Mitä odotat juuri nyt?

  • 371 928
  • 2 528

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Puolisoni tulee tänään illalla kotiin Genevestä jossa hän on ollut työmatkalla. Tässä stalkkailen Geneven lentokentän sivuilta milloin kone on noussut ja jos vaikka vähän aikaa sitten seuraisi Flightradar-sivustolta lennon etenemistä. Täällä minä ja lapset kovasti odotellaan häntä kotiin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Odotan Tupacilta uutta musiikkia. Luultavammin vuosien tauon jälkeen nyt alkaa rintamalla tapahtua ja mikäs sen mukavempaa.
 

Snagari

Jäsen
Pleijareiden ensimmäistä törkytaklausta. Ai että mä odotan kun joku täräyttää sen kevään ensimmäisen ja sitä me pojat vatvotaan ja vatvotaan niin kauan että ei malteta nukkumaan mennä. Jos keskustelu uhkaa kuivua niin joku nappaa still-kuvan ja kertoo kuinka ilmiselvästi jalkoja käytettiin ikäänkuin pumppuna. Vastaväittelijä heittää mukaan Scott Stevensin top 10-taklaukset, käskee pitää pään ylhäällä ja taas pojat mennään. Moderaattorien bannisormi on herkällä ja loppujen lopuksi väitellään kakkos- ja kolmosnickien takaa. Kuhan väitellään.

Korostan toki, että en halua kenenkään pelaajan loukkaantuvan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cirque du Soleil tuo Quidam-esityksensä HK Areenalle toukokuun lopulla. En ole koskaan kyseistä porukkaa livenä nähnyt, mutta olen kuullut esityksistään lähes pelkästään ylistäviä kommentteja. Odotan innolla, itse asiassa olen odottanut siitä asti kun liput joskus helmikuussa ostin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pleijareiden ensimmäistä törkytaklausta. Ai että mä odotan kun joku täräyttää sen kevään ensimmäisen ja sitä me pojat vatvotaan ja vatvotaan niin kauan että ei malteta nukkumaan mennä. Jos keskustelu uhkaa kuivua niin joku nappaa still-kuvan ja kertoo kuinka ilmiselvästi jalkoja käytettiin ikäänkuin pumppuna. Vastaväittelijä heittää mukaan Scott Stevensin top 10-taklaukset, käskee pitää pään ylhäällä ja taas pojat mennään. Moderaattorien bannisormi on herkällä ja loppujen lopuksi väitellään kakkos- ja kolmosnickien takaa. Kuhan väitellään.

Korostan toki, että en halua kenenkään pelaajan loukkaantuvan.

Myös näistä silloin puhutaan ja näin toimitaan (vain muutamia aihelmia):

- missä olit kun Peltosen Villeä taklattiin

- Karalahti on sika (menee edellisen kanssa yhteen ja sekaisin, laajenee yleisiin pääkaupunkilaisiin traumoihin)

- käänsi selän

- itsemoderointia

- edellisen vaihdon tapahtumat

- oliko käskytys (old skool -aihe)

- tuomarilinja

- tuomarilinjattomuus

- vitun Karalahti

- Ruutu syö paskaa (myös: Ruutu, syö paskaa)

- kahvaaja (mahdolliset Kahvara-heitot ja sitten tapahtumat "Ilmiantoja modeille" -ketjussa, pelikieltoja mode-epäilyistä)
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Myös näistä silloin puhutaan ja näin toimitaan (vain muutamia aihelmia):
Äläkä unohda jonkun jäsenen heittoja kuinka siitä hienoa on kun pelaaja on poissa pelistä, samalla kun vastaukseksi tulee niin oman suosikkiseuran kuin muittenkin joukkueiden kannattajilta vastauksia jotka menee kutakuinkin näin:
"-Haista vittu!
- Hyvää kesälomaa!
- vitun jonne,
- Mieti kaksi kertaa mitä möläytät ensikerralla"

Tämän kevään yksi ilmiö tässä, mitäs ensivuonna?
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lomaa koulusta ootan. Töistä oon jo lomalla, mutta koulu loppuu ens keskiviikkona. Sen jälkeen voinkin olla kolme viikkoa kun Ellun kana, ei yhtään mitään suunnitelmia. Työn syrjään kiinni 1.7.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Odotan, että pääsen töistä kotiin siivoamaan, siitä futispeliin ja sen jälkeen vedän kännit.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Iltaa, jotta naisystävä pääsee töistä. Meillä on neidin kanssa välit olleet pienten ristiriitojen vuoksi hieman solmussa, joten emme ole nähneet pariin päivään ja minä ehdottelin juuri pientä hengähdystaukoa. Kivan viestin pudotti whatsappiin, kun tuo asia oli läpikäyty: Ps. Olen ilmeisesti raskaana.

Voi saatana.

Miten kävi asian kanssa... onko lisäystä tulossa?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eka tatuointi ois tarkoitus ottaa ens viikonloppuna, sitä odotellaan. Meinaa isoa poikaa vähäsen jännittää.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Pääsykoetuloksia. Pitäisi tulla viimeistään 3.7., eli pitkä viikko tulossa. Toivotavaan parasta, pelätään pahinta.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kumma kyllä, odotan talvea. Ja saisi tulla kunnon talvi eli kunnolla lunta ja kovia pakkaspäiviä. Nykyään kun tahtoo joulu-helmikuisin satamaan lähinnä vettä. Ja varsinkin lätkän pelaaminen ulkojäillä houkuttelisi kovasti, sekin mahdollisuus on jäänyt parina viime "talvena" kovin vähiin. Oudointa on se, että edes se ennen klo 16:ta tuleva pimeys ei haittaa vaan jossain määrin jopa sitä odottelen.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Kumma kyllä, odotan talvea. Ja saisi tulla kunnon talvi eli kunnolla lunta ja kovia pakkaspäiviä. Nykyään kun tahtoo joulu-helmikuisin satamaan lähinnä vettä. Ja varsinkin lätkän pelaaminen ulkojäillä houkuttelisi kovasti, sekin mahdollisuus on jäänyt parina viime "talvena" kovin vähiin. Oudointa on se, että edes se ennen klo 16:ta tuleva pimeys ei haittaa vaan jossain määrin jopa sitä odottelen.
Luit ajatuksiani, tai mä sun. Voi kun Liigakin jo starttaisi!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jokasyksyinen (kai näin voi sanoa kun kolmas syksy putkeen?) vaellusreissu takana, tällä kertaa samoiltiin itäkairassa tasan viikko. Lyhyellä tähtäimellä ja positiivisin mielin odotan lounaaksi jotain muuta, kuin knorrin pastapussia ja metukkahapankorppuja. Sen jälkeen odottelen kauhulla, että pääsen lukemaan viikon uutiset, josko se sisällissota on jo alkanut. Muutamista otsikoista päätellen pitäisi ehkä jo huolestua. Intomielisimmille isämmaampuollustajille ja manolonvastaisille voisin lainata suurta ajatusta"

"Olkaa ny vittu ihmisiks!"
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Helmikuun pakkasia. Eihän se talvi nyt missään nimessä tässä vielä ollut. Pakko saada ulkojääkelit takaisin vielä ainakin kuukaudeksi. Olenkin aina sanonut, että talven pitää olla oikea talvi, jotta keväästä saa sitten enemmän irti. Pakkaskelit saavat puolestani jatkua vaikka maaliskuun puoliväliin asti, kunhan kevät ei tule myöhässä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
  1. pääsis jo syömään
  2. pääsis ehjänä kotiin (vaimon viereen)
  3. pääsis viikonloppuna pilkille (ja sais kalaa)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitä tässä odottelen, että koska ensimmäinen nillittäjä saapuu sanomaan tuohon NHL-puolen "Adressia NHL:lle jotta Skandinaviassa jne" ketjuun, ettei Suomi ole osa Skandinaviaa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Odotan sitä, että Blues valahtaa SM-liigan viimeiseksi ja toivottavasti pysyy siellä. Minulla ei ole mitään ko. joukkueen pelaajia tai faneja vastaan. Päinvastoin, toivon että Espoossakin taas joskus pelataan kunnon kiekkoa. Mutta olisihan se nyt mille tahansa muulle joukkueelle tänä vuonna aikamoinen häpeä jäädä Bluesin taakse sarjataulukossa ja liigan tasostakin aika huolestuttava signaali, kun Blues kuitenkin vetelee puolet kaudesta melko sekundamiehistöllä. Ilves nousi tänään maalieron turvin ohi, mutta HPK pitää vielä perää. Nyt jotain rotia, Kerho!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Viime kesänä ajettiin kaverin kanssa Helsingistä Tornion kautta Osloon yhdeltä istumalta. Aikaa kului 26 tuntia ja matkaa kertyi 2100 kilsaa. Tänä kesänä vetäistään vaimon kanssa kilsat vielä tuostakin kunnolla yläkanttiin, nimittäin ajetaan Helsingistä Nordkappiin ja sieltä Ruotsin halki Tukholmaan. Tällä kertaa tosin otetaan teltta mukaan ja kunnolla pysähdyksiä... Odotan todella paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös