Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 009
  • 2 528

Nick Neim

Jäsen
Rahallista korvausta Jatkoajan Ylläpidolta tässä parin päivän aikana kärsityistä henkisistä kärsimyksistä. Raastuvassa muuten nähdään.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Ruokaa. Selkää ja jalkoja salilla niin loppupäivä menee yleensä syöden. Syöminen on ihanaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vappubileiden alkamista tässä odotellaan. Tulee mielenkiintoiset 11 päivää kun joka päivä pitää vähän tintata.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bongripper julkaisee uuden levyn heinäkuun kuudentena päivänä. Sitä odotellessa pitääkin luukuttaa yhtyeen musiikkia ns. vitusti.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Bongripper julkaisee uuden levyn heinäkuun kuudentena päivänä. Sitä odotellessa pitääkin luukuttaa yhtyeen musiikkia ns. vitusti.
Bändihän on myös Suomessa syksyllä. On muuten ainut keikka euroopassa tänä vuonna, harvoin menee noin päin. Nyt pitääkin luukuttaa yhtyettä ns.vitusti.

Odotan, että pääsen huomenna keikalle soittamaan rumpuja. Parasta, mitä mies voi tehdä ilman housuja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt odotan keskustelupalstan päivityksiä. Ehkä jopa pelolla vaikka luulen että nyt menee ihan OK. Sitten puolen yön aikaan odotan päivitysten valmistumista jos en ole nukahtanut jo.
 

Baldrick

Jäsen
Boardingia Finnairin koneeseen Hong Kongin lentokentällä. Mukava päästä käymään Suomessa pitkästä aikaa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Että kello olisi 17:15 ja Imatran katuradalla alkaisi IRRC sarjan moottoripyörien osakilpailu. Vettä tullut vuorokauden, mutta nyt paistaa aurinko. Toivottavasti saisin portin läpi myös salakuljetettua matkaevääni, tosin tuskin tutkivat jokaista 30 000 katsojaa viikonlopun aikana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Puolivälierien alkua.

Olis tossa lähellä jotkin Wanaja -festaritkin, mutta siellä ei ole yhden yhtäkään esiintyjää, mikä kiinnostaisi. Niitä en siis tällä kertaa odota, kuten en ole odottanut enää muutamiin vuosiin. Olen vanha, perkeles!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomista beach wolley matsia. Ja sen jälkeistä grillausta ja fudismatseja. Kait sitä ehtii saunomaankin.

Hyvän ystävän naisytävävineen takia lähtee jopa Vantaan kautta Hyvinkäälle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuuta nousevaa tai kuuta taivaalta, eli jotain kivaa saisi tapahtua. Sitä odotan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Odotan jännityksellä maanantai 23. tätä kuuta, jolloin mulla on ratkaiseva työhaastis koskien hakemaani duunipaikkaa.. Keväällä/alkukesästä laitoin jotakuinkin viitisentoista hakemusta ja myös kahdesti aiemmin selvisin videohaastikseen asti mutta aiemmilla yrityksellä homma tyssäsi siihen vaiheeseen. Tästä paikasta mulla oli siitä hetkestä lähtien, kun sain kolmannen videohaastiskutsuni hyvä kutina ja eteninkin vauhdilla videohaastiksen kautta ryhmähaastikseen, jossa onnistuin ilmeisesti olemaan tämän rekrytoijan silmissä niin vakuuttava, että vaikka alkuperäinen paikka jota hain, oli jo täytetty niin tämä ihana nainen hoiti minulle jatkohaastiksen toiseen pisteeseen.

Kaupan alan hommia olen siis etunenässä hakenut, sikäli loogisesti kun etenen paraikaa merkonomin opinnoissa loppusuoralla ja syksyllä olisi viimeistään anyway pitänyt kaivaa jostain duunipaikka viimeistä tutkinnon osaa varten. Yllätin nyt kerrankin itseni olemalla liikkellä about puoli vuotta etuajassa hakuprosessin aloittamisessa. Nyt vain sormet ristiin että aktiivisuuteni todellakin kannatti, enkä kompastu metri ennen maaliviivaa.

Jos suunnataan katseet vähän pidemmälle tulevaisuuteen, niin odotan myös ehdottomasti sitä, että pääsisin ehkä noin samoihin aikoihin valmistumiseni kanssa muuttamaan ekaan omaan kämppään. Ikää alkaa kuitenkin olemaan täälläkin jo sen verran mittarissa, että halu ottaa ruori omiin käsiini ja itsenäistyä niin taloudellisesti kuin fyysisestikin on kehittynyt viimesen puolen vuoden aikana isosti. Totta kai lapsuuskodissa asumisessa on hyvätkin puolensa, kuten ilmaset safkat ja asumiskustannukset mutta kuukausi sitten neljäsosavuosisataa täyttäneenä nyt on meikäläisenkin korkea aika alkaa rakentaa omaa tulevaisuutta.

Ja kyllähän tässä iässä oma kämppä tuo vapauden tunteen lisäksi sellasenkin tuntuvan edun, että jos sitä jossain vaiheessa osuisi kohdalle jotain romanssin tapasta, niin helpottaa kummasti kun ei tarvi punastella ja tunnustaa että asun vielä saman katon alla vanhempien kanssa.

Kolmas asia, mitä odotan on em. valmistuminen merkonomiksi, koska siinä kohtaa voin konkreettisesti suunnata katseeni kohti ammattikorkeakoulu-opintoja. Sekä kaupallinen että media-ala kiinnostavat yhä ja halu kehittää ammattitaitoa on kova.

Mutta tosiaan päälimmäinen D-day tällä hetkellä on tuo 23.7. Sen aamupäivän lopputulema määrittää pitkälti mun loppukesän suunnitelmat. Fingers crossed ja sitä rataa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
onnistuin ilmeisesti olemaan tämän rekrytoijan silmissä niin vakuuttava, että vaikka alkuperäinen paikka jota hain, oli jo täytetty niin tämä ihana nainen hoiti minulle jatkohaastiksen toiseen pisteeseen.

Minulle kävi tuolla lailla muutama vuosi sitten, sanoivat osaamisesi ei aivan riitä tähän (haettuun paikkaan), mutta haluaisimme haastatella sinua tähän. Sepäs menikin loistavasti ja oli jäljellä enää kahden ison pomon tapaaminen missä ei kysytty enää mitään vaikeita.

Eivät palkanneet, jotain sanoivat, että ei nyt oikein. En ruvennut kyselemään, mutta taidanpa tietää missä meni puihin. Koita hoitaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Puolivälierien alkua.

Olis tossa lähellä jotkin Wanaja -festaritkin, mutta siellä ei ole yhden yhtäkään esiintyjää, mikä kiinnostaisi. Niitä en siis tällä kertaa odota, kuten en ole odottanut enää muutamiin vuosiin. Olen vanha, perkeles!
Oho jo on Wanaja festivaalit tuhottu kun lava täys jotain vitun pikku gitä, jvgtä ja keekkiä.

Itse odottelen että josko tuo olut alkaisi uppoamaan, nyt näyttää ja maistuu aika pahalta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sm-viikosta katson naisten rantavesipalloa ja odottelen missä vaiheessa lajikuvauksessa mainittu uikkarien päältä repiminen tapahtuisi.

Ei ole kyllä massiivisia juomapulloja näkynyt (kuten viime olympeissä oli sveitsilääisnaisten rantalentistiimillä).
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Oon tässä kirjastossa läppärin kanssa ja pitäis lähtee kun seuraavat jutut painaa päälle. No siinä kun laitoin koneen menee kiinni niin se tietty alkoi asentaa päivityksiä. 1/19 päivitys rullaa tossa edelleen näin muutamien minuuttien jälkeen. Ruudulla lukee myös, että virtaa ei sais katkaista tai virtajohtoa irroittaa. Räjähtääkö galaksit tai aiheutuuko mun läppärille jotain peruuttamatonta vahinkoa jos kuitenkin vaan laitan ton kiinni?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Päivystyksessä odotan haavanputsaukseen pääsyä.
Poljin tänään reilut 66km ja puoli kilsaa kotoa kaaduin mutkassa missä oli reiusti hiekkaa. Tilannenopeutta noilla slikseillä oli hivenen liikaa.
Ei polvessa pinnan lisäksi mitään rikki ole, mutta tulin varmuuden vuoksi ton haavan putsauttamaan, sillä se on melkoista mössöä, enkä ole varma sainko sen kotikonstein putsattua.
On toi peukalokin kyllä aika saatanan kipee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oon tässä kirjastossa läppärin kanssa ja pitäis lähtee kun seuraavat jutut painaa päälle. No siinä kun laitoin koneen menee kiinni niin se tietty alkoi asentaa päivityksiä. 1/19 päivitys rullaa tossa edelleen näin muutamien minuuttien jälkeen. Ruudulla lukee myös, että virtaa ei sais katkaista tai virtajohtoa irroittaa. Räjähtääkö galaksit tai aiheutuuko mun läppärille jotain peruuttamatonta vahinkoa jos kuitenkin vaan laitan ton kiinni?
Kyllä, sellainen se wintoosa on. Älä ainakaan sammuta jos siellä jotain tärkeää on.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kyllä, sellainen se wintoosa on. Älä ainakaan sammuta jos siellä jotain tärkeää on.
Juuh elikkäns meni jo, nyt mä sitten odotan, että mitä ylläriä pukkaa kun laitan koneen taas päälle. Kai se lähtee vielä päälle...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, sellainen se wintoosa on. Älä ainakaan sammuta jos siellä jotain tärkeää on.
Tossa muutama kuukausi sitten pistin yhden linux-koneen vuoden tai parin jälkeen nettiin ja isoa päivityspakettia ehdotti. Joo okei ja samalla poke pyörimään, mutta hetken päästä tilttas. Uudelleenkäynnistys ja ei käynnisty. Pitää vissiin pyytää yhtä nörttiä kylään ja ostaa asennuskaljat.
 

Glove

Jäsen
Tietoa siitä, missä palaa? Paloautoletka ajoi kämpän ohi ja tilannehuone kertoo, että Oulussa on suuri rakennuspalo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös