Mitä olet hukannut humalapäissäsi?

  • 13 488
  • 52

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lompakon tietysti (eikä mitään hajua miten)
lippiksen, jonka kohtalon on todellinen mysteeri. heh
Vatsan sisältö on myöskin todella usein kadonnut.

Muistin olen myös kadottanut aika jännällä tavalla. Baarissa join omasta ja kavereiden mielestä normaalia vähemmän. Ulos baarista, kun olin päässyt tuli heikko hetki(ykät) ja silloin kello oli 1.47. Tämän tapahtuman jälkeen muistan ainoastaan taksiin istumisen, jonka jälkeen on kaikki pimennossa. Kaverin kautta kuulin, että olin jäänyt taksista n. 1km ennen kotia ja kello oli ollut n. 2.10. Noh kotiin olin tyttöystävän mukaan tullut klo 4.20, eikä mitään tietoa miten on tullut käytettyä 2h 1 kilometrin matkaan.

On se kännääminen kivaa :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
- silmälasit
- pankkikortti
- neljä eri lippista
- kolme eri kännykkää josta yhden sain poliisin kautta takaisin, mutta hukkasin vielä uudestaan
- huppari, bokserit, t-paita, hanskat, takki
- itsekunnioitus (tämä tosin palaa aina pikkuhiljaa takaisin)
- muisti mennyt lukemattomia kertoja, nykyisin muisti menee vaikka ei edes juo kovin paljoa..en ymmärrä..
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jaa, joo.

Kolme viikkoa sitten meni pankkikortti ekan kerran kadoksiin. Ja millä tavalla! Olin viettämässä railakasta lauantai-iltaa Ässäpuolen PrtSc:n kotosalla, iltaan kuului paljon hyvää musaa, saunomista ja runsain mitoin alkoholia.

Nappasin taksin pikkutunneilla ja pääsinkin näyttävästi aivan kotioven eteen. Maksoin taksin pankkikortilla, astuin ulos ja askelsin ulko-ovelle. Asumme ensimmäisessä kerroksessa joten matkaa kotiin taksista tulee ehkä joku 30 metriä. No. Aamulla kävin perinteisen tsekkauksen - silmälasit, kännykkä, MP3, lompakko sisältöineen jne. Ja kas! Pankkikortille tarkoitetussa kolosessa ei mitään. Kuitti taksimatkasta oli kuitenkin omalla paikallaan nätisti viikattuna. Korttia ei missään. Helvetti. Kaikki paikat (jopa pihan) tutkittuani jouduin luovuttamaan, kortti on ja pysyy kateissa. Mystisintä oli se, ettei sitä löytynyt edes taksista!

Mitä ihmettä? A) kortti on jäänyt taksiin ja seuraava asiakas on sen napannut B) jotenkin olen sen räveltänyt siihen katuun ja joku on napannut sen siitä tai C) joku muu, mikä?

No eihän siinä sitten auttanut muu kuin soittaa ja sulkea kortti. Viikon verran siinä olikin aika jänskää käydä verkkopankissa katsomassa onko joku onnistunut korttia käyttämään (kun on vielä pankki/luotto). Ilmeisesti ei.


Ja tänään suoraan töistä pubiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös