottavuuteni
- uskomattomuuteni
- miehisen kuntoni...
- figuurini
- erinäisiä vaatekappaleita
- naisia
- ystäviäkin

Kaiken kruunannee, hukkasin alushousuni jäykkäniskaisessa edustustilaisuudessa jossa nautittiin vain hieman alkoholipitoisia. Tämä on minulle ikuisesti mysteeri.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viimeksi hävisi kello joka ei kuitenkaan ollut mikään suuri menetys. Tuo kyseinen kello oli joskus tullut kylkiäisenä muistaakseni Soneralta. Työkellona tuota käytin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
- Kaksi kännykkää, joista toinen löytyi jälkeenpäin
- Pankkikortti, joka onneksi oli silloin vielä pelkkä automaattikortti
- Erään kauppaketjun kanta-asiakaskortin
- Muistini
- Rahaa
- Maineeni monen ihmisen silmissä, jos sellaista koskaan oli ollutkaan
- Yhden avaimen, joka sekin löytyi ennen kuin olin edes huomannut sen kadonneen
- Lyhyeksi aikaa pääsyoikeuden erääseen kapakkaan
- Lukuisia ihmissuhteita
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Järkeni, jonka seurauksena sitten hukkui yhdellä kertaa takki, kaikki avaimet, puhelin ja silmälasit. Muut löytyi seuraavana iltana mutta silmälaseista ei ole sen koommin kuultu, ja olivat vielä kaiken lisäksi kaksi päivää vanhat... Tuota tapausta lukuunottamatta en ole kyllä koskaan onnistunut hävittelemään mitään, poikuuskin lähti selvinpäin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muutaman naisen ja noin 2500 markkaa. Niin ja tukuttain narikkalippuja, jotka ovat löytyneet AINA seuraavana päivänä hyvin yksinkertaisesta paikasta kukkarosta. Sorry poket:)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
- nuhteettomuuteni
- poikuuteni
- kännyköitä
- pankki- ja luottokortteja
- rahaa
- järkeä
- uskottavuuteni
- uskomattomuuteni
- miehisen kuntoni...
- figuurini
- erinäisiä vaatekappaleita

Paljon kivoja asioita joiden vuoksi ryyppää taas seuraavan kerran. Kyllä me ihmiset olemme sitten viisaita:)
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin joskus tilapäisesti hukkasin:

- itsekontrollin
- itsehillinnän
- itsekunnioituksen
- ajan ja muun tajun
- rahaa
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
- Pankkikortin
- Useammankin kerran vatsan sisällön
- Rahaa tietysti

Väliäkö niillä jos hauskaa on ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös