Pleijareiden ensimmäistä törkytaklausta. Ai että mä odotan kun joku täräyttää sen kevään ensimmäisen ja sitä me pojat vatvotaan ja vatvotaan niin kauan että ei malteta nukkumaan mennä. Jos keskustelu uhkaa kuivua niin joku nappaa still-kuvan ja kertoo kuinka ilmiselvästi jalkoja käytettiin ikäänkuin pumppuna. Vastaväittelijä heittää mukaan Scott Stevensin top 10-taklaukset, käskee pitää pään ylhäällä ja taas pojat mennään. Moderaattorien bannisormi on herkällä ja loppujen lopuksi väitellään kakkos- ja kolmosnickien takaa. Kuhan väitellään.
Korostan toki, että en halua kenenkään pelaajan loukkaantuvan.
Äläkä unohda jonkun jäsenen heittoja kuinka siitä hienoa on kun pelaaja on poissa pelistä, samalla kun vastaukseksi tulee niin oman suosikkiseuran kuin muittenkin joukkueiden kannattajilta vastauksia jotka menee kutakuinkin näin:Myös näistä silloin puhutaan ja näin toimitaan (vain muutamia aihelmia):
Iltaa, jotta naisystävä pääsee töistä. Meillä on neidin kanssa välit olleet pienten ristiriitojen vuoksi hieman solmussa, joten emme ole nähneet pariin päivään ja minä ehdottelin juuri pientä hengähdystaukoa. Kivan viestin pudotti whatsappiin, kun tuo asia oli läpikäyty: Ps. Olen ilmeisesti raskaana.
Voi saatana.
Maailma on valmis.Miten kävi asian kanssa... onko lisäystä tulossa?
Luit ajatuksiani, tai mä sun. Voi kun Liigakin jo starttaisi!Kumma kyllä, odotan talvea. Ja saisi tulla kunnon talvi eli kunnolla lunta ja kovia pakkaspäiviä. Nykyään kun tahtoo joulu-helmikuisin satamaan lähinnä vettä. Ja varsinkin lätkän pelaaminen ulkojäillä houkuttelisi kovasti, sekin mahdollisuus on jäänyt parina viime "talvena" kovin vähiin. Oudointa on se, että edes se ennen klo 16:ta tuleva pimeys ei haittaa vaan jossain määrin jopa sitä odottelen.
Sitä tässä odottelen, että koska ensimmäinen nillittäjä saapuu sanomaan tuohon NHL-puolen "Adressia NHL:lle jotta Skandinaviassa jne" ketjuun, ettei Suomi ole osa Skandinaviaa.